Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Vaksiner? (Mexico)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-07, 14:13   #21
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vaksiner? (Mexico)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg måtte selvfølgelig rote meg inn på sidene til www.reiseklinikken.no og klikke meg inn på skrekk-kabinettet der....
Frarådes!!!
Nå klør jeg overalt.....

dumme, dumme meg !

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 13:52   #22
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: Vaksiner? (Mexico)

Vi var i Mexico(Cancun) i Februar i år og tok ingen vaksiner av noe slag før vi reiste. Det eneste vi hadde bruk for der nede var IDOFORM! Vi ble litt løse i magen etter et restaurant besøk! Men det gikk fort over! Det beste er å ta med idoform hjemmefra. Vi reiste med sønnen vår som nå er 5 år, men han var 4 når vi var der!!

God tur!

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 21:26   #23
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vaksiner? (Mexico)

Folkens, tyfoid er fremdeles en drikkevaksine? Eller er det enten drikk eller sprøyte? Søren, var inne på en skikkelig fin og informativ side, og nå finner jeg den ikke. Det var ingen av de som er linket til her.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 23:03   #24
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vaksiner? (Mexico)

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Folkens, tyfoid er fremdeles en drikkevaksine? Eller er det enten drikk eller sprøyte? Søren, var inne på en skikkelig fin og informativ side, og nå finner jeg den ikke. Det var ingen av de som er linket til her.

Du kan få både kapsler til svelging (Vivotif) og injeksjon (Typherix og Typhim)

Kapslene er kun godkjent til barn over 5 år, mens injeksjonen kan gis til barn over 2 år. Begge må tas minst to uker før avreise. Det anbefales å revaksineres innen ett år for å oppnå lengre beskyttelse ved behov.

Tilføyd: Fant en link til folkehelsa http://www.fhi.no/eway/default.aspx?...:5800:10:::0:0


Sist redigert av Koma : 04-06-07 kl 23:06. Årsak: La til en link
Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 23:40   #25
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vaksiner? (Mexico)

Tusen takk, koma! Det var dessuten linken jeg lette etter.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no