Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Instagram - hva er det egentlig?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-13, 09:04   #41
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Instagram - hva er det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Barnevakten er altså en utrolig sleip organisasjon med en relativt godt skjult agenda. De skal man ikke høre alt for mye på. Sier som Tallulah, bruk Redd Barna.

Hva mener du med det?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-13, 10:41   #42
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Instagram - hva er det egentlig?

Familie & Mediers sitt mål er å få mer religion og forkynnelse inn i skole og medier. Jeg vil ikke gi penger til noen som har dette som mål. Jeg syns det er lureri at de ikke snakker åpent om eierskapet sitt.

Og hvis du leser alle innleggene mine i stedet for å fyre deg opp over ett, så skriver jeg at de også gjør bra ting. Jeg foretrekker allikevel å støtte redd barna som har gratis kurs (BarneVakten sine er relativt dyre), og som er både partipolitisk og religiøst uavhengige. Syns du virkelig ikke det er en fordel?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-13, 14:20   #43
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Instagram - hva er det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Familie & Mediers sitt mål er å få mer religion og forkynnelse inn i skole og medier. Jeg vil ikke gi penger til noen som har dette som mål. Jeg syns det er lureri at de ikke snakker åpent om eierskapet sitt.

Og hvis du leser alle innleggene mine i stedet for å fyre deg opp over ett, så skriver jeg at de også gjør bra ting. Jeg foretrekker allikevel å støtte redd barna som har gratis kurs (BarneVakten sine er relativt dyre), og som er både partipolitisk og religiøst uavhengige. Syns du virkelig ikke det er en fordel?

Jeg så at du skreiv at de gjorde bra ting, og det var ikke bare det du skreiv som jeg reagerte på, sånn at du vet det. Det med at kursene er gratis, er jo selvsagt en fordel.
Men jeg tenker at de verdier som ligger i bunnen hos barnevakten, vil jeg tro at er mye det samme som redd barna, altså at en skal ta vare på barna sine interesser og sørge for å fremme gode verdier og gode programmer på tv og i media generelt. De har jo annlemdelser av diverse typer spill og filmer, så sånn sett er det kanskje ikke så ulikt det DE formidler på kurs, og det redd barna formidler?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-13, 14:26   #44
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Instagram - hva er det egentlig?

Nei, jeg har da ikke sagt noe annet heller. Men de vil i bunn og grunn ha en annen agenda, og hva de syns er bra/dårlig for barn vil også være farget at at de drives av folk fra pinsemenigheten, indremisjonen, israelmisjonen, guds menighet, credokirken og andre jeg virkelig ikke deler grunnsyn med.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-13, 21:10   #45
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.772
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Instagram - hva er det egentlig?

Jeg var grei da han hadde kun meg som venn, men nå ser jeg hva klassekompisene hans driver med og han har fått disse som følgere. Fjortisfaktoren er ekstremt høy til en del av de og jeg selv om han ikke er der enda, er han lett påvirkelig. Jeg stoppet ham nylig fra å legge ut at han ønsket kjæreste ...! Tror en prat om hvorfor jeg ikke ønsker at han har konto lenger er på sin plass.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 11:20   #46
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Instagram - hva er det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg var grei da han hadde kun meg som venn, men nå ser jeg hva klassekompisene hans driver med og han har fått disse som følgere. Fjortisfaktoren er ekstremt høy til en del av de og jeg selv om han ikke er der enda, er han lett påvirkelig. Jeg stoppet ham nylig fra å legge ut at han ønsket kjæreste ...! Tror en prat om hvorfor jeg ikke ønsker at han har konto lenger er på sin plass.

Hva er galt med å legge ut at han ønsker seg kjæreste?

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no