Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

El Naturalista-sko i bryllup?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-09, 18:46   #1
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

El Naturalista-sko i bryllup?

Jeg skal i bryllup om under 2 uker, har aldri vært i bryllup før og hater stort sett å stivpynte meg. I sommer kjøpte jeg et fint, hvitt linskjørt med lang lengde og en veldig fin, gul stroppeløs topp til på Coast. Har kikket og kikket etter sko, men finner ingenting. Stilettheler utgår da jeg ikke klarer å gå med det og ballerinasko trives jeg heller ikke i. Nå har jeg kjøpt meg et par ElN-sko som jeg skal bruke til kjoler og skjørt, og kom i samme slengen på at fargen passer med antrekket jeg skal ha på meg i bryllupet. Men er de "fine" nok til bryllup? Skjørtet er jo langt så skoene vil jo ikke vises så veldig tydelig, og selv synes jeg de passer, men hva vet vel jeg som aldri har vært i bryllup før. Og en annen ting jeg kom til å tenke på; er det greit å gå i hvitt skjørt i bryllup? Det er vel bare helhvitt antrekk man bør unngå?

I tillegg er det jo iskaldt ute no i oktober, med regn og all slags drittvær. Hva i alle dager skal jeg ha over når vi skal i kirken og til og fra selskapslokalet? Jeg har et hvitt "sjal", men det dekker jo ikke armene engang.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 18:50   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: El Naturalista-sko i bryllup?

Jeg er nok ikke den rette å spørre for jeg har ikke særlig peilig på kleskoder og sånn, men i mitt bryllup kunne du veldig gjerne gått i slike sko.

Jeg synes også at du kan gå i hvitt skjørt med gul topp.

Hvis du ikke har tenkt å ha noe over toppen i selskapet hadde jeg droppet sjal og sånt til kirke/til og fra og heller bare hatt på en kåpe over. Du må vel ha kåpe eller annet ytterplagg uansett?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 18:53   #3
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: El Naturalista-sko i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg er nok ikke den rette å spørre for jeg har ikke særlig peilig på kleskoder og sånn, men i mitt bryllup kunne du veldig gjerne gått i slike sko.

Jeg synes også at du kan gå i hvitt skjørt med gul topp.

Hvis du ikke har tenkt å ha noe over toppen i selskapet hadde jeg droppet sjal og sånt til kirke/til og fra og heller bare hatt på en kåpe over. Du må vel ha kåpe eller annet ytterplagg uansett?

Jeg har en høstkåpe kjøpt i fjor fra VeroModa, i sånn ullliknende stoff. Men den er lys gråmelert og jeg kan vanskelig tenke meg at den passer til antrekket.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 18:54   #4
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: El Naturalista-sko i bryllup?

Jeg synes derimot det er snodig med så lyse farger, og det som høres ut som et skikkelig sommerantrekk i et høstbryllup.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 18:55   #5
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: El Naturalista-sko i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg synes derimot det er snodig med så lyse farger, og det som høres ut som et skikkelig sommerantrekk i et høstbryllup.

Er det fargekoder etter årstiden altså? :Hjelp: Hva i alle dager skal jeg ha på meg da? Kjenner jeg har helt vondt i magen nå.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 18:56   #6
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: El Naturalista-sko i bryllup?

Jeg synes også det kanskje hørtes litt sommerlig ut..

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 18:58   #7
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: El Naturalista-sko i bryllup?

Har du ikke noe pent i litt mørkere farger enn de helt lyse fargene? Som du kan stasje opp med litt tilbehør (øredobber, armbånd, en pen veske etc?)

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 18:59   #8
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: El Naturalista-sko i bryllup?

Ok, det var egentlig kjøpt inn til et bryllup som skulle være i sommer, men ble så forskjøvet til neste sommer. Og da dette bryllupet dukket opp så tenkte jeg at antrekket var i boks... Men betyr det at man altså kan møte opp litt mindre pyntet til et høstbryllup? Jeg har jo noen andre finklær, men ikke like "pyntete" som det hvite skjørtet. Kan jeg legge ut noen bilder og høre hva dere synes?

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 19:02   #9
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: El Naturalista-sko i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Brynhild, her.

Ok, det var egentlig kjøpt inn til et bryllup som skulle være i sommer, men ble så forskjøvet til neste sommer. Og da dette bryllupet dukket opp så tenkte jeg at antrekket var i boks... Men betyr det at man altså kan møte opp litt mindre pyntet til et høstbryllup? Jeg har jo noen andre finklær, men ikke like "pyntete" som det hvite skjørtet. Kan jeg legge ut noen bilder og høre hva dere synes?

Kommer an på hva du mener med "mindre pyntet" det. Men sommerantrekk ville jeg ha unngått altså. Følger spent med!

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 19:07   #10
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: El Naturalista-sko i bryllup?

Bilder vil vi gjerne ha!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 19:13   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: El Naturalista-sko i bryllup?

Jeg hadde mine el naturalista i bryllup i sommer. Jeg er vel som deg; ikke spesielt glad i å pynte meg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 19:13   #12
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: El Naturalista-sko i bryllup?

Greit, fortsettelse følger; jeg skal snart avsløre hvor lite finklær jeg har.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 19:15   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: El Naturalista-sko i bryllup?

Du har garantert ikke færre enn meg.

Det andre kaller å pynte seg er for meg å gjøre meg styggere enn jeg er. Jeg kler virkelig ikke det som offesielt er å regne som finklær.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 20:09   #14
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: El Naturalista-sko i bryllup?

Dette er alt jeg har av finklær, når vi ser vekk fra bunad, sorte klær og klær som er ment for julaften. Klærne er ganske nyinnkjøpte så jeg har ikke fått brukt noe av det ennå. Tada:


Sist redigert av Marge : 06-10-09 kl 23:38.
Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 20:13   #15
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: El Naturalista-sko i bryllup?

Hmm... av det du avbilder og nevner ville jeg absolutt valgt bunad.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 20:16   #16
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: El Naturalista-sko i bryllup?

Såpass? Ups.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 20:17   #17
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.420
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: El Naturalista-sko i bryllup?

Bunad!

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 20:28   #18
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: El Naturalista-sko i bryllup?

Jeg ville også valgt bunaden. Bryllup kan jo være så mangt, men som regel betyr det jo festklær ganske høyt oppe på pynteskalaen - det syns jeg ikke de klærne du viser her er.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 20:36   #19
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: El Naturalista-sko i bryllup?

Hmm, kanskje klærne ikke kommer til sin rett på bildet, jeg synes ikke de er så gale. Kan ta et bilde med noen av klærne på? Er jo så kjedelig (og ukomfortabelt ) å gå i bunad i bryllup.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 20:37   #20
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: El Naturalista-sko i bryllup?

Bunad.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no