Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Dele" opp familien når man flyr

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-09, 10:30   #141
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Dele" opp familien når man flyr

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Så svaret er altså at de mener det er så ille at hele familien blir utslettet, at de er villig til å doble risikoen for at halve familien dør for å unngå det.

Det er jeg uenig i, men man kan jo ikke alle tenke likt.

yes ... det verst tenklige scenarioet er at "the whole family gets wiped out". Og yes, de tenker slik og det som er pussig og som jeg er litt fasinsert av er at det er altså når man flyr man tar denne forhåndsreglen. Hvis du bor i Kenya, Sør Afrika eller Indonesia og reiser på helgetur med familien på veiene der (ulykkesraten sinnsyk høy) så kjører hele familen samme bil men når du skal "hjem" til Europa så deler man seg opp i to BA/KLM eller Lufthansa fly?? ...særdeles lite konsekvent ...

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 10:35   #142
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.406
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Dele" opp familien når man flyr

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg kan bare gjenta, de ser på det som stikk motsatt. Hvis hovedårsaken ligger i det faktum at man til enhver pris vil unngå at hele familien blir utslettet så kan det umulig skje hvis man tar to fly.

Dette er grunnen jeg også har hørt. Jeg må innrømme at jeg tenker mer på min umiddelbare familie, altså meg, mannen og barnet, enn resterende familie: Hadde vi hatt flere barn hadde vi ikke delt oss av hensyn til at besteforeldre eventuelt skulle hatt et barnebarn igjen f.eks.

Siden jeg har flyskrekk selv har jeg også store problemer med å sende barnet mitt alene på fly, og jeg kan ikke se for meg at det kommer til å skje. Hvis noe skulle skje vil jeg ikke at han skal være alene og redd. Jeg syns ikke det er å projisere skrekk over på barnet, det går helt fint an å vokse opp uten å fly alene som barn.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 10:53   #143
astrid_d
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 637
astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Sv: "Dele" opp familien når man flyr

Jeg tenker faktisk på at vi hele famileien blir "utslettet" om det skjer en ulykke, men vi velger uansett å kjøre sammen. Det er jo sjelden det faktisk skjer slike ulykker med tanke på hvor mange avganger det er i løpet av et døgn i hele verden.

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 10:57   #144
iana
safariqueen
 
iana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 534
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Sv: "Dele" opp familien når man flyr

Vi deler oss ikke når vi flyr. Bilturen til flyplassen anser jeg som langt mer risikoutsatt.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 12:31   #145
saxpia
Aktiv
 
saxpia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 232
saxpia er litt kul
Standard

Sv: "Dele" opp familien når man flyr

Vi deler oss heller ikke, og jeg har også tenkt den grusomme tanken at om skulle det først skje noe, ja, så får det skje oss alle.

Helt forferdelig å tenke på. Kjenner jeg blir kvalm

saxpia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 12:37   #146
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Dele" opp familien når man flyr

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

JDette med viktighet for for at hele familien overlever ... der nekter jeg litt for å tro at FP reprsenterer normen. Når dere sier at dere foretrekker at hele familien dør fremfor halve så tror jeg innerst inne det må være tull? Det går da vel ikke an å si eller mene noe slikt? Ærlig talt? Er ikke livet verdt å leve hvis noen andre i familien omkommer?? Det nekter jeg å tro noen mener innerst inne Så dette persepktivet skjønner jeg utmerket og igjen, jeg vil tro vi alle er enige i at etterlatte av en familie vil foretrekke å ha halve familien i live en ingen.

I en slik spesiell situasjon, så vet jeg at vi hadde valgt å være sammen framfor å stå igjen. Familie (andre etterlatte) utenfor tenker nok derimot annerledes enn de som er i kjernefamilien.

Scenarie 1: hadde jeg overlevd og mistet alle mine 4, så tror jeg sjansen for at jeg ikke hadde ønsket å leve hadde vært total. Mitt liv er ikke noe uten dem. Jeg ville vært så ødelagt at jeg faktisk bare ved å skrive her må velge å distansere meg litt.

Scanarie 2: Jeg og 1 barn overlever i et fly. De andre omkommer i et annet. Hva slags mor klarer jeg å være da? Jeg må jo forsøke, vil jo forsøke, men vil slites mellom tap og forventninger. Jeg kan ikke la sorgen sluke meg, men samtidig gjør den det.

Hva med barn som plutselig har mistet store deler av familien. Hva gjør sorgen med dem? Å leve med en mor som går rundt som en zombie.

Å si at man hadde foretrukket at alle gikk med samtidig betyr vel egentlig at å ikke leve noen ganger kan være bedre enn den metale belastningen ved sorg knyttet til katastrofer ala dette. Katastrofer som er så enormt ødeleggende. Det betyr ikke at man ønsker noen dør. Det betyr vel at man ikke ønsker sine nærmeste (eller seg selv) de smertene en slik sorg vil gi.

Det å leve er jo dessuten ikke av verdi i seg selv. Det er jo det livet gir én som gir det mening.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 12:45   #147
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Dele" opp familien når man flyr

Nei, vi deler oss ikke og har heller ikke vurdert det.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 13:01   #148
Callisto
Bør lage seg en tittel selv
 
Callisto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.235
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: "Dele" opp familien når man flyr

Nå har jeg ikke lest hele tråden.

Men leste i en svensk nettavis at denne familien reiste på forskjellige fly pga bonuspoeng og derfor hadde fått billigere billetter. Det var ikke fordi de ville dele opp familien pga redselen for ulykker.

__________________
Snuppa feb '05 og Minisnuppa aug '08
Callisto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 13:25   #149
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Dele" opp familien når man flyr

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.


Scanarie 2: Jeg og 1 barn overlever i et fly. De andre omkommer i et annet. Hva slags mor klarer jeg å være da? Jeg må jo forsøke, vil jo forsøke, men vil slites mellom tap og forventninger. Jeg kan ikke la sorgen sluke meg, men samtidig gjør den det.

Hva med barn som plutselig har mistet store deler av familien. Hva gjør sorgen med dem? Å leve med en mor som går rundt som en zombie.

Å si at man hadde foretrukket at alle gikk med samtidig betyr vel egentlig at å ikke leve noen ganger kan være bedre enn den metale belastningen ved sorg knyttet til katastrofer ala dette. Katastrofer som er så enormt ødeleggende. Det betyr ikke at man ønsker noen dør. Det betyr vel at man ikke ønsker sine nærmeste (eller seg selv) de smertene en slik sorg vil gi.

Denne er jeg helt uenig i kjenner jeg...

Jo; sorgen over å ha mistet en eller flere av sine nærmeste er selvfølgelig grusom vond, og man tror ikke at man kommer til å fungere som et menneske igjen. Men det gjør man faktisk, nesten om man vil eller ei...

Man innhenter så stor styrke i slike sammenhenger, og man kommer seg videre. Tiden leger alle sår heter det, og tiden vil gjøre at smertene og savnet blir mildere. Men glemmer ikke, men man klarer å leve med det.

Det at vi ikke deler oss opp på noen måte når vi reiser eller i andre sammenhenger, går ikke på dette med at vi ønsker å dø sammen. Det går kun på dette med at vi anser sansynligheten for at noe skal skje som så liten at det ikke er verdt bryet med å dele oss opp.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 13:52   #150
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Dele" opp familien når man flyr

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.


Det at vi ikke deler oss opp på noen måte når vi reiser eller i andre sammenhenger, går ikke på dette med at vi ønsker å dø sammen. Det går kun på dette med at vi anser sansynligheten for at noe skal skje som så liten at det ikke er verdt bryet med å dele oss opp.

Jeg tenker heller ikke "nå skal vi dø sammen" når vi skal reise et sted. Så destruktiv er jeg jo ikke. Men jeg føler større trygghet ved at vi reiser sammen, og skulle det gå galt - ja da satt ingen igjen med det.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 14:31   #151
Tito
I gapestokken
 
Tito sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.471
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Dele" opp familien når man flyr

Jeg tenker også heller alle enn noen. Vi har fire barn og for den halvparten som må leve videre vil det nok være ganske tøft. Jeg har aldri tenkt tanken på å reise delt, og kommer nok aldri til å gjøre det heller. Hvis man tenker slike tanker, og deler seg når man flyr, burde man ikke gjøre det i dagliglivet også og alltid kjøre to biler?

__________________
A mother who radiates self-love and acceptance actually vaccinates her daughter against low self-esteem.
- Naomi Wolf
Tito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 17:15   #152
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Dele" opp familien når man flyr

Jeg ville heller at alle skulle dø, enn at halvparten skal sitte igjen med sorgen, for å være ærlig. Om dette skulle vært en problemstilling jeg måtte ha standpunkt til da.... Hva er verst da, egentlig. Å dø, eller å sitte igjen etter en tragisk ulykke?

Det er verken ønskelig at noen dør, eller at noen må sitte igjen, og jeg tror man kan ha et ok liv fordi om noen dør, men det tror jeg er en kjempepåkjenning som jeg ikke ønsker oppleve. Jeg gidder ikke krisemaksimere en flytur mot det mål at "noen" skal overleve, mens andre kanskje ikke.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 17:40   #153
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.011
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Dele" opp familien når man flyr

Dette har jeg aldri tenkt på før. Vi har alltid flydd samlet og kommer til å fortsette med det. Vi gjør langt farligere ting sammen enn å fly; kjøre bil blant annet.

Jeg syntes det nesten høres verre ut å miste halve familien enn å dø sammen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 21:58   #154
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Dele" opp familien når man flyr

Jeg ønsker overhode ikke å ta opp igjen denne debatten men jeg tok opp dette med en britisk familie sist jeg var i London og med en norsk/dansk familie nå i ettermiddag, begge familiene deler seg når de flyr. Grunnene de oppgir er ganske like og igjen går det på at de må til enhver pris forhindre at hele familie enheten blir utslettet. Jeg tror særlig i UK, i en britisk øvre middelklasse kontekst så går dette mye på arvelinjen osv. (som noen her spekulerte i??) og noe av forklaringen ligger sikkert der. Jeg sa ikke dette direkte til dem men de er begge fra upper middle class og det er litt av et spekter av hensyn og ting og tang disse folkene forholder seg til i livet. Men, når vi diskuterte frem og tilbake om hvor irrasjonelt det er å ta denne forhåndsregelen kun på fly så var det også en total erkjellelse på at yes indeed, det var til og med ridiculous men det var en vane og gikk en automatikk i det.... Det norsk / danske paret har gjort dette i snart 14 år, de har bodd veldig mange steder rundt om i verden. De begynte å gjøre det da de merket hvor mange andre rundt seg som gjorde det, dette var da innenfor bistands samfunnet de levde i Afrika. Så har de bare gjort det siden den gang og de ser også genuint ut til å være veldig opptatt av å forhindre at noe skal skje de alle på engang som i en katastrofal flystyrt. De gjentok at hvis noe skjer på fly så dør vi antakeligvis alle, med andre transportmidler er det en større sjangs for at noen kan overleve. Så her kommer fly og katastrofetenkingen inn i bildet igjen ..... og de ble faktisk litt snurt når jeg sa jeg var overassket over at de ikke tok forhåndsregler og kjørte to bilder når de kjører rundt i Johannesburg hvis de gjorde det på fly ...

Som sagt, dette er ikke for å ta opp debatten igjen men jeg har tenkt mye på dette siden debatten og fikk nå altså anledning til å spørre to familier i mer detalj, men ble altså ikke så mye klokere av det ....

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 22:34   #155
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.406
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Dele" opp familien når man flyr

Takk for at du gir oss en oppdatering, Lisa. Det er jo ganske interessant å se på de irrasjonelle tingene vi mennesker gjør, uten å tenke på om det egentlig er fornuftig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 14:39   #156
Labolina
Superduperaktiv
 
Labolina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 709
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Sv: "Dele" opp familien når man flyr

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Vi flyr alle i samme fly og kommer til å fortsette med det.

Samme her!

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 15:13   #157
nam
Ser flere sider enn..
 
nam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 688
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Sv: "Dele" opp familien når man flyr

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Grunnene de oppgir er ganske like og igjen går det på at de må til enhver pris forhindre at hele familie enheten blir utslettet. Jeg tror særlig i UK, i en britisk øvre middelklasse kontekst så går dette mye på arvelinjen osv. (som noen her spekulerte i??) og noe av forklaringen ligger sikkert der. Jeg sa ikke dette direkte til dem men de er begge fra upper middle class og det er litt av et spekter av hensyn og ting og tang disse folkene forholder seg til i livet.

Det var dette jeg regnet med og. For oss "vanlige" så er tanken på å miste halve familien, mye verre enn tanken på at vår arvelinje er stoppet.

Om halve familien dør så vil vi utsettes for en sorg som fremstår som det -verst tenkelige- som noen gang kunne skjedd.

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 12:42   #158
tøffelise
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 36
tøffelise har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: "Dele" opp familien når man flyr

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg og min søster fløy som regel alene med mamma, men det var fordi vi reiste hjem tidligere og tilbake senere enn pappa som hadde kortere ferie.

Litt sent ute, men:
Jeg har flere år i utenrikstjenesten, og Robyn beskriver den vanligste grunnen til at familier deler seg. Jeg har aldri hørt noen si at de deler familien fordi de er redd for at flyet skal dette ned.

Hvem er det forresten som flyr 200 interkontinentale flyreiser i året? Hvor "jobber" de menneskene?

tøffelise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 17:16   #159
Mett
Gjendekjeksfantast
 
Mett sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 145
Blogginnlegg: 1
Mett er populærMett er populærMett er populærMett er populær
Standard

Sv: "Dele" opp familien når man flyr

Familien min har ikke noe å leve for om jeg dør, så da kan de like gjerne styrte i det samme flyet som jeg. En stor, lykkelig familie, helt til aller siste øyeblikk.

I en mer gravalvorlig tone, så har vi aldri delt oss, og kommer aldri til å gjøre det. Verken når alle reiser, eller kun foreldrene reiser. Noe av poenget med å leve sammen, må jo være at man er nettopp det: Sammen. Å frykte døden hver for seg høres bare trist ut.

Foreldreløshet og arvelinjer får komme eller forgå som det vil for min del.

__________________
"Anybody who believes exponential growth can go on forever in a finite world is either a madman or an economist." - Kenneth Boulding
"It's just a ride". - Bill Hicks
Mett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 17:26   #160
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Dele" opp familien når man flyr

Opprinnelig lagt inn av Mett, her.

I en mer gravalvorlig tone, så har vi aldri delt oss, og kommer aldri til å gjøre det. Verken når alle reiser, eller kun foreldrene reiser. Noe av poenget med å leve sammen, må jo være at man er nettopp det: Sammen. Å frykte døden hver for seg høres bare trist ut.

Nemlig!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no