Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-08, 06:26   #81
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Den ble jo utrolig flott, Sitron!

Gratulerer med ny tattis!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 07:39   #82
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Fin Sitron. Hvor stor er den?

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 07:43   #83
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg er veldig nysgjerrig på hva som står på ac sin. Den var i alle fall utrolig flott.


Jeg også, jeg tror jeg ser det ene navnet. Den er veldig fin aC!
Liker stedet den er plassert på også.


Veronal: Jeg er sikker på at jeg har sett din før, har du lagt den ut her tidligere?
Uansett, jeg liker den veldig godt.

Jeg har selv en i nakken/nedover ryggen som jeg har hatt store planer om å bygge på.
Problemet når man har mange er at man sliter med å velge hva man skal gjøre/bygge på når man først har litt penger.
På en måte er det veldig bra at det er dyrt.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 22:06   #84
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.014
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Midlertidig tatovering finnes. Brukes mest som make-up-tatovering, og varer i 3-5 år. Vet om en skjønnhetssalong her i Tromsø som visstnok også skal tatovere (små) motiv.

Ja, riktig. Not...
Jeg har en slik en. Den er nå der den dag i dag. Fyller vel elleveårs jubileum min makeup tattis..

Det er annerledes enn longliner. Jeg har en veninne som har dekorert meg med begge deler. Longliner på øynene og leppene. Men det har bare vært der i ca et halvt år.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 22:33   #85
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.141
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Her var det mye flott kunst! Min er i avataren, og jeg er veldig fornøyd.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 20:57   #86
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Her var det mye flott kunst! Min er i avataren, og jeg er veldig fornøyd.


Wow, den var tøff Magicka! Hva er det for noe?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 22:12   #87
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Jeg har tre bokstaver på den venstre skulderen. Det er et minnesmerke over bestekompisen min som tok livet sitt for 7 år siden.
Skal se om jeg klarer å rote frem et bilde etter hvert.
Den skal bygges ut litt, men klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal bygge med.

Skal ha en på høyre skulder den dagen jeg blir erklært frisk fra kreften, den skal symbolisere kampen min.

AC: Utreolig stilige tattiser du har, må si jeg er utrolig nysgjerrig på navnene som skal stå i den på magen.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 22:25   #88
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.141
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Wow, den var tøff Magicka! Hva er det for noe?

To mayaindianske symbol. Det øverste symboliserer nedenfra tallet 13, vann, fjell og sol. Det nederste er et kjent mayasymbol jeg liker, innrammet i samme "sol". Symbolet står får frihet for meg. Litt vanskelig å forklare, men veldig meningsfullt for meg.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 08:26   #89
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Synes denne bør opp igjen! Det må da være flere som har noe å vise frem?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 08:42   #90
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Magica; Tatoveringen din er helt nydelig. Og da mener jeg ikke bare selve tatoveringen, men huden den er tatovert på. Du ser ut til å ha gyllen og plettfri hud, og det er like viktig for mitt estetiske vedkommende som selve tatoveringen. Tatoveringer på hud som ikke er pen og delikat er tabu i mine øyne. Kanskje derfor Flua ikke har noen tatoveringer selv?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 22:50   #91
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.141
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Tusen takk, Fruktflua. Kan godt legge til at bildet ble tatt på sommeren, så jeg viser meg fra min beste side. Men jeg har ganske ren hud, særlig på ryggen - minus fregner på skuldrene da!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 19:52   #92
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

To mayaindianske symbol. Det øverste symboliserer nedenfra tallet 13, vann, fjell og sol. Det nederste er et kjent mayasymbol jeg liker, innrammet i samme "sol". Symbolet står får frihet for meg. Litt vanskelig å forklare, men veldig meningsfullt for meg.

Åj, dette er den flotteste tatoveringen jeg har sett noen gang!
Aldri sett så rene, rette og fine linjer før! Virkelig nydelig!
Selv har jeg ikke noen tatoveringer og kommer nok ikke til å ta det heller, føler meg for gammel :sær:

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 20:10   #93
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.511
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Jeg har nett tatt en "cover up". Har fått laget ny tatovering over en som jeg har hatt i 23 år,som jeg aldr var fornøyd med.Skal se om jeg finner bilde.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs

Sist redigert av amo : 18-02-08 kl 12:26.
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 16:15   #94
Butterfly
Superaktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Innlegg: 382
Butterfly er litt kul
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Er det noen som har tatt sommerfugl tatovering som de kan vise frem?? Eller har bilde av en fin en som jeg kan tatovere på meg. Er det litt ut med sommerfugl, eller "barnslig" ?

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 22:06   #95
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Jeg har nett tatt en "cover up". Har fått laget ny tatovering over en som jeg har hatt i 23 år,som jeg aldr var fornøyd med.Skal se om jeg finner bilde.

Er dette den gamle eller den nye? *forvirret*

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 22:10   #96
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Opprinnelig lagt inn av Butterfly, her.

Er det noen som har tatt sommerfugl tatovering som de kan vise frem?? Eller har bilde av en fin en som jeg kan tatovere på meg. Er det litt ut med sommerfugl, eller "barnslig" ?

Ut!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 22:18   #97
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Her var det mye flott kunst! Min er i avataren, og jeg er veldig fornøyd.

Jeg SKAL ha noe som likner på din Magica! Og akkurat der du har din.

  Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 22:21   #98
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.141
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg SKAL ha noe som likner på din Magica! Og akkurat der du har din.

God plan!

Gleder meg til å se resultatet!

...av og til får jeg lyst til å bygge ut tatoveringen, den som lever får se!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 12:02   #99
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Hoster opp denne tråden igjen, jeg har nemlig bestilt meg time til ny tattoo i dag Og det skal bli på korsryggen. Skal få de til å tegne en sånn tribal/krimskrams med forbokstavene til guttene i- tror jeg, ikke bestemt enda da. Trenger å få sett litt... Også får jeg se hva jeg får for 3000, det var det min kjære ønsket å gi meg Og det er det vi har råd til. Må da bli noe for det...

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 18:25   #100
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Ja, da var det gjort Smykketmed ny tattoo på korsryggen, nesten tre timer med smerte var det verdt! Ble ikke medbokstaver eller sånn, ble en de hadde i boka der, som jeg falt for

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no