Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva har du i termosen...

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-07, 09:38   #21
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du i termosen...

Jeg tror ikke pølsevann er noe digg å drikke.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 09:49   #22
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du i termosen...

Buljong er jo veldig salt, da. Jeg ser for meg at man da vil ha behøv for vann i tillegg.

Fruktte og roibooste er mye brukt her i huset, med litegranne honning i. F.eks roiboos med eple og sitron, roiboos "eksotisk" osv.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 10:08   #23
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har du i termosen...

Den helios-buljongen Mim talte varmt om her forleden, som er uten glutamat, er den god å drikke?

Try på 2,5 liker forresten veldig godt den fruktteen Molly viser. (Jeg synes ikke det lukter vanilje.) Om den er sunn eller ei: de sterke knallfargene kommer jo fra frukt og skall, er det ikke sånt det er antioksidanter i?

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 10:12   #24
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du i termosen...

Varm sjokolade til ungene, teen i tråden til meg. Min favoritt er blueberrieblizz.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 11:01   #25
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har du i termosen...

Da jeg var liten hadde vi alltid med havregrynssuppe på tur. Alle på hele skolen. Læreren også Det smakte himmelsk og ga skikkelig energikick på skiturene.

Jeg vet ikke helt hvordan man lager den slik som mamma gjorde og siden guttene mine spiser havregrøt både til frokost og kvelds så har jeg ikke prøvd meg på denne suppa.

Guttene mine får med vann/saft/jus på tur - og kakao eller varm solbærsirup på vinteren.
Jeg har med meg kaffe som oftest, men syns kakao er digg av og til. Vann har jeg med meg bare på skikkelig varme dager.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 11:35   #26
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du i termosen...

Nypete med bittelitt sukker.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no