Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Kjøper du Nugatti og/eller Grandiosa
Grandiosa 145 61,70%
Nugatti 103 43,83%
Ingen av delene 57 24,26%
Er du frekk? 12 5,11%
Jeg kjøper selvfølgelig kun økologiske produkter og lager alt fra bunnen av 4 1,70%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 235. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-07, 23:14   #141
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?

Grandiosa kjøpes jevnlig, dog ikke hyppig, sjeldnere nå med barn enn før. Jeg synes Grandis er kjempegodt. Nugatti derimot kjøper jeg aldri, det smaker jo grusomt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 10:38   #142
mami
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Øvere Romerike
Innlegg: 137
mami har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?

Kjoper det naar jeg kan

Siden jeg bor utelands spiser jeg Grandiosa naar jeg er hjemme... ( hvis jeg faar besok fra hjemlandet hender det at de faar ordre om aa kjope med seg en grandis, da er ovnen klar naar de kommer med varen hehe)

mami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 11:40   #143
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?

Selvfølgelig kjøper jeg dette av og til et par ganger i året. Men skal vi ha pizza er det mye bedre med en hjemmelaget en, enn en tørr grandiosa.
Og nugattig går det lite av. har en åpnet boks fra jul eller noe...
noe sier meg at jeg bør kaste den..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 11:44   #144
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?

Aldri frossenpizza men ungene spiser Nugatti på lørdager. Det sier seg selv at en boks varer lenge...

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 11:55   #145
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?

Jeg er God Mor, derfor ingen Grandiosa men Dr.Oetkers Pizza Spinacci. Nam nam !

Ungene før Nugatti på brødskiva en gang iblandt, ja. De har inntil videre overlevd.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 11:59   #146
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?

Det hender en sjelden gang vi kjøper Grandiosa, men jeg kan ikke huske sist vi gjorde det.

Nughatti liker hverken gubben eller jeg, så da blir det av en eller annen "pussig" grunn til at vi aldri kjøper det til Storebror.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 12:01   #147
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?

Ja det hender, ikke så ofte men flere ganger i året.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 12:03   #148
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?

Grandiosa liker ikke vi voksne (ikke frossenpizza i det hele tatt, egentlig), så det kjøper vi aldri.
Nugatti kjøper vi en gang i året, det er når vi skal på båtferie.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 09:33   #149
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?

Det hender en gang hvert jubelår at det havner en Grandiosa i handlekurven om mannen er ute på handletur alene. Det samme med Nugatti Max. Jeg kan til nød ta en bit Grandis om jeg er grusomt, akutt sulten, men Nugatti spiser jeg ikke.
Ungene spiser hverken G eller N.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 10:03   #150
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?

Nugatti kjøper vi ikke, men Grandiosa blir kjøpt inn stadig vekk. Ikke ungene som spiser det, ei heller jeg. Mannen er rimelig begrenset på kjøkkenet og som raskmat for han funker det greit.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 11:22   #151
mus
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 50
mus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?

Nugatti kjøper vi, for barna (de eldste) får seg en skive hver med nugatti på lørdag. Grandis (og annen frossenpizza) ble en sjelden gang (max en gang i mnd) kjøpt inn før, men det var før musehalen...

mus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 13:47   #152
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?

Grandiosa blir innkjøpt hvis 17-åringen skal ordne mat til seg selv en dag (det er svært sjelden, for han bor hos moren sin til daglig så vi forsøker å være hjemme når han faktisk er på besøk). Til ham hendte det også at mannen kjøpte Nugatti. Den gikk alltid ut på dato og måtte kastes lenge før det var tomt, og siden jeg ikke vil at guttene mine skal få sjokoladepålegg hjemme har vi ikke hatt dette i heimen på mange år nå.

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 14:41   #153
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?

Nugatti kjøpes maks to ganger i året tror jeg...
Som flere har sagt, våre kan få ei skive lørdag/søndag, men det hender ofte de glemmer å finne frem, og da tar ikke jeg det frem heller. Kan gå uker i mellom.
Grandiosa er jo ikke noe godt, og de fleste andre ferdigpizzaene er ikke særlig mye bedre. Vi lager alltid pizza selv. Så ungene har knapt smakt Grandiosa.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 16:25   #154
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?

Ja, takk begge deler med måte. Nugatti er grusomt, men Amanda liker og får det en gang imellom Grandis er verdens beste dagen-derpå-orker-ikke-bort-fra-sofaen-mat!!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 16:26   #155
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?

Ja, vi kjøper Nugatti :dårlig mor: Ungene får spise det i helga. Mannen min har utvidet helgen for barna fra fredag morgen. Noe jeg ikke er enig i, men jeg har valgt å overse det. Jeg syns tre dager i uka er for mye....

Gubben levde på Grandiosa da han var ungkar. Jeg liker ikke Grandiosa, men må innrømme at den har blitt bedre enn hva den var. Uansett så kjøper jeg ikke Grandis

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no