Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-08, 14:41   #41
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.863
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Lettkjøpt? Eller bare smart som tar til seg alle komplimenter man kan få? Jeg velger å tro at Elinblu er i siste kategori.

Smart eller kanskje bare underernært?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 15:04   #42
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Sist jeg ble spurt om leg var i 98, og da presterte jeg å ta frem et rabattkort fra Rimi

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 17:18   #43
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Jeg har jobbet noen år som dørvakt, og jeg har raid av og til der jeg spør alle om leg. Det har med å gjøre at det er legitimasjonsplikt, og av og til sjekker vi at folk har med seg.
Det hender at det er kontroller av stedet, der det blir sjekket legitimasjon av samtlige gjester. Da er det greit å ha sitt på det tørre og vite at de jeg har sluppet inn i alle fall kan legitimere seg.
Den eldste jeg har spurt var 72 år gammel. Han ble rimelig sjokkert helt til jeg forklarte grunnen, da tok han det med et smil og spurte om å få spandere en øl på meg.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 17:20   #44
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Venninnen min ble i sommer spurt om legitimasjon for røyk! Han er 34. Er det ikke 16-årsgrense på tobakk?

Vi lo godt!

Kjønnsoperert

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 17:35   #45
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.526
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Venninnen min ble i sommer spurt om legitimasjon for røyk! Han er 34. Er det ikke 16-årsgrense på tobakk?

Vi lo godt!

Det er 18 år på røyk, det har det vært lenge.


Jeg ble spurt om leg. når jeg skulle kjøpe en flaske vin, da var jeg over 30. Jeg tror han som spurte ble litt flau....

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 17:42   #46
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.690
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Jeg har blitt spurt om leg. 2 ganger, 1 før jeg var 18 og en etter. Siste var nå i desember når jeg sprang igjennom polet for å få med meg en vin til kokken i et utdrikkningslag.

Kanskje jeg skal bli fornærma?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 18:31   #47
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg har blitt spurt om leg. 2 ganger, 1 før jeg var 18 og en etter. Siste var nå i desember når jeg sprang igjennom polet for å få med meg en vin til kokken i et utdrikkningslag.

Kanskje jeg skal bli fornærma?

Til sammenligning. Personalet på polet bommet med 13 år på alderen min. Jeg vet nesten ikke hvem som burde bli mest fornærma.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 19:58   #48
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har innsett, etter å ha spurt mengder med folk som er eldre enn meg om leg, at damene blir glade og gutta blir fornærma.

Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 00:13   #49
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Rett før jul ble jeg spurt om leg da jeg skulle kjøpe øl, holdt på å få latteranfall da det i tillegg viste seg at jeg hadde glemt lommeboka i bilen. Venninna mi måtte legitimere seg og betale for meg, han i kassa ble litt flau da han så at hun var 29.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 00:28   #50
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.418
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Har ofte blitt spurt om leg, som 34-åring for å kjøpe vin og senest som nesten 42 på et utested (restaurant med 20-årsgrense etter kl 23). Da var jeg til og med gravid. Satt der helt uskyldig og spiste dessert da vakta kom bort og forlangte leg av meg og ei til (som riktignok var 24). Jeg pekte på magen min, men da bare freste han: 15-åringer kan ogå være gravide!
Ha, ha, resten av kollegagjengen lo så de lå over bordet!

Hadde lagt merke til at han hadde kikket på meg ei stund, men trodde i min enfoldighet at han beundret magen min....

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 00:39   #51
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Venninnen min ble i sommer spurt om legitimasjon for røyk! Han er 34. Er det ikke 16-årsgrense på tobakk?

Vi lo godt!

Personen ble sikkert legga fordi ekspeditøren ville vite kjønnet på vedkommende.

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 00:48   #52
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Vi var ute for å feire 30 års dagen til min storebror. Må få med at han lenge hadde deppet seg mot denne dagen og insisterte på at 30 var den nye 20. Uansett, han bestillte seg en øl mens han ventet med min mor på resten av familien, som kom litt sent
Da ble han vitterlig spurt om legg. Mamma lo godt..

Han ser virkelig ikke ut som om han er 17, men dette vil han leve på i laaang tid veit jeg

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no