Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Abort

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du for/mot retten til selvbestemt abort?
For 50 35,21%
Mot uansett 11 7,75%
For hvis man søker en nemnd som vurderer den enkelte 5 3,52%
For så lenge det blir utført innen uke 12 65 45,77%
For så lenge det blir utført innen uke 9 11 7,75%
Deltakere: 142. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-07, 16:11   #21
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort

Legg til et alternativ som passer meg da, modder?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 16:16   #22
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Abort

Jeg er for abort. Det får være opp til hver enkelt hva de vil gjøre. Det er vanskelig å sette seg inn i andres situasjon, det kan være mange årsaker til at enkelte tar abort.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 16:17   #23
Zita
Fullverdig medlem
 
Zita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 66
Zita har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Abort

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg er for abort. Det får være opp til hver enkelt hva de vil gjøre. Det er vanskelig å sette seg inn i andres situasjon, det kan være mange årsaker til at enkelte tar abort.

Enig.

Zita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 16:22   #24
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort

Jeg skrev et ubetinget "for" men som Myrsnipa sier så er det vel ingen som er FOR abort (det amerikanske "Pro Choice" er et bedre uttrykk, men her i landet blir man vel da bare oppfattet som en Stordalen-smisker...). Men det er så vanskelig å sette et fast regelsett og stramme grenser - det er så uendelig mange skjebner der ute.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 16:37   #25
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Abort

Jeg er selvfølgelig for selvbestemt abort, i hele verden.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 16:37   #26
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Fordi jeg mener at;

1) Det er bedre for fosteret
2) Det er bedre for kvinnens kropp
3) Det stiller kvinnen mer til ansvar for det hun gjør

Jeg synes det er litt rart at man kan mene de to første tingene, det er vel sånn som man trenger studier for å finne ut av.

Jeg mener at kirurgisk abort med full narkose bør være et tilbud for alle kvinnene som ikke orker å gå igjennom en medisinsk abort. De kan være grunner som er lett forståelige for det, enten at kvinnen er svært ung eller at svangerskapet har skjedd ved vold, eller det kan være grunner som kvinnen ønsker å holde for seg selv.

Uansett skal ikke medisinsk abort være en straff hvor kvinnen skal ligge og blø og tenke seg godt om. Det er et tilbud, et alternativ, til kirurgisk abort.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 16:52   #27
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort

Ja, det er sikkert enormt mange tilfeller av de ørtitusen abortene her til lands som er resultater av vold. Dessuten er det langt flere som er midt i 20-årene som tar abort enn de helt unge, de ser nemlig ut til å ha vett til å forhindre graviditeter i større grad enn sine eldre medsøstre.

Det er for enkelt for alle de som tar bekvemmelighetsabort å legge seg til å sove og våkne opp uten å tenke mer på det.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 17:05   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det er for enkelt for alle de som tar bekvemmelighetsabort å legge seg til å sove og våkne opp uten å tenke mer på det.

Jeg tror det er "enklere" å poppe et par piller enn å foreta et kirurgisk inngrep. Jeg tror uansett ikke det er enkelt å bestemme seg for abort for de aller, aller fleste. Uansett metode. Og har man først bestemt seg skal det ikke være en straff.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 10-02-07 kl 17:11. Årsak: tillegg
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 17:06   #29
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, det er sikkert enormt mange tilfeller av de ørtitusen abortene her til lands som er resultater av vold. Dessuten er det langt flere som er midt i 20-årene som tar abort enn de helt unge, de ser nemlig ut til å ha vett til å forhindre graviditeter i større grad enn sine eldre medsøstre.

Klart det ikke er mange, men det bør være et tilbud likevel.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det er for enkelt for alle de som tar bekvemmelighetsabort å legge seg til å sove og våkne opp uten å tenke mer på det.

Det står deg selvfølgelig fritt til å synes det.

Likevel så finnes det gode grunner for at kirurgisk abort kan være det rette i enkelte tilfeller, og da må man ha tilbudet.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 17:09   #30
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Abort

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, det er sikkert enormt mange tilfeller av de ørtitusen abortene her til lands som er resultater av vold. Dessuten er det langt flere som er midt i 20-årene som tar abort enn de helt unge, de ser nemlig ut til å ha vett til å forhindre graviditeter i større grad enn sine eldre medsøstre.

Det er for enkelt for alle de som tar bekvemmelighetsabort å legge seg til å sove og våkne opp uten å tenke mer på det.

Tror du virkelig å foreta et inngrep på sykehus med narkose er bekvemmelig? Tror du virkelighetsoppfatning av at man tar bort et foster blir annerledes med inngrep enn med piller? For et fantastisk utsagn.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 17:10   #31
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Abort

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

For selvbestemt abort.

Jeg begynner også å tenke at abortgrensen skulle vært hevet til 16 uker.

Hvorfor 16 uker?

Jeg selv er ikke helt sikker på hva jeg mener angående abort. Heller mot, men ser at man kan møte på en del utfordringer.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 17:21   #32
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort

Jeg er selvsagt for selvbestemt abort, inntil en viss grense.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 17:23   #33
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Tror du virkelig å foreta et inngrep på sykehus med narkose er bekvemmelig? Tror du virkelighetsoppfatning av at man tar bort et foster blir annerledes med inngrep enn med piller? For et fantastisk utsagn.

Om jeg tror mange tar abort uten å ha det minste problem med det? Ja!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 17:28   #34
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort

Opprinnelig lagt inn av esme, her.


Jeg mener at kirurgisk abort med full narkose bør være et tilbud for alle kvinnene som ikke orker å gå igjennom en medisinsk abort. De kan være grunner som er lett forståelige for det, enten at kvinnen er svært ung eller at svangerskapet har skjedd ved vold, eller det kan være grunner som kvinnen ønsker å holde for seg selv.

Uansett skal ikke medisinsk abort være en straff hvor kvinnen skal ligge og blø og tenke seg godt om. Det er et tilbud, et alternativ, til kirurgisk abort.

Veldig bra skrevet, esme!

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Om jeg tror mange tar abort uten å ha det minste problem med det? Ja!

Allikevel skal de ha best mulig medisinsk tilbud. I noen tilfeller er dette kirurgisk abort.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 17:31   #35
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.




Allikevel skal de ha best mulig medisinsk tilbud. I noen tilfeller er dette kirurgisk abort.

Eller ikke noe tilbud.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 17:31   #36
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Abort

Jeg er for selvbestemt abort slik loven er i dag. Jeg tror det er problematisk å stramme inn fristen, da mange som blir uønsket gravide ikke oppdager dette med engang.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 17:42   #37
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort

Jeg er for selvbestemt abort, slik loven er i dag. Jeg ser ingen akseptable alternativer.

Men det er klart, emosjonelt sett synes jeg det er sykt at man kan ta bort det lille mennesket jeg så på UL for noen uker siden. Det er en av grunnene til at jeg er glad for at ikke JEG skal kunne bestemme det for andre.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 18:08   #38
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Mot uansett (ettersom det var eneste mot-alternativet).

Samme her.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 18:09   #39
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Om jeg tror mange tar abort uten å ha det minste problem med det? Ja!

Helt enig. FANTASTISK naivt å tro noe annet.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 18:13   #40
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort

Opprinnelig lagt inn av esme, her.


Likevel så finnes det gode grunner for at kirurgisk abort kan være det rette i enkelte tilfeller, og da må man ha tilbudet.

Selvsagt, men så lenge det IKKE er flertallet, så syns jeg at hovedtilbudet skal være medisinsk, så får det være opp til lege å søke om kirurgisk.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no