Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvisomatte dere hadde småbarn og skulle leie hytte på fjellet...

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-24, 21:40   #1
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Hvisomatte dere hadde småbarn og skulle leie hytte på fjellet...

hvilke leker hadde dere ønsket det skulle være på hytta? Andre tips? Vi skal leie ut vår nye hytte i noen dager, barnefamilier har bestilt, vil gjerne ha noen leker der i en kurv til dem og fremtidige gjester.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-24, 21:52   #2
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvisomatte dere hadde småbarn og skulle leie hytte på fjellet...

Duplo og Lego. En babystol til å sette ved bordet når man spiser, for eksempel Antilop. Reiseseng hadde nok også vært lurt.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-24, 22:02   #3
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvisomatte dere hadde småbarn og skulle leie hytte på fjellet...

Duplo og lego ja, en dukke og noen lekebiler. Og hvis du vil ha enda litt, kanskje litt spill og tegnesaker.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-03-24, 22:04   #4
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvisomatte dere hadde småbarn og skulle leie hytte på fjellet...

Takk, Lille meg. Har fått tak i den Ikea-stolen, reiseseng er sikkert lurt ja. Duplo står på listen min, synes det er vanskeligere med Lego, hva slags Lego vil barna ha tro?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-24, 22:06   #5
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvisomatte dere hadde småbarn og skulle leie hytte på fjellet...

Tegnesaker.

Togbane? Spørs litt på plass da

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-24, 22:07   #6
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvisomatte dere hadde småbarn og skulle leie hytte på fjellet...

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Duplo og lego ja, en dukke og noen lekebiler. Og hvis du vil ha enda litt, kanskje litt spill og tegnesaker.

Takk! Selvsagt, at det går an.... Det er så rart, har liksom glemt alt, skulle ikke tro jeg hadde fire små selv for noen år siden.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-24, 22:09   #7
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvisomatte dere hadde småbarn og skulle leie hytte på fjellet...

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Tegnesaker.

Togbane? Spørs litt på plass da

Åååå - togbane, Briotog, er det fremdeles en greie?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-24, 22:18   #8
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvisomatte dere hadde småbarn og skulle leie hytte på fjellet...

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Åååå - togbane, Briotog, er det fremdeles en greie?

IKEA har vel også noe som funker? Lenge siden vi har hatt sånt i bruk, men vi hadde togbane på hytta når jentene var små. Og dyr, Schleich

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-24, 22:36   #9
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvisomatte dere hadde småbarn og skulle leie hytte på fjellet...

Så fint at du tenker på det! Tegnesaker hadde vært fint, et spill, og kanskje noen byggeklosser av noe slag? Jeg hadde riktignok ikke forventet noe av det.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-24, 22:39   #10
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvisomatte dere hadde småbarn og skulle leie hytte på fjellet...

Det er jo veldig greit med sånt som kan vaskes, duplo, lego og dyr som nevnt her. Tror man kommer langt med det! Og gjerne noen bøker, tror det kan skaffes svært billig brukt hvis du ikke har noe selv.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-24, 22:40   #11
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.727
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvisomatte dere hadde småbarn og skulle leie hytte på fjellet...

Puslespill

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-03-24, 22:41   #12
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvisomatte dere hadde småbarn og skulle leie hytte på fjellet...

Briotog og Lego, ja. Du kjøper bare brukt på Finn.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-24, 22:52   #13
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvisomatte dere hadde småbarn og skulle leie hytte på fjellet...

Da vi leide ferieleilighet i fjor var minsteniesen min i ekstase over tegnesaker og noen puslespill som lå der. Jeg tror bare at det var noe "nytt" gjorde det spennede. Magnetbyggesaker (de heter sikkert ikke det) og klassisk lego kan en få mye av på Finn for en rimelig penge.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-03-24, 06:35   #14
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvisomatte dere hadde småbarn og skulle leie hytte på fjellet...

Et par brettspill som egner seg for de aller minste (og de litt eldre). Puslespill og tegnesaker (som lett lar seg fjerne fra uønskede steder).

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-24, 08:02   #15
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvisomatte dere hadde småbarn og skulle leie hytte på fjellet...

Jeg ville sagt noen brettspill, tegnesaker, dukke, koppestell og noen biler. Gjerne duplo/lego, men det blir lett litt dyrt. De har mange fine sett med kjøkkengreier, togbane, byggeklosser osv på ikea som ikke koster så mye. Det har vi lagt på hytta. Mest populært der er forresten en tavle fra ikea til kritt + tegnepapirrull på toppen.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-24, 08:18   #16
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvisomatte dere hadde småbarn og skulle leie hytte på fjellet...

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Et par brettspill som egner seg for de aller minste (og de litt eldre). Puslespill og tegnesaker (som lett lar seg fjerne fra uønskede steder).

Enig! Lillesøster (snart 4 år) er veldig glad i Se hva jeg kan, som vi har på hytta hos besteforeldrene.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-24, 10:50   #17
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvisomatte dere hadde småbarn og skulle leie hytte på fjellet...

Jeg ville blitt glad om der var noen enkle spill.

Selv har vi en stor pose med byggeklosser i tre (kjøpt for 50 kr på en bruktbutikk) og de er veldig populære. Ellers er der tegnesaker, brettspill og bøker. Og en ganske stor samling med DVDer. Også kanskje litt greit på kvelden med trette barn.

Vi skal leie ut hytten vår til en småbarnsfamilie helgen som kommer, så da satser jeg på litt tilbakemeldinger om hva som har fungert.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-24, 11:00   #18
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvisomatte dere hadde småbarn og skulle leie hytte på fjellet...

Som de andre sier lego og duplo, noen spill og tegnesaker.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-24, 12:18   #19
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvisomatte dere hadde småbarn og skulle leie hytte på fjellet...

Ville likt det flere andre sier. Duplo, tegnesaker. Yatzy og kort.

Bamser, dokker osv. ville jeg tenkt er litt hygienisk utfordrende om mange ukjente skal innom dem. Duplo kan man kjøre i maskinen om så er.

Vi ender oftest med yatzy og kort for vår del.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-24, 13:19   #20
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvisomatte dere hadde småbarn og skulle leie hytte på fjellet...

Jeg ville tenkt at evt gjester har med favorittdukka eller bamsen. Da vi reiste på ferie hadde guttene meg seg endel småleker som småbiler og figurer, så derfor tenker jeg det er fint med lego og spill.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no