Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-18, 13:43   #1001
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

I går skulle ikke barna på sfo slik at jeg måtte hente de kl. 13. Vel, kl. 13 satt jeg på stasjonen i en annen by og ventet på toget hjem. Da fikk jeg sms fra moren til en venninne av jentene som kunne berette om at jentene mine skulle ikke på sfo i dag og ventet på å bli hentet. Da plutselig gikk det opp for meg at jeg hadde glemt noe viktig!
Men da var det enda 40 min til jeg var hjemme. Så da var det å ringe mormor og onkel og få de til å finne barna.
Men da jeg endelig kom hjem, svett og stressa, kunne mormor fortelle at jentene hadde tatt følge med noen venninner hjem, og hadde ikke vært redde eller lei seg i det hele tatt.

I fremtiden skal jeg legge det inn i kalenderen når jentene ikke skal på sfo.

Slippes førsteklassejenter avgårde fra skolen uten avtale med forelder?? Det skjer ikke med fjerdeklassejenta mi, en gang. Her holdes barna tilbake til SFO har "plukket ut" alle som er satt opp med SFO, og de resterende skal da være registrert med at de ikke har SFO og at de går hjem selv, hvis ikke kontaktes foreldrene for å være sikre på at det ikke er noen misforståelser.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 01-09-18, 13:49   #1002
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Slippes førsteklassejenter avgårde fra skolen uten avtale med forelder?? Det skjer ikke med fjerdeklassejenta mi, en gang. Her holdes barna tilbake til SFO har "plukket ut" alle som er satt opp med SFO, og de resterende skal da være registrert med at de ikke har SFO og at de går hjem selv, hvis ikke kontaktes foreldrene for å være sikre på at det ikke er noen misforståelser.

De har sfo fire dager i uken, og denne dagen hadde jeg gitt beskjed om at de ikke skulle på sfo. Men det hadde jeg glemt gitt...

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no