Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Knallpriser på Canada Goose og Moncler, er dette ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-11, 16:14   #1
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Knallpriser på Canada Goose og Moncler, er dette ...

.....for godt til å være sant ?

http://www.varmvinter.eu/?Canada-Goose-Dame-c100/

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 16:15   #2
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.567
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lnallpriser på Canada Goose og Moncler, er dette.....

Oi. Abonnerer på denne. Fakes?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 16:29   #3
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lnallpriser på Canada Goose og Moncler, er dette.....

Fake. http://www.canada-goose.com/counterfeiting/

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 10:31   #4
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lnallpriser på Canada Goose og Moncler, er dette.....

Jupp, ante meg at det var snakk om fakes.

Jeg så imidlertid ikke navnet på nettbutikken i "fake"listen.

Det var jo fint lite info om butikken inne på siden også, så det er nok uansett ikke snakk om en autorisert forhandler!

Fant linken inne på Facebook. De burde jo kanskje sjekke opp hva /hvem som faktisk annonserer på siden deres ??

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 11:38   #5
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Knallpriser på Canada Goose og Moncler, er dette ...

Joda, den står der, men på h for http://varmvinter.eu.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 11:41   #6
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Knallpriser på Canada Goose og Moncler, er dette ...

Hvis det der er knallpriser vil jeg ikke vite hva ekte vare koster!

:aldri hørt om merkene før:

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 11:52   #7
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Knallpriser på Canada Goose og Moncler, er dette ...

Prisene i seg selv er en god indikasjon på at dette er kopier

Man får de til halv pris av norsk pris på de amerikanske/canadiske nettstedene som er autorisert av CG. Men om de shipper til Norge, vet jeg ikke.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 12:17   #8
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Knallpriser på Canada Goose og Moncler, er dette ...

Forstår ikke at dere har lyst på de jakkene. http://www.dyrevern.no/artikler/nyhe...a_goose-jakker Om det ikke kommer fra en coyote, men hund, er det bedre? Har de hatt det bra før de ender på jakkene, tror dere? Er de jakkene så fine? Folk får gjøre seg opp sin egen mening, det er så mye ondskap i verden og det som skjer med dyr er ikke verre enn med mennesker. Ikke kan jeg gå god for det dyreveralliansen skriver heller. Men personlig styrer jeg unna, de gir meg ingen godfølelse.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 12:17   #9
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Knallpriser på Canada Goose og Moncler, er dette ...

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Joda, den står der, men på h for http://varmvinter.eu.

Aha!

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 12:50   #10
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Knallpriser på Canada Goose og Moncler, er dette ...

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Forstår ikke at dere har lyst på de jakkene. http://www.dyrevern.no/artikler/nyhe...a_goose-jakker Om det ikke kommer fra en coyote, men hund, er det bedre? Har de hatt det bra før de ender på jakkene, tror dere? Er de jakkene så fine? Folk får gjøre seg opp sin egen mening, det er så mye ondskap i verden og det som skjer med dyr er ikke verre enn med mennesker. Ikke kan jeg gå god for det dyreveralliansen skriver heller. Men personlig styrer jeg unna, de gir meg ingen godfølelse.

Jeg tar det dyrevernalliansen( eller Noah og PETA) sier om pels med en stor klype salt. Militante veganerringer som av prinsipp ikke vil bruke noe som kommer fra dyr og ganske tendensiøst spekulerer i hvordan pelsen til nevnte jakker kommer fra, uten så mye som å prøve og dokumentere påstandene fordi de anser pelsbruk/dun som unødvendig.
Kantene til CG kommer fra vill Coyote, man må vel kunne anta at Coyoten hadde det fint frem til han ble drept.
Jeg synes også at dyr skal behandles på en skikkelig måte, men er ingen motstander av nyttedyr i fangenskap, jakt eller pelsbruk.

Jeg vil bruke pels og dun, av samme grunn som jeg foretrekker ull fremfor andre typer undertøy når det er kaldt. Fordi det har en uovertruffen evne til å holde meg varm som man aldri kan få med bomull/goretex/annet teknisk tøy.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 13:24   #11
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Knallpriser på Canada Goose og Moncler, er dette ...

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg tar det dyrevernalliansen( eller Noah og PETA) sier om pels med en stor klype salt. Militante veganerringer som av prinsipp ikke vil bruke noe som kommer fra dyr og ganske tendensiøst spekulerer i hvordan pelsen til nevnte jakker kommer fra, uten så mye som å prøve og dokumentere påstandene fordi de anser pelsbruk/dun som unødvendig.
Kantene til CG kommer fra vill Coyote, man må vel kunne anta at Coyoten hadde det fint frem til han ble drept.
Jeg synes også at dyr skal behandles på en skikkelig måte, men er ingen motstander av nyttedyr i fangenskap, jakt eller pelsbruk.

Jeg vil bruke pels og dun, av samme grunn som jeg foretrekker ull fremfor andre typer undertøy når det er kaldt. Fordi det har en uovertruffen evne til å holde meg varm som man aldri kan få med bomull/goretex/annet teknisk tøy.

Hvorfor du blander inn jakt, vet jeg ikke. Tenkte du på saks da? Saks er ulovlig store deler av verden fordi det er et grusomt dyreplageri. Å si man er for at dyr i skal behandles bra og samtidig gå god for nyttedyr i fangenskap er i beste fall unyansert. Enkelte dyreslag later til å ikke ha det spesielt bra i fangenskap. Andre takler det fint. At noen mener pels, dun og ull er unødvendig, har heller ikke så mye med saken å gjøre. Sånn jeg ser det. Ull er bra. Pels også. Så lenge det foregår uten for store lidelser for dyrene. Akkurat som dunen du nevner. Det er forskjell på dun og fjær nappet fra levende gjess og døde. Når folk handler svinedyre plagg uten å kreve sådan dokumentasjon, gir man grobunn for videre dyremishandling. Hjelper lite å mene alle dyr burde ha det bra da. "Krig og fred og kjærlighet og sånt"-aktig.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012

Sist redigert av United : 01-10-11 kl 13:32.
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 14:03   #12
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Knallpriser på Canada Goose og Moncler, er dette ...

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Hvorfor du blander inn jakt, vet jeg ikke. Tenkte du på saks da? Saks er ulovlig store deler av verden fordi det er et grusomt dyreplageri. Å si man er for at dyr i skal behandles bra og samtidig gå god for nyttedyr i fangenskap er i beste fall unyansert. Enkelte dyreslag later til å ikke ha det spesielt bra i fangenskap. Andre takler det fint. At noen mener pels, dun og ull er unødvendig, har heller ikke så mye med saken å gjøre. Sånn jeg ser det. Ull er bra. Pels også. Så lenge det foregår uten for store lidelser for dyrene. Akkurat som dunen du nevner. Det er forskjell på dun og fjær nappet fra levende gjess og døde. Når folk handler svinedyre plagg uten å kreve sådan dokumentasjon, gir man grobunn for videre dyremishandling. Hjelper lite å mene alle dyr burde ha det bra da. "Krig og fred og kjærlighet og sånt"-aktig.

Det er ikke unyansert. Jeg er for bruk av nyttedyr og mener samtidig at det er vikig med dyrevelferden. Er det en umulig tanke? Jeg sa ingenting om at alle dyr har det, eller kommer til å få det, godt i fangenskap. Jeg sa ingenting om pelsoppdrett, selv om jeg ser det er det du sikter til her. Jeg skrev bare at jeg på generellt grunnlag ikke har noe problem med å bruke dyr til mat, klær, sko og lamper- til motsetning fra f.eks. dyrevernalliansen (som du linket til) som mener det holder med linser og biodynamisk bomull.
Det er ikke mer tree-hugging-hippe "Krig og fred, religion og kjærlighet" enn din unyanserte misantropiske "det er så mye ondskap i verden"- uttalt i sammenheng med at enkelte velger å ikle seg pels, som kanskje, spekulert rundt antakelser om ett lovverk som gir tillatelse til en type jakt- ikke dermed sagt at den er benyttet til disse pelsene, er jaktet på en ikkehuman måte.


Jeg blander inn jakt fordi du kom inn i tråden, la inn link og spekulerte rundt jaktmetodene av Coyote til CG-jakker. Siden hverken du eller jeg vet hvordan disse pelskantene er ervervet, understreket jeg bare at jeg ikke har noe problem med jakt, eller å bruke pelsene etter at disse dyrene er drept.

Og hva har prisen på jakkene med saken å gjøre? Er det bedre å støtte billigere dunjakkeprodusenter? CG er produsert i Canada, med dunen av døde gjess, med pelskant av jaktet Coyote, jaktet i Canada. Jeg tenker at det er mye man kan finne til en langt billigere pris som har en langt mer spekulativ produksjon både når det kommer til dyrevelferd og miljøvennlighet.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015

Sist redigert av Vianne Rocher : 01-10-11 kl 14:20.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 14:22   #13
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Knallpriser på Canada Goose og Moncler, er dette ...

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Det er ikke unyansert. Jeg er for bruk av nyttedyr og mener samtidig at det er vikig med dyrevelferden. Er det en umulig tanke? Jeg sa ingenting om at alle dyr har det, eller kommer til å få det, godt i fangenskap. Jeg sa ingenting om pelsoppdrett, selv om jeg ser det er det du sikter til her. Jeg skrev bare at jeg på generellt grunnlag ikke har noe problem med å bruke dyr til mat, klær, sko og lamper- til motsetning fra f.eks. dyrevernalliansen (som du linket til) som mener det holder med linser og biodynamisk bomull.
Det er ikke mer three-hugging-hippe "Krig og fred, religion og kjærlighet" enn din unyanserte misantropiske "det er så mye ondskap i verden"- uttalt i sammenheng med at enkelte velger å ikle seg pels, som kanskje, spekulert rundt antakelser om ett lovverk som gir tillatelse til en type jakt- ikke dermed sagt at den er benyttet til disse pelsene, er jaktet på en ikkehuman måte.


Jeg blander inn jakt fordi du kom inn i tråden, la inn link og spekulerte rundt jaktmetodene av Coyote til CG-jakker. Siden hverken du eller jeg vet hvordan disse pelskantene er ervervet, understreket jeg bare at jeg ikke har noe problem med jakt, eller å bruke pelsene etter at disse dyrene er drept.

Og hva har prisen på jakkene med saken å gjøre? Er det bedre å støtte billigere dunjakkeprodusenter? CG er produsert i Canada, med dunen av døde gjess, med pelskant av jaktet Coyote, jaktet i Canada. Jeg tenker at det er mye man kan finne til en langt billigere pris som har en langt mer spekulativ produksjon både når det kommer til dyrevelferd og miljøvennlighet.

Jeg tror høy pris gjør at folk går over flere lik for å produsere og selge. Og at om forbrukere krever å vite, må produsenten svare. Jeg er ikke kjempeflink selv. Men akkurat disse jakkene har det vært en del fokus på. Her jeg bor er det orange 18-åringer som løper rund i strømpis og CG-jakker på vei til skolen. Det er ikke akkurat sånn at de må fryse om de tar på seg noe annet. Men nå skal jeg ikke ødelegge tråden deres mer.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 19:40   #14
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knallpriser på Canada Goose og Moncler, er dette ...

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg tar det dyrevernalliansen( eller Noah og PETA) sier om pels med en stor klype salt. Militante veganerringer som av prinsipp ikke vil bruke noe som kommer fra dyr og ganske tendensiøst spekulerer i hvordan pelsen til nevnte jakker kommer fra, uten så mye som å prøve og dokumentere påstandene fordi de anser pelsbruk/dun som unødvendig.
.

Har du sett filmer fra revefarmer o.l, eller tror du at disse er manipulerte? Jeg ville gått naken før jeg gikk i pels. Ull er noe helt, helt annet.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 20:43   #15
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Knallpriser på Canada Goose og Moncler, er dette ...

Altså, jeg skal ikke ha CG jakke, altfor dyr og nei, jeg er ikke så begeistret for ekte pels. Men jeg liker utseende på jakkene.

Men jeg ble veldig forundret og ikke minst skeptisk da jeg så annonsen på FB, og lite imponert nå som jeg vet med sikkerhet at de er fake.

På den andre siden er min eldste datter veldig i mot pelsdyroppdrett, og ble seriøst sur da hun så at jeg tittet på disse jakkene.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no