Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skolevesker til 11000

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-13, 19:06   #741
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Med jakker er jeg egentlig enig. Med telefoner ikke. I sønnen min sin klasse har det til nå bare vært billigtelefoner. For to måneder siden var det EN gutt som fikk Iphone, og vi snakket om det på foreldremøtet at det var utrolig mange hjem som ikke hadde hørt om stort annet siden den kom i klassen. Sønnen min er blond og blind og like lite opptatt av å ha kule ting som jeg, så han har vi ikke hørt noe fra, men i resten av klassen var det som sagt mye snakk. Og mange foreldre hadde tenkt at de kanskje skulle kjøpe/arve videre Iphone de også nå som "det var blitt vanlig".

Jeg klarer ikke å la være å tenke at man er ganske triggerhappy og en nokså dårlig etterforsker hvis man tror at ALLE har fått iPhone i løpet av to måneder. Da frykter jeg at man vil lage seg selv ganske mange problemer etter hvert.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 19:25   #742
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg kjøpte faktisk en ny, billig mobil til 8-åringen, selv om vi hadde to gamle iPhones liggende. Litt fordi iPhonene hadde vart nøyaktig 20 min før de gikk i bakken, litt fordi jeg faktisk ikke vil være med på å sette standard (selv med gammel iPhone) - men aller mest fordi jeg ikke vil at han skal ha en telefon med kamera og netttilgang. Jeg synes han er for liten til å ha det ansvaret.

Med en arvepakke med merkeklær, hadde jeg selvsagt brukt det. Men jeg hadde nok litt halvbevisst gjerne passet på at de ble kombinert med billige cubusjeans.

Storesøs sin venninne vil ha ny telefon - nemlig Iphone, så hun sa åpenhjertet til meg at "jeg prøver å ødelegge min, så jeg får ny". Men problemet var visst at den tålte så mye. Hun hadde kaset den i gulvet og lagt den i vann uten resultater. Storesøs har en Ericson-telefon, så jeg spurte henne da venninnen hadde gått om hun tenkte likedan, men det gjorde hun ikke, hun likte telefonen sin veldig godt. Hun hadde heller ikke fått iphone hvis hun ødelagte/mistet sin.

__________________
2003 2007 2009 2011

Sist redigert av Skremmern : 02-03-13 kl 19:33.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 19:28   #743
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Storesøs sin venninne vil ha ny telefon - nemlig Iphone, så hun sa åpenhjertet til meg at "jeg prøver å ødelegge min, så jeg får ny". Men problemet var visst at den tålte så mye. Hun hadde kaset den i gulvet og lagt den i vann uten resultater. Storesøs har en Ericson-telefon, så jeg spurte henne da venninnen var godt om hun tenkte likedan, men det gjorde hun ikke, hun likte telefonen sin veldig godt. Hun hadde heller ikke fått iphone hvis hun ødelagte/mistet sin.

Det der hadde jeg lett fortalt til foreldrene hennes. Og jeg skal love at barnet mitt ikke hadde vært det minste i tvil om iPhone ville blitt neste telefon. Han skulle fått jobbet ned den nye, kjipe billigtelefonen sin med blod, svette og tårer.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 19:56   #744
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.096
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Men, om noen hadde tatt opp på foreldremøte, og problematisert rundt, at mitt barn hadde fått iPhone/Bergans/Timberland, da hadde jeg blitt råsur.

Samme her.
Jeg har nettopp kjøpt meg ny iPhone 5 for at mellomste (14) skal få arve den gamle (4s). Hun trenger ny mobil, vennene hennes har allerede 5-eren eller tilsvarende og dette er at valg jeg og mannen min har tenkt nøye over og kommet frem til at er det lureste i vår situasjon. Hva andre foreldre i klassen (eller lærere) mener om saken gir jeg faktisk bæng i, dette er vårt valg og passer for oss.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 19:58   #745
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det der hadde jeg lett fortalt til foreldrene hennes. Og jeg skal love at barnet mitt ikke hadde vært det minste i tvil om iPhone ville blitt neste telefon. Han skulle fått jobbet ned den nye, kjipe billigtelefonen sin med blod, svette og tårer.

Ja, jeg er helt enig. Så du ville sagt det, altså?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 19:59   #746
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ja, jeg er helt enig. Så du ville sagt det, altså?

Definitivt. Sikkert med et glimt i øyet, i forbifarten, men sånt er jo drittungeoppførsel som jeg ville vært glad for å vite om selv.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 20:27   #747
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Definitivt. Sikkert med et glimt i øyet, i forbifarten, men sånt er jo drittungeoppførsel som jeg ville vært glad for å vite om selv.



Tenker akkurat det samme, det ville jeg gjerne visst hvis det var en av mine som gjorde slikt.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 21:32   #748
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Når vi snakker arv. Vi arver ikke mye klær, men får en del etter min brors to gutter. Og det vi får derfra er superfint. Min svigerinne har god smak. Det sto en pose å ventet på meg hos foreldrene mine i dag. Oppi der lå det utelukkende merkeklær: Volcom, O'Neill, Tommy Hilfiger, Bergans, Guess, litt p.o.p. m.m. Dette er standarden derfra og jeg akter selvsagt å ta de i bruk.

Ville dere som er motstandere mot merkeklær droppet å bruke disse klærne på skolen på grunn av den eventuelle signaleffekten? :dilemma:

Jeg kjøper svært lite merkeklær, men det hender jeg kjøper yttertøy på salg og jeg kommer til å kjøpe noe når jeg snart drar til USA. Vi har arvet noe merketøy og det brukes selvsagt på lik linje som andre klær.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 02-03-13 kl 21:42.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 21:36   #749
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg er enig med iPhoneargumentene til Candy, men mest på grunn av siste argument. Men, om noen hadde tatt opp på foreldremøte, og problematisert rundt, at mitt barn hadde fått iPhone/Bergans/Timberland, da hadde jeg blitt råsur.
Jeg synes, virkelig, at det er grenser for hva andre har noe med å mene så mye om. Og jeg selv om jeg ser at jeg fremstiller meg slik i denne tråden, er jeg ikke ekstremt individualistisk sånn ut i det fri .

Du kommer garantert til å få deg en liten "vekker" når din sønn begynner på skolen, mange slike ting som skal diskuteres og menes noe om.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 21:38   #750
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Det har vel litt med egne holdninger til dette arvetøyet å gjøre også. Man kan si noe om hvor lurt det er å arve fordi man sparer miljøet og får brukt opp klærne eller man kan fremholde hvor ekstra kule de klærne med merker på er.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 21:38   #751
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.



Tenker akkurat det samme, det ville jeg gjerne visst hvis det var en av mine som gjorde slikt.

Enig, Bomull!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 21:41   #752
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.845
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Hvor går grensen for hva som skal bestemmes i plenum, da? Jeg synes det er heftig hvis noen skal synes noe om hva jeg gir barnet mitt, ogsynes definitivt ikke at jeg har noe som helst med hva andre lar barna få/få lov til.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 21:42   #753
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det har vel litt med egne holdninger til dette arvetøyet å gjøre også. Man kan si noe om hvor lurt det er å arve fordi man sparer miljøet og får brukt opp klærne eller man kan fremholde hvor ekstra kule de klærne med merker på er.

Her er det yngste som arver, eldste arver ikke fra noen. Han får (heldigvis) ikke med seg noe som helst om merker. Akkurat nå tror jeg han har 1 stk Tommy Hilfiger genser liggende på vent (arv) og så har min venninne kjøpt 1 Ralph Lauren skjorte til ham og en TH bukse da hun var i USA.

Hun og jeg drar altså til USA over påske. Jeg er veldig i tvil om jeg da skal kjøpe med meg noen merkeklær fra outlet eller vanlig butikk eller hva. Eldste ønsker seg halvhøye sko (ala type Converse), men for henne spiller merke ingen rolle. Likevel tenker jeg at jeg gjerne kjøper et par hvis det sånn sett blir billigere (nesten) enn å kjøpe et tilsvarende (ikke-merke) her hjemme. Jeg er som sagt i tvil. Likevel tenker jeg at det kan være greit å ha "noe" som mange andre har. Her hjemme er det kun klær fra PDL, Cubus osv hun får.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 21:44   #754
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Hvor går grensen for hva som skal bestemmes i plenum, da? Jeg synes det er heftig hvis noen skal synes noe om hva jeg gir barnet mitt, ogsynes definitivt ikke at jeg har noe som helst med hva andre lar barna få/få lov til.

Aner ikke!

I vårt siste Fau referat så jeg at det var stilt spm om Fau kunne ta opp sminke! Skolen så ikke dette som noe problem og kom ikke til å ta det opp stod det.

I vår klasse har vi vel kun diskutert bursdager og sum, ikke noe mer. Det er 2. klasse. Tipper det blir mer etterhvert.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 21:45   #755
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Du kommer garantert til å få deg en liten "vekker" når din sønn begynner på skolen, mange slike ting som skal diskuteres og menes noe om.

Joda, men det at noen synes de er berettiget til å mene noe, betyr virkelig ikke at andre trenger følge det.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 21:45   #756
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Hvor går grensen for hva som skal bestemmes i plenum, da? Jeg synes det er heftig hvis noen skal synes noe om hva jeg gir barnet mitt, ogsynes definitivt ikke at jeg har noe som helst med hva andre lar barna få/få lov til.

Jeg synes ikke noe skal bestemmes i plenum egentlig, men jeg synes det er viktig å diskutere diverse i foreldregruppen så man vet hvor man har hverandre. Veldig ofte får man da et litt mer nyansert bilde av alle andre.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 21:46   #757
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Hvor går grensen for hva som skal bestemmes i plenum, da? Jeg synes det er heftig hvis noen skal synes noe om hva jeg gir barnet mitt, ogsynes definitivt ikke at jeg har noe som helst med hva andre lar barna få/få lov til.

Det er forskjell på å bestemme noe i plenum og å informere om at "vi hører at mange barn sier hjemme at "alle de andre har iPhone!!!!" Det stemmer altså ikke, hvis det kan være til noen hjelp. Det er visst en eller noe sånt. Så ta akkurat det der med et par klyper salt. Minst. "

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 21:48   #758
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Joda, men det at noen synes de er berettiget til å mene noe, betyr virkelig ikke at andre trenger følge det.

Nei, selvsagt ikke. Vi har ikke diskutert hverken telefoner eller klær hos oss.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 21:50   #759
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Vi har heller ikke diskutert klær eller duppeditter på skolen der poden går.
N¨å vet jeg at det er en del merkefikserte foreldre der , så jeg tror det blir sure miner om noen tar det opp forsåvidt. Jeg tror også at der mer press på jentene enn guttene, for de jentene som henger mest sammen har klær fra Chill norway og hunterstøvler, de bruker bodylotion,hårspray og de som ikke gjør det faller nok litt utenfor.
Guttene går med med fargede bukser fra cubus , det gjelder både de i 1.klasse og de i 7.klasse.


Sist redigert av Chablis : 02-03-13 kl 21:56.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 21:53   #760
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.845
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Joda, men det at noen synes de er berettiget til å mene noe, betyr virkelig ikke at andre trenger følge det.

Det er et viktig poeng. Dette er faktisk ting det er helt opp til den enkelte familie å bestemme. De fleste skoler vil nok også ha høy terskel for å blande seg opp i h a barna har på seg og hva slags utstyr de har.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no