Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Tastatur og deksler til iPad 2?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-11, 23:46   #1
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Spørsmål

Tastatur og deksler til iPad 2?

Jeg skal være med å teste iPad i jobbsammenheng, og har fått beskjed om å ordne deksel selv. Jeg har også sagt at jeg vil ha et trådløst tastatur fordi jeg skriver _mye_ mer effektivt når jeg kjenner tastene, og det er nødvendig når jeg f.eks skal ta notater i møter.

Jeg tenker at jeg har lyst på et slikt til å beskytte baksiden: http://www.clasohlson.no/Product/Pro...x?id=166375094

Og et slikt: http://www.eplehuset.no/produkt/2828...olyuretan.aspx

Trenger jeg noe å putte den i når jeg skal ha den i vesken også eller er det tilstrekkelig med de to?

Er det Apples trådløse tastatur som gjelder eller finnes det noen bedre?

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 23:50   #2
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tastatur og deksler til iPad 2?

Eg har bare apple sitt smartcover og tenker eigentleg ikkje at eg burde hatt eit baksidedeksel. Det er ganske solid, men eg kjenner at eg er forsiktig med veska når eg har paden oppi, så eg ønsker meg eit veskecover av eit eller anna slag. Moods har nokre veldig fine i neopren, men dei kostar jo litt.

Når det gjeld tastatur har eg ikkje prøvd å koble til tastatur. Eg tenkte at eg trengte det dei første gongene eg brukte iPad, men etterkvart så vender ein seg til tastatur på skjerm også.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 23:53   #3
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tastatur og deksler til iPad 2?

Må definitivt sjekke ut Moods sine cover!

Jeg har hatt iPad i et drøyt år, og jeg trenger et tastatur for å kunne bruke den effektivt.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 00:20   #4
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tastatur og deksler til iPad 2?

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Må definitivt sjekke ut Moods sine cover!

Jeg har hatt iPad i et drøyt år, og jeg trenger et tastatur for å kunne bruke den effektivt.

Då har du prøvd det ut, då.

Eg trengte litt tilvenning, skjønner du. Eg skriv også mykje meir effektivt på tastatur, altså, men eg klarer meg heilt fint med iPad-tastane også.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 05:22   #5
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Tastatur og deksler til iPad 2?

Jeg har baksidecover(ikke noe spesielt merke), smartcover(apple) og neoprenveske(ikke noe spes merke).

Jeg er avhengig av å ha baksidecover på, for det er mye bedre å holde på enn bare ipaden, den er så glatt. I tillegg så beskytter jo coveret mot støt. Smartcovere bruker jeg litt, men ungene plukker det hele tiden av. Neoprenveska, og smartcoveret, bruker jeg når jeg har ipaden med i veska.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 08:00   #6
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tastatur og deksler til iPad 2?

Logitech tastatur (bluetooth) og bæreveske - tastaturet fungerer slik at man legger iPaden med skjermen ned mot tastene, og så beskytter det skjermen samtidig, slik at man ikke trenger flip coveret. Jeg har flip cover uansett, fordi jeg innimellom har padda med uten tastaturet, men tastaturet gjør definitivt opplevelsen helt annerledes.

Det finns mange tastatur, vi valgte det som var minst "fikling" med, og som samtidig kjentes mest solid, bare en enkel "plate" med taster på. Ett annet fordret montering før bruk, og det ble for plundrete...

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 09:49   #7
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tastatur og deksler til iPad 2?

Er det dette du har, Høst? http://www.logitech.com/no-no/tablet...oard-case-ipad

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 11:14   #8
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tastatur og deksler til iPad 2?

Jupp

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 11:35   #9
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tastatur og deksler til iPad 2?

Jeg finner ikke ut hva det veier, er det "tungt"? Må det lades ofte? Blir padda klumpete?

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 12:08   #10
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tastatur og deksler til iPad 2?

Jeg har god erfaring med Apples blåtann-tastatur (du trenger bare eksternt taststur på kontoret eller når du planlegger å skrive mye, unødvendig å drasse med seg ellers) og INCIPO KickStand (Den kan brettes opp som et stativ og er omtrent som en bok når den er lukket).

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-13, 12:50   #11
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tastatur og deksler til iPad 2?

iUtstyr.no har også godt utvalg.

Jeg har Logitech tastatur, hvitt til hvit iPad. Veldig fornøyd!! Jeg har i tillegg en liten lomme/bag som jeg putter padda i når jeg har den i vesken, så det beskytter ekstra, men i utg.pkt ikke nødvendig ettersom tastaturet beskytter skjermen.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-13, 12:53   #12
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tastatur og deksler til iPad 2?

Dette har jeg:


Batterilevetiden er upåklagelig. Lader kanskje en gang i uken, og jeg bruker både padda og tastaturet daglig. Det veier veldig lite og padden blir en veldig slim og fin sak med den på - genialt at det beskytter i tillegg. Jeg har forøvrig også alltid med meg MusicAngel-en min, som jeg kobler på for å få god lyd ved behov.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-13, 13:02   #13
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tastatur og deksler til iPad 2?

Du må si hva det heter da.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-13, 13:46   #14
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tastatur og deksler til iPad 2?

Logitech det og, Ultrathin Keyboardcover.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-13, 14:37   #15
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tastatur og deksler til iPad 2?

Eg fekk eit slikt som Bomull viser fram til jul og eg er svært fornøgd. Det er veldig greit å ha eit tastatur som er i eit så praktisk format. Eg bruker ikkje mitt så veldig ofte, sidan eg stort sett er heime, men eg har endå ikkje lada det etter jul.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no