Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Foreldre reagerer på belønning av skolen for gode prestasjoner

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-16, 17:08   #21
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldre reagerer på belønning av skolen for gode prestasjoner

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg synes det er helt bak mål med med den typen premiering i skolen og jeg hadde reagert kraftig om noe sånt ble innført på mine barns skole.

Karakterer er da "premie" nok, er det ikke? Hvorfor pengepremie?
Det med premiering for lavt fravær er idiotisk. Enkelte foreldre har en lite sjarmerende holdning til smittefare osv og jeg ser faktisk ikke at pengepremie for lavt fravær kan være positivt overhodet.

Verdien av å mestre, gode tilbakemeldinger og motivasjon er viktig, men penger som insentiver har begrenset effekt.

Jeg er enig med Guava. Jeg reagerte med fnys og vantro da jeg hørte om dette.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-16, 17:12   #22
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldre reagerer på belønning av skolen for gode prestasjoner

Jeg er skeptisk. Mest fordi jeg ikke skjønner hva skolen vil oppnå med premieringen. Alt jeg har lest av forskning på området sier at premiering av resultater ikke gir økt motivasjon, verken for den som får premien eller for de som ikke får det. Premiering av innsats underveis kan ha positiv effekt, men ikke premiering av sluttresultat.

Jeg tror ikke premiering av den aller beste eleven på skolen får de andre elevene til å føle seg utestengt eller mislykket. Hadde det vært premiering av alle med over fem i snitt, eller lignende, hadde jeg reagert mye sterkere. På den andre siden tror jeg ikke rektor vet hva hun snakker om, hvis hun tror at utsikter til å vinne en premie for én elev vil virke motiverende på mange elever ved skolen. De aller fleste vil jo vite at de ikke kan konkurrere i den ligaen uansett. Så hva er vitsen, lurer jeg på.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-16, 17:16   #23
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldre reagerer på belønning av skolen for gode prestasjoner

Jeg er skeptisk. Mest fordi jeg ikke skjønner hva skolen vil oppnå med premieringen. Alt jeg har lest av forskning på området sier at premiering av resultater ikke gir økt motivasjon, verken for den som får premien og de som ikke får det. Premiering av innsats underveis kan ha positiv effekt, men ikke premiering av sluttresultat.

Jeg tror ikke premiering av den aller beste eleven på skolen får de andre elevene til å føle seg utestengt eller mislykket. Hadde det vært premiering av alle med over fem i snitt, eller lignende, hadde jeg reagert mye sterkere. På den andre siden tror jeg ikke rektor vet hva hun snakker om, hvis hun tror at utsikter til å vinne en premie for én elev vil virke motiverende på mange elever ved skolen. De aller fleste vil jo vite at de ikke kan konkurrere i den ligaen uansett. Så hva er vitsen, lurer jeg på.

Premiering av lavt fravær syns jeg mest er tull. Det kan jo de fleste elever i ungdomsskolen ikke styre selv, så hva er det som premieres da? Flaks?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-16, 19:47   #24
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldre reagerer på belønning av skolen for gode prestasjoner

Jeg synes en oppmerksomhet (dog ikke penger) for lavt fravær er positivt. Det kan slå feil ut for noen, samtidig som det kan motivere andre. I vgs ser jeg hvertfall tendenser til laber 'arbeidsmoral' hos en stor andel, det er ikke så mye som er vondt før det er sykdomstegn.

Premiering for gode karakterer synes jeg er mer betenkelig, de som er teoretisk sterke går allerede belønning i form av nettopp gode karakterer. Jeg synes skolen generelt har for lav takhøyde for de som har andre kvaliteter enn pugge-genet.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-16, 19:54   #25
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldre reagerer på belønning av skolen for gode prestasjoner

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg synes en oppmerksomhet (dog ikke penger) for lavt fravær er positivt. Det kan slå feil ut for noen, samtidig som det kan motivere andre. I vgs ser jeg hvertfall tendenser til laber 'arbeidsmoral' hos en stor andel, det er ikke så mye som er vondt før det er sykdomstegn.

Premiering for gode karakterer synes jeg er mer betenkelig, de som er teoretisk sterke går allerede belønning i form av nettopp gode karakterer. Jeg synes skolen generelt har for lav takhøyde for de som har andre kvaliteter enn pugge-genet.

Fokus på fravær er bra, men jeg synes likevel det er litt forskjell på ungdomsskole og videregående.

Jeg var en som jobbet hardt, og leste mye, uten at jeg nødvendigvis fikk toppkarakterer. Mine søstre var motsatt, for de kom karakterene lettere. Men, jeg tror min måte å jobbe på faktisk hjalp meg når jeg startet høyere utdanning, både videreutdanning og master.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-16, 19:57   #26
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldre reagerer på belønning av skolen for gode prestasjoner

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Fokus på fravær er bra, men jeg synes likevel det er litt forskjell på ungdomsskole og videregående.

Hvorfor er det forskjell? Man legger til seg en hel del gode og dårlige vaner på ungdomsskolen som de tar med videre til videregående. Ungdomsskoleelever er like mye vanedyr som oss andre.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-16, 20:13   #27
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Foreldre reagerer på belønning av skolen for gode prestasjoner

Men tror dere virkelig at elever som er borte fra skolen av og til, uten gyldig grunn, blir motivert til å slutte med det fordi én elev får et gavekort på slutten av året?

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-16, 20:17   #28
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.241
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Foreldre reagerer på belønning av skolen for gode prestasjoner

Jeg ble helt målløs og tenker at denne skolen og ledelsen der er helt på jordet!

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-16, 20:18   #29
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldre reagerer på belønning av skolen for gode prestasjoner

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Men tror dere virkelig at elever som er borte fra skolen av og til, uten gyldig grunn, blir motivert til å slutte med det fordi én elev får et gavekort på slutten av året?

Nei.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-16, 20:27   #30
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Foreldre reagerer på belønning av skolen for gode prestasjoner

Premiering for beste karakterer osv er jo ikke ukjent fenomen i resten av verden. Jeg er for å støtte svale elever. Men jeg synes like vel ikke dette er et stort problem.
Det er nok ikke pengepremien som betyr mest men det å få være best på skolen.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-16, 20:32   #31
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldre reagerer på belønning av skolen for gode prestasjoner

Med ett kull jeg hadde var det en gutt som ikke hadde hatt en eneste dag eller time med fravær på tre år. Vi ga han en diplom husker jeg. Dette var kun innen klassen, og ikke noe som det ble gjort mye ut av. Men han satte pris på det husker jeg.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-16, 20:35   #32
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.487
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Foreldre reagerer på belønning av skolen for gode prestasjoner

Jeg synes ikke noe om dette. Mye forskning har vist at ytre belønning ødelegger indre motivasjon, så det vil være lite lurt å gi allerede flinke elever en sånn belønning. Derimot kan jeg være mer tilbøyelig til å belønne innsats, tilstedeværelse (gitt at gyldig fravær ikke teller) eller kanskje aller helst på skolenivå - feks at de skolene som får til et godt skolemiljø kan få premier som kommer alle til gode.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-16, 20:45   #33
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Foreldre reagerer på belønning av skolen for gode prestasjoner

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg synes dette er helt greit. Særlig det med å ha fått best karakterer av alle. Dette er unger som har lov til å konkurrere innen idrett, hvorfor skal de ikke få lov til å konkurrere når det kommer til skoleresultater? Alle kan ikke vinne den prisen, men alle kan ikke være raskest på 100-metern heller.

Det med fravær er jeg litt mer usikker på. Det er mange grunner til fravær. Samtidig synes jeg det er greit at man premierer den med aller lavest fravær, for å symbolisere at det er et mål.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-16, 21:12   #34
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldre reagerer på belønning av skolen for gode prestasjoner

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hvorfor er det forskjell? Man legger til seg en hel del gode og dårlige vaner på ungdomsskolen som de tar med videre til videregående. Ungdomsskoleelever er like mye vanedyr som oss andre.

For min del var jeg iallefall mer under mine foreldres kontroll på ungdomsskolen enn på videregående.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-16, 21:49   #35
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldre reagerer på belønning av skolen for gode prestasjoner

Jeg synes det er helt greit med konkurranser i idrett og jeg synes også det er helt greit med konkurranser som går på fag. Men jeg synes ikke det skal være premier for noen av delene i skolen, og jeg tror ikke det kommer noe som helst godt utav at det fokuseres mye på karakterer i skolen. Tvert imot kan det være negativt både for elever som gjør det veldig dårlig og for de som gjør det veldig bra, og ikke minst for de som gjør det nest best, men som strever veldig med å nå toppen. Utmerkelse for lavest fravær er greit nok, men ikke pengepremie. Når det er bare en elev som trekkes frem sånn blir det uansett ikke noe hele skolen konkurrerer om, så det er greit tenker jeg. Selv om jeg ikke helt ser poenget.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-16, 22:24   #36
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldre reagerer på belønning av skolen for gode prestasjoner

Hva med kulturstipend som deles ut til spesielt talentfulle utøvere innen musikk, kunst o.l? Er det like ille, eller er det mer akseptabelt enn samme type stipend for evner og innsats innen skolefag?

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-06-16, 22:28   #37
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldre reagerer på belønning av skolen for gode prestasjoner

Jeg synes ikke det er galt med fagstipend for barn som vil satse på matematikk eller premiering av noveller, matlaging eller kunst hvor man melder deg på.
Da tenker jeg på premiering som holdes utenfor skoleregi.

Det blir veldig annerledes enn å premiere et karakterkort.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-16, 22:29   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldre reagerer på belønning av skolen for gode prestasjoner

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Hva med kulturstipend som deles ut til spesielt talentfulle utøvere innen musikk, kunst o.l? Er det like ille, eller er det mer akseptabelt enn samme type stipend for evner og innsats innen skolefag?

Folk må gjerne få stipender og priser for både matte, gym og klaverspill, men jeg syns ikke skolen er rett arena for å dele det ut, og jeg syns man skal rydde opp i hva som egentlig er hensikten med å dele det ut.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-16, 23:49   #39
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Foreldre reagerer på belønning av skolen for gode prestasjoner

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Folk må gjerne få stipender og priser for både matte, gym og klaverspill, men jeg syns ikke skolen er rett arena for å dele det ut, og jeg syns man skal rydde opp i hva som egentlig er hensikten med å dele det ut.

Ja.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-16, 10:15   #40
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.104
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Foreldre reagerer på belønning av skolen for gode prestasjoner

Dette er ikke noe jeg hadde hengt meg opp i som forelder. Det er ikke sikkert det er en supergod ide, men å lage et stort nummer ut av det fordi det er uuuurettferdig hadde jeg aldri gjort.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no