Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har dere lagt på dere i denne tiden?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-20, 17:57   #61
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Nei. Kanskje en kilo, men vekta mi svinger noen kilo hver vei jevnt og trutt så det er ikke godt å vite. Og det skjønner jeg ingenting av for jeg spiser hele tiden og drikker enda mer vin enn til vanlig, uten den vanlige hverdagslogistikkaktiviteten. Mulig jeg må steppe up sjokoladegamet litt.

(Skulle gjerne gått litt opp egentlig.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 18:11   #62
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Ja, noen kilo. Som noen over her nevnte så er det ikke så langt mellom kontorplassen og kjøkkenet, og hverdagsaktiviteten har vært helt bort. Jeg er kommet i gang med å gå turer, så det er jo positivt. Jeg syns rett og slett hele koronasituasjonen var så traurig i starten at jeg satte meg ned og spiste altfor mye god mat og god vin til trøst. Nå er hjemmekontor/hjemmeskole det nye normale og da er det lettere å gjøre andre ting.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 21:33   #63
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Niks, ikke lagt på meg noe.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 21:47   #64
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.027
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Tror ikke jeg har gått opp i vekt, men ser jo at enkelte kroppsdeler er mindre faste og at buksene strammer litt mer.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 21:48   #65
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Jeg er omtrent der jeg var, bittelitt pluss etter påsken kanskje. Når det er sagt, skulle jeg gjerne gått ned litt da. Jeg har vært flink med aktivitet og trening i perioden fra 12. mars, så nå skal jeg stramme inn litt på maten.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-20, 21:48   #66
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Jeg har trent mye men vært altfor liberal med hva jeg har spist. Mulig jeg har lagt på meg.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-20, 22:01   #67
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Nei, heldigvis, har klart å gå litt ned. Null hverdagsstress, nok søvn, ingen jobbreiser, tid til å lage sunn mat, mange turer og trening i kjelleren. Ble en del snop og vin i påsken da.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-20, 22:52   #68
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Tror ikke jeg har lagt på meg i kilo (veier meg ikke), men har nok tapt ganske betydelig med muskelmasse. Og sannsynligvis økt i fettmasse.. Veldig vanskelig å holde muskelmassen oppe med hjemmetrening når man er vant til å løfte tungt.

Får løpt en del, da. Har vært mer eller mindre skadet og slitt med løping i ett år, og fått løpt mye mindre enn normalt, men det begynner å bedre seg nå. Men muskelmassen svinner hen.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-20, 23:01   #69
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.212
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Muskelmassen svinner hen her også. Klærne passer fremdeles, så jeg regner med at vekten er ganske stabil. Men jeg merker tydelig at lår, rumpe, armer osv er betydelig slappere og mindre muskuløse enn før treningssenterne stengte. Skal sies at jeg har null selvdisiplin til å gjennomføre egentrening.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-04-20, 06:57   #70
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Men jeg merker tydelig at lår, rumpe, armer osv er betydelig slappere og mindre muskuløse enn før treningssenterne stengte.

Samme her. Det verste er at styrken går sånn ned. Klarer å vedlikeholde en del med kreativ hjemmetrening, men det gir liksom ikke samme effekten på maksstyrke som tunge vekter på senter.

Insprasjonen til hjemmetrening har heldigvis kommet seg litt nå, etter at jeg innså at jeg må fokusere på å begrense nedgangen i styrke vs. at jeg ikke får trent akkurat som jeg vil.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-20, 09:45   #71
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Det er ikke lett å få skaffet seg vektskiver som er egnet til å holde i hendene, eller noen kettlebells heller. . Jeg graver i hagen, det hjelper litt på humøret å flytte jord med trillebår.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-20, 09:58   #72
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Når kan de åpne treningssentrene igjen? Noen som vet?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-20, 10:51   #73
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Når kan de åpne treningssentrene igjen? Noen som vet?

Nei, har ikke sett noe. Håper de kan åpne snart - gjerne med restriksjoner.

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-04-20, 17:24   #74
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.204
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Ja, jeg har lagt på meg, men mye av grunnen er at jeg ble operert rett for alt stengte ned og dermed har måttet være i ro/ligge i 3-4 uker.

Jeg ble også operert rett før nedstengning, men faste måltid på sykehus (og lite godis tilgjengelig) gjorde at jeg gikk ned i vekt.

Nå er formen på tur oppover, og det er vekta også. Hurra for førstnente. Nei-og-nei for sistnevnte.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no