Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Facebook - hvem som kan søke meg opp

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-13, 21:05   #1
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.097
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Facebook - hvem som kan søke meg opp

Når jeg går inn på personverninnstillinger, så blir jeg litt usikker på hvordan man regulerer hvem som kan søke meg opp. En bekjent fikk ikke opp navnet mitt på FB da hun søkte, mest sannsynlig fordi jeg har satt den på veldig strengt.

Det står feks. "hvem kan finne tidslinjen din etter navn". Men jeg vil jo ikke at de skal finne tidslinjen min?

Hva må jeg gjøre for at flere kan søke meg opp - men ikke at de ser tidslinjen før jeg har sagt ok til at vi er venner?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 21:23   #2
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook - hvem som kan søke meg opp

Eg trur du må krysse av for at dei skal kunne søka deg opp. Inne på personverninnstillingane kan du trykkje på "tidslinje og merking" på venstre side. Der kan du bestemma kva som skal visa av tidslinja for andre enn venene dine. Du kan også teste korleis det ser ut om nokon søkjer deg opp.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 21:37   #3
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.097
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook - hvem som kan søke meg opp

Ja, du hadde rett. Takk.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no