Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bilder av andres unger på Facebook, hva er kutyme?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-13, 13:41   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder av andres unger på Facebook, hva er kutyme?

Nå slettet jeg faktisk 17. mai-bildet. Men å ta f.eks. bilder fra barnetoget synes jeg er ok, det er et offentlig sted. Og sendes live til hele Norge, liksom.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 13:51   #22
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilder av andres unger på Facebook, hva er kutyme?

Hvorfor ser så mange på dette som et problem? Gjelder det samme hvis Lokalavisa lager en reportasje fra barnehagen eller skolegården? Da tenker jeg på vanlige bilder med påkledde unger i flokk.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 13:56   #23
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bilder av andres unger på Facebook, hva er kutyme?

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Hvorfor ser så mange på dette som et problem? Gjelder det samme hvis Lokalavisa lager en reportasje fra barnehagen eller skolegården? Da tenker jeg på vanlige bilder med påkledde unger i flokk.

Fordi man neppe vet helt hvem som for eksempel bor på hemmelig adresse. Lokalaviser kan heller ikke publisere bilder helt fritt, personalet på skolen eller i barnehagen tar gjerne unna de ungene som ikke skal fotograferes.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 13:59   #24
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilder av andres unger på Facebook, hva er kutyme?

Men dette må da virkelig gjelde mindretallet? Altså, et bilde av masse unger på 17.mai?!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 14:01   #25
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilder av andres unger på Facebook, hva er kutyme?

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Men dette må da virkelig gjelde mindretallet? Altså, et bilde av masse unger på 17.mai?!

Klart det gjelder mindretallet. Skal man ikke at hensyn til dette, da?

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 14:03   #26
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder av andres unger på Facebook, hva er kutyme?

Barnehage, skole og idrettslag skal ha bedt om tillatelse før de legger ut bilder. Vi har, som foreldre, styringsrett på i hvor stor grad det skal ligge bilder av våre barn ute i offentligheten.

De fleste her sier at det er greit at det legges ut bilde dersom man har blitt spurt og derfor vet hvor det ligger. Men ikke om man i ettertid får vite at noen har lagt ut et bilde av vårt barn på nett.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 14:22   #27
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder av andres unger på Facebook, hva er kutyme?

Jeg har jobbet i en barnehage hvor det var veldig strenge tiltak rundt at et av barna, av ymse årsaker, aldri skulle avbildes uten tillatelse fra foresatte. Det gikk egentlig veldig greit, helt til vi hadde barna med på en offentlig tilstelning. Det var journalister og fotografer der, det ble tatt bilder, og et bilde av barnegruppa ble publisert, hvor dette barnet var med.

Det gikk heldigvis greit, men jeg veit det ble litt "oppvask" i ettertid, da vi egentlig burde ha innhentet tillatelse til at barnet i det heletatt var med på dette arrangementet. Avisa hadde sitt på det reine, vi var på et offentlig sted, i et offentlig arrangement, og det var et "folkemengdebilde" som kom på trykk.

Det er takk og lov bare denne ene gangen jeg har vært borti så regler tiltak rundt et barn og fotografering, for det er mye å tenke på, rett og slett.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 16:14   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder av andres unger på Facebook, hva er kutyme?

Jeg har fått en prikk som svar på mitt spørsmål om hvorfor man ikke skal tagge andre, og det er visstnok fordi noen ikke har skrudd på innstillingene som gir beskjed om tagging. Jeg er fremdeles uenig i at tagging skal være "dust" eller dårlig kotyme, fordi uten tagging vil folk være totalt uvitende om at det ligger bilder av en selv ute. Ved tagging havner bildene i "bilder av ..."-albumet og man kan ta stilling til om man vil at de skal være der eller ikke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 16:26   #29
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder av andres unger på Facebook, hva er kutyme?

Helt ærlig, jeg liker at folk tagger meg i bilder de legger ut, for som Tallulah sier, da får jeg beskjed om at en eller annen har lagt ut bilde hvor jeg er med på FB, og så kan jeg velge om jeg syns det er greit, eller be vedkommende fjerne bildet.

Jeg har såpass mange bekjente på FB at det bare er en brøkdel av hva som postes som vil vises på min vegg, ergo liker jeg bli varslet via tagging.

Og helt ærlig - å sutre over at enkelte tagger fordi noen ikke har skrudd på varsling... Folk får da jaggu ta ansvar for å finne ut av personverninnstillinger sjøl.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 17:44   #30
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder av andres unger på Facebook, hva er kutyme?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har fått en prikk som svar på mitt spørsmål om hvorfor man ikke skal tagge andre, og det er visstnok fordi noen ikke har skrudd på innstillingene som gir beskjed om tagging.

For en sær begrunnelse. Den er vel på by default, så når de har valgt det bort, er jo dette én av konsekvensene man må ta?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 17:53   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder av andres unger på Facebook, hva er kutyme?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har fått en prikk som svar på mitt spørsmål om hvorfor man ikke skal tagge andre, og det er visstnok fordi noen ikke har skrudd på innstillingene som gir beskjed om tagging. Jeg er fremdeles uenig i at tagging skal være "dust" eller dårlig kotyme, fordi uten tagging vil folk være totalt uvitende om at det ligger bilder av en selv ute. Ved tagging havner bildene i "bilder av ..."-albumet og man kan ta stilling til om man vil at de skal være der eller ikke.

Enig. Jeg måtte heve et øyenbryn eller to da jeg leste over her at tagging skal være "dust". What?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 17:57   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder av andres unger på Facebook, hva er kutyme?

Bare så det er sagt, det er ikke Cuya som har prikket, og den var grønn. Jeg syns det bare var relevant å utdype det i tråden.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 19:07   #33
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilder av andres unger på Facebook, hva er kutyme?

Jeg mente ikke barn som av ymse grunner skal beskyttes. Jeg syns bare jeg hører/leser at mange mener de ikke vil legge ut vanlige bilder av egne barn. Stusser bare litt på det.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 20:08   #34
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder av andres unger på Facebook, hva er kutyme?

Jeg legger knapt ut bilder av egne barn, og da bare hvis de har godkjent det. Legger aldri ut bilder av andre folk, uten på oppfordring, det har skjedd et par ganger.

Jeg synes man skal respektere folk såpass.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 20:12   #35
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bilder av andres unger på Facebook, hva er kutyme?

Altså, bilder tatt på store forsamlinger med flere unger og sånn kan man vel ikke nekte folk å legge ut. Avisene spør heller ikke alle på en fotballkamp eller konsert om det er greit at de kommer i avisa, men bilder av enkeltbarn skal aldri legges ut uten å spørre først.

Jeg tenker også at det er feil å tagge unger. Jeg skriver aldri fullt navn under bilder jeg legger ut av andres barn selv når jeg har fått tillatelse.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 20:18   #36
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder av andres unger på Facebook, hva er kutyme?

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg ville ikke likt at det ble lagt ut bilder av mine barn uten at jeg var blitt spurt. Om jeg ble spurt ville jeg sannsynligvis sagt ja. Om jeg ikke var blitt spurt kunne jeg vært troendes til å be om at det ble fjernet. Av rent prinsipp.


Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Hvorfor ser så mange på dette som et problem? Gjelder det samme hvis Lokalavisa lager en reportasje fra barnehagen eller skolegården? Da tenker jeg på vanlige bilder med påkledde unger i flokk.

Lokalavisen skal heller ikke publisere bilder av barn uten samtykke. Dettte gjelder ikke bilder av folkemengder, type 17. mai-tog.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 20:23   #37
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilder av andres unger på Facebook, hva er kutyme?

Datatilsynet sier:

Situasjonsbilder kan offentliggjøres uten samtykke fra de avbildede så lenge bildene er harmløse og ikke på noen måte er krenkende for de som er avbildet. Situasjonsbilder kan defineres som bilder der selve situasjonen eller aktiviteten er det egentlige formålet med bildet. Akkurat hvem som er med på bildet er da mindre viktig enn hovedinnholdet i bildet. Eksempler på dette kan være en gruppe mennesker på en konsert, et idrettsarrangement, 17. mai-tog, eller hendelser som har allmenn interesse.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 20:32   #38
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder av andres unger på Facebook, hva er kutyme?

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Hvorfor ser så mange på dette som et problem? Gjelder det samme hvis Lokalavisa lager en reportasje fra barnehagen eller skolegården? Da tenker jeg på vanlige bilder med påkledde unger i flokk.

Ellers så er det faktisk ikke lov å publisere bilder av andre uten samtykke. Det er altså ikke bare moralsk uriktig å gjøre; det er ulovlig:

Sitat:

Åndsverkloven § 45c
Fotografi som avbilder en person kan ikke gjengis eller vises offentlig uten samtykke av den avbildede, unntatt når
a) avbildningen har aktuell og allmenn interesse,
b) avbildningen av personen er mindre viktig enn hovedinnholdet i bildet,
c) bildet gjengir forsamlinger, folketog i friluft eller forhold eller hendelser som har allmenn interesse,
d) eksemplar av avbildningen på vanlig måte vises som reklame for fotografens virksomhet og den avbildede ikke nedlegger forbud, eller
e) bildet brukes som omhandlet i § 23 første ledd tredje punktum eller § 27 andre ledd.
Vernet gjelder i den avbildedes levetid og 15 år etter utløpet av hans eller hennes dødsår.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 20:35   #39
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bilder av andres unger på Facebook, hva er kutyme?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.



Lokalavisen skal heller ikke publisere bilder av barn uten samtykke. Dettte gjelder ikke bilder av folkemengder, type 17. mai-tog.

Jo, det kan de såvisst, men ikke med fullt navn.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 20:37   #40
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder av andres unger på Facebook, hva er kutyme?

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Jo, det kan de såvisst, men ikke med fullt navn.

Viser til forrige innlegg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no