Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Var denne sofaen fin?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-10, 10:43   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Var denne sofaen fin?

Hva tror dere om denne?

  Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 10:45   #2
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.742
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var denne sofaen fin?

Det er litt få sitteplasser, er det ikke?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 10:45   #3
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var denne sofaen fin?

Veldig fin og veldig deilig. Vi har en ganske lik en.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 10:46   #4
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Var denne sofaen fin?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det er litt få sitteplasser, er det ikke?

Den er ikke så stor. Planen er evt. å kjøpe en stol, og en pall i tillegg

  Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 10:51   #5
A&A
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 219
A&A er litt kulA&A er litt kul
Standard

Sv: Var denne sofaen fin?

, jeg syns at den var veldig fin.

__________________

A&A er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 10:53   #6
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Var denne sofaen fin?

Helt grei form, men jeg er litt usikker på fargen..

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 10:56   #7
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Var denne sofaen fin?

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

Helt grei form, men jeg er litt usikker på fargen..

Den fåes i sort også, men jeg som har småbarn tror denne er bedre å kamuflere flekker på hehe

  Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 10:56   #8
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.685
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var denne sofaen fin?

Synes den så litt spinkel ut. (eller "tattljat", egentlig) - og liten. Men stoffet og sånn ser veldig sympatisk ut - hva flekker og sånn angår.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 11:04   #9
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.742
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var denne sofaen fin?

Den er nok god til å kamuflere flekker, ja. Men hva gjør man egentlig med den sjeselong-delen når man har gjester? Blir man sittende ved siden av hverandre og noen uten ryggdel? Bill. mrk. "Stor familie"

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 12:36   #10
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Var denne sofaen fin?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Den er nok god til å kamuflere flekker, ja. Men hva gjør man egentlig med den sjeselong-delen når man har gjester? Blir man sittende ved siden av hverandre og noen uten ryggdel? Bill. mrk. "Stor familie"

Pfft, de får sitte å balansere
Vet ikke helt om det blir denne enda, for du har et poeng for å si det slik

  Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 23:07   #11
Rabarbra
Superaktiv
 
Rabarbra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 330
Rabarbra er litt kul
Standard

Sv: Var denne sofaen fin?

Jeg sitter alltid på den med beina opp når vi ikke har gjester. Favorittplassen min! Ang. fargen så har jeg til nå foretrukket en litt mindre "spraglete", men lurer på om smaken min holder på å endres litt. Sofaen i forhold til formen er helt min stil!

Rabarbra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 23:09   #12
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var denne sofaen fin?

Hvilket type stoff er det?
Jeg er veldig glad for at vi valgte noe som kan tørkes av. Grov-vevd stoff er ikke lett å tørke av, og kan bli slitt rimelig stygt om det ikke er ekstra slitesterkt.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 23:12   #13
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Var denne sofaen fin?

Vi hadde en sofa med den størrelsen før, og den var litt upraktisk, få sitteplasser. Den vi har nå ligner litt på deres, men er bredere. Har dere plass til noe bredere?

Husk å sjekke at stoffet ikke er så syntetisk. Jeg er misfornøyd med Bohus-sofaen vi kjøpte, stoffet ligner litt på den du har bilde av. Sånn vevet beige. Syntetisk er vel mer slitesterkt, men barna får elektrisk støt og håret til alle kanter om det herjes litt oppi der. Og sofaen nupper også.

Neste gang blir det ull eller bomull, evt skinn. Savner Ikea-sofaen med vaskbart og utskiftbart! trekk.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 23:43   #14
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Var denne sofaen fin?

Ser god ut,

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 23:47   #15
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Var denne sofaen fin?

Vi endte opp med en brukt skinnsofa. Svært lite brukt, og en super deal. Og sort skinn funker uansett - da kan jeg herje med farger som jeg vil. Siden juli har jeg byttet gardiner 3 ganger (først limegrønt, så dyp lilla og nå brunt), puter, duker og tepper - så det er jo forsåvidt greit at man har muligheten til det.

  Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 23:49   #16
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Var denne sofaen fin?

Tror skinnsofa er mye mer praktisk

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 00:07   #17
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Var denne sofaen fin?

Uten tvil! Bare å tørke av. Var fornøyd med den vi hadde, men ønsket meg sort, så den ble solgt. Denne er god

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no