Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-12, 19:23   #61
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Wow for en flott dame, og fin kjole også!

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 19:34   #62
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Veldig, veldig fin kjole!
Håper du legger inn bilder av Tulipkjolene også.

Jeg jobber hardt med saken, men får bare feilmeldinger, også hjemme. Prøver igjen etter middag.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 20:14   #63
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Wow!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 20:34   #64
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Og plutselig fant jeg ut hvorfor jeg har plagdes så med å laste opp de neste bildene... De var for store.

Her er bilde av ringen og skoene jeg har kjøpt for å ha til den blå kjolen. Er litt usikker på skoene enda kjenner jeg, synes kanskje de er litt for "reimete", men de er gode å ha på og var billige... Så hvis jeg finner noen som er finere kan det nok hende at jeg kjøper nye sko. Disse er uansett noen jeg får bruk for til annet formål også.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg sko.jpg (93,0 KB, 39 visninger)
Filtype: jpg ring.jpg (129,6 KB, 36 visninger)
__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 20:38   #65
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Veldig fin kjole! Passet skikkelig bra.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 20:42   #66
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Og her er Tulip&Tatamo-kjolene jeg har kjøpt.
Den sorte/røde/hvite med prikker har jeg kjøpt til sommerens andre bryllup. Det er et litt mer uformelt bryllup hvor det skal være humanistisk vielse og deretter grillfest i hagen ved festlokalet, og ingen taler eller sanger. Så da synes jeg den blå blir for pyntet.

Den blomstrete kjolen kjøpte jeg egentlig først og fremst fordi jeg ble så sommerglad av å ha den på. Men så har jeg i etterkant funnet ut at jeg kan bruke den på en sammenkomst/fest som skal være dagen etter det formelle bryllupet i Portugal.

Jeg har noen kule røde tresko fra Swedish Hasbeens (disse faktisk: http://www.brandos.no/swedish-hasbee...204-red/a44886) som kanskje kan bli fine til både denne og den prikkete kjolen.

Redigert for å legge til bilder hvor jeg har kjolene på, i stedet for at de bare henger på hengere. MED oransje strømper til den blomstrete kjolen.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg blomsterkjole med jakke.jpg (107,9 KB, 114 visninger)
Filtype: jpg blomsterkjole uten jakke.jpg (96,9 KB, 97 visninger)
Filtype: jpg prikkekjole på.jpg (111,0 KB, 115 visninger)
__________________

Sist redigert av Njulaif : 18-06-12 kl 21:44.
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 20:49   #67
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Det finnes forresten mye bra i undertøy som holder inn og sørger for at valkene fordeles seg pent, sånn i tilfelle hormonene ikke helt er ute av kroppen enda når det er tid for bryllup. Jeg har kjøpt noen enkle bodyer på Lindex, som er laget sånn at jeg kan bruke mine egne BH-er til. Funker som bare det under slike kjoler.

En sånn:
http://www.lindex.com/no/undertoey/a...yleId=18135739

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 21:03   #68
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Det finnes forresten mye bra i undertøy som holder inn og sørger for at valkene fordeles seg pent, sånn i tilfelle hormonene ikke helt er ute av kroppen enda når det er tid for bryllup. Jeg har kjøpt noen enkle bodyer på Lindex, som er laget sånn at jeg kan bruke mine egne BH-er til. Funker som bare det under slike kjoler.

En sånn:
http://www.lindex.com/no/undertoey/a...yleId=18135739

Oh... Nais! Og bare 250 kroner også! Må definitivt ha noe sånt tror jeg. Er den varm å ha på forresten? Siden jeg skal på fest i 30 plussgrader mener jeg.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 21:06   #69
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Oh... Nais! Og bare 250 kroner også! Må definitivt ha noe sånt tror jeg. Er den varm å ha på forresten? Siden jeg skal på fest i 30 plussgrader mener jeg.

Jeg synes ikke den er så veldig varm, jeg hadde den under en kjole i konfirmasjon nå nylig og da var det opp mot 28 grader. Ble ikke varmere enn jeg ville blitt uansett, tror jeg.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 21:12   #70
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Så fine kjoler! Den marineblå satt som et skudd!

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 21:49   #71
Penelope
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 473
Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Så gøy at du traff blink m LPrimo!! Jeg har også fått veldig god service der!

Penelope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 22:08   #72
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Alle kjolene var veldig, veldig fine - i seg sjøl, og til deg! Dette blir superbra.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 22:11   #73
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Så flott du er.
Fine kjoler!

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 22:28   #74
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Nydelig og lekker!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 01:00   #75
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Du var virkelig vakker i alle kjolene

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 09:54   #76
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Du var kjempefin i alle kjolene. Blir nok en flott festesommer.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 10:13   #77
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.817
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Du er flott! Veldig fine kjoler som kler deg godt. Du har en flott figur! Dette blir bra!

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 10:20   #78
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Du ble kjempefin - alle tre kjolene. - og den der følelsen du hadde før du tenkte deg inn på kjolebutikken - den er kjent og skikkelig kjip.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 23:07   #79
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Du er jo så flott, og kjempefine kjoler, gode kjøp alt,- sammen!!

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 12:52   #80
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.042
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Rålekre kjoler!

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no