Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reise i disse korona-tider?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-20, 17:31   #321
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Basert på det jeg har sett om Florida i corona-nyhetene i det siste, så hadde jeg ikke turt å dra dit i den nærmeste tiden. Guvernøren virker ikke helt god.

Smitten øker i mange stater i USA nå.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 00:47   #322
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Smitten øker i mange stater i USA nå.

Tviler ikke og det blir vel ikke bedre når de planlegger å gjenåpne igjen uten at tallene er på vei ned. Må si jeg syns det både er fasinerende og skremmende å følge denne pandemien i amerikanske nyheter og på sosiale medier. Hvor mye det handler om politikk og hvor mye folk klarer å fornekte når det gjelder vitenskap og fakta.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 00:59   #323
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Tviler ikke og det blir vel ikke bedre når de planlegger å gjenåpne igjen uten at tallene er på vei ned. Må si jeg syns det både er fasinerende og skremmende å følge denne pandemien i amerikanske nyheter og på sosiale medier. Hvor mye det handler om politikk og hvor mye folk klarer å fornekte når det gjelder vitenskap og fakta.

Ja, absolutt. Jeg har bodd 8 år i USA (au-pair, studier og så jobb). Mye har endret seg, særlig etter at Trump ble president. Jeg studerte ved et stort universitet i Florida og flyttet hjem tidlig på 2000-tallet.

Det blir en spennende valgkamp fremover.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 01:05   #324
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Jeg har avskrevet kretaturen, men ikke avbestilt enda. Tenkte å vente på reiseråd, selv om vi har europeiske.

Men, så er det dette med risiko ifht flybilletter innenlands... jeg orker ikke å kjøre til nord norge, så det blir fly til Tromsø og evt leiebil. Mest lyst å bestille Norwegian, men tørr jeg det i disse tider?

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 10:01   #325
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Jeg ville bestilt SAS - men jeg flyr aldri med Norwegian uansett hvis jeg kan unngå det, så du bør nok ikke bruke meg som rettesnor. Til/fra byen vår er prisene nærmest like for de to selskapene, og da går jeg (selvsagt, for meg) for SAS. Men utover det har jeg ingen rasjonelle råd å komme med.

Vi har ellers kjøpt billetter sørover til Frøkna (med SAS ), som skal på skolen over helga. Det gikk greit; vi fikk ungdomsbillett på det ene flyet som går i morgen, og hun sier hun har sjekket inn allerede og midtsetene så ut til å være utilgjengelige - så det er betryggende.

Det vi ikke tenkte på var at det ikke bare er færre fly, men også færre eller ingen flybusser og -tog. Så det blir litt av en kabal å få henne fra OSL til Fredrikstad i morgen. Vi tror det går, men det blir mye venting og mye ekstra bytter med mye bagasje.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-20, 14:36   #326
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Vi har funnet ut at vi avbestiller sommerens langtur. Sjansen er stor for at vi enten ikke er ønsket der eller at vi ikke får reise fra Norge, så vi sitter ikke og venter lenger.

Det var litt behandlingstid hos Europeiske, men for en uke siden kom pengene inn på konto. Det var over 50 000, så det var greit å vite at vi har det i orden. Nå lurer jeg på å putte dem inn i vinterhageprosjekt.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-20, 14:35   #327
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

I Florida har de så smått begynt å åpne som oss her hjemme. Alle som har fått Disney program (utenlandske som skal jobbe fra høsten), har fått programmet sitt kansellert. De planlegger å åpne 25% fra 1. juni, jeg tror parkene Epcot og Animal Kingdom som for det meste er drevet av utenlandske på program er av de siste som åpner. Samme med Universal parkene. Men de benytter tiden til å bygge, det bygges enormt, spesielt i Disney. Nye cast member komplekser, nye områder i parkene og gondolene som går fra resortene og inn til parkene ferdigstilles. Så noen blir ihvertfall sysselsatt.

Spredningen i kommunene som inngår i "Orlando"-regionen (Polk, Orange og Osceola) har lite smitte og antall døde, tatt innbyggertallet i betrakning. Mens i Miami regionen er det verre. Jeg krysser fremdeles fingrene for at jeg får en tur i 2020, om så i november/desember. Men tar selvfølgelig forhåndsregler.

Airbnb og Homeaway har varslet søksmål mot Guvernøren, fordi hotellene får åpne, med restriksjoner, mens kortidsutleie av boliger fremdeles er forbudt.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 10-05-20 kl 14:45.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-20, 16:04   #328
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Mottok denne i dag, forhåpentligvis går det fly i november..
...
Finally we have some good news!!!

As of yesterday afternoon's briefing, the Florida Governor announced that he is to relax the ban on short term vacation rentals starting from Monday (18th May).

There is of course going to be certain stipulations and new rules which we expect to receive notification of early next week. I expect this will include new cleaning practices, a day gap between the departure and the clean and then another day gap between the clean and next arrival and most likely we will not be allowed to rent to people outside of Florida or at least to certain states such as NY etc..
....

Next weekend is Memorial weekend and we are expecting it to be busy!

With regards to the parks, this news i am sure will push them forward. Universal opened up parts of CityWalk this week and Disney are opening up some parts of Disney Springs (3rd party operators) . There has been no further news on the parks opening, i don t think this will be before July , if then!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-20, 14:33   #329
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.442
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Du er vel også avhengig av at UD ikke fraråder reiser til USA, ellers gjelder ikke reiserforsikringen?

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-20, 15:49   #330
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Vår reise er kansellert og vi må vente på utbetaling fra UsaTours. Vi kan velge å få flyttet reisen til neste sommer uten tillegg i pris. Dette kan være lurt hvis prisene øker veldig, men hva er sannsynligheten for det? Dumt med tanke på om UD ikke lenger fraråder å reise, men vi ikke ønsker det pga status i USA så heller mot nei der.
Vi kan også få et gavekort på reisens verdi, men med 10% rabatt på neste bestilling. Ikke så gale det.
Eller få refusjon og vente 3 mnd på pengene i retur.

Må bestemme innen 29 mai.

Jeg endte (åpenbart) ikke opp med å benytte reiseforsikringen her. Selv om vi hadde verdens beste dekning følte jeg ikke for å belaste Europeiske med vår reise til 120 000, velger å stole på reisegarantifondet.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-20, 16:51   #331
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Du er vel også avhengig av at UD ikke fraråder reiser til USA, ellers gjelder ikke reiserforsikringen?

Grensene må åpnes igjen ja. Fraråder de fritidsreiser blir vi hjemme, men jeg lever i håpet.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-20, 16:57   #332
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Vår reise er kansellert og vi må vente på utbetaling fra UsaTours. Vi kan velge å få flyttet reisen til neste sommer uten tillegg i pris. Dette kan være lurt hvis prisene øker veldig, men hva er sannsynligheten for det? Dumt med tanke på om UD ikke lenger fraråder å reise, men vi ikke ønsker det pga status i USA så heller mot nei der.
Vi kan også få et gavekort på reisens verdi, men med 10% rabatt på neste bestilling. Ikke så gale det.
Eller få refusjon og vente 3 mnd på pengene i retur.

Må bestemme innen 29 mai.

Jeg endte (åpenbart) ikke opp med å benytte reiseforsikringen her. Selv om vi hadde verdens beste dekning følte jeg ikke for å belaste Europeiske med vår reise til 120 000, velger å stole på reisegarantifondet.

Husk at alle framtidige ting de skylder dere kan gå i vasken hvis de er gått konkurs.

Jeg ville gått for cash.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-20, 18:58   #333
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Daisy: Hadde valgt refusjon. Umulig å forutse hva som skjer neste sommer.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-20, 19:34   #334
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Ving har no kansellert ferien vår, så då slepp eg å innbille meg at det er ein teoretisk mulighet for at vi kan reise. Eg fekk e-post i går med tilbud om ombooking eller gavekort med 20% ekstra verdi i forhold til det dei skylder oss. Pluss rabatt på neste bestilling. Heilt nederst i ein laaaang e-post stod det ei lita setning om at eg også kunne velge tilbakebetaling av beløpet. Går nok for den!
Men tippar mange blir frista av tilbud om 20% ekstra. Får håpe dei ikkje endar opp med å angre på det.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-20, 20:26   #335
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Norwegian har kansellert flyet vår til Frankrike i sommer, men ikke returen. Vi har da rett på refusjon siden de har kansellert, men hva gjør vi? Søker om refusjon for den ene veien og venter og ser hva som skjer med returen? Jeg regner ikke med vi har rett på refusjon for begge veier (ennå) med argument i at det ikke er noen vits med billett til Paris-Oslo når de har kansellert Oslo-Paris?

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-20, 21:56   #336
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Grensene må åpnes igjen ja. Fraråder de fritidsreiser blir vi hjemme, men jeg lever i håpet.

Innreiseforbud ut året, sier Mæland

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-20, 22:26   #337
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Husk at alle framtidige ting de skylder dere kan gå i vasken hvis de er gått konkurs.

Jeg ville gått for cash.

De sier reisegarantifondet dekker det?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-20, 08:35   #338
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

De sier reisegarantifondet dekker det?

Nei, jeg tror ikke reisegarantifondet dekker gavekort/tilgodelapp eller bonuspoeng. Kun reelle reiser.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-20, 09:45   #339
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Nei, jeg tror ikke reisegarantifondet dekker gavekort/tilgodelapp eller bonuspoeng. Kun reelle reiser.

Det kan jo hende at det blir endret? Det blir jo oppfordret til å ta disse gavekortene nettopp for at selskapene ikke går under. Jeg har bare inne forskuddet på 8000,- og vurderer gavekort.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-20, 10:30   #340
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Noen forsikringsselskap sier at de dekker tapet hvis man får tilgodelapper som man ikke får benyttet likevel. Det er jo en win-win for alle parter HVIS det er mulig og ønskelig å reise på et senere tidspunkt, samtidig som man får erstatning ved behov.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no