Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skjorte i herrestr

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-21, 08:02   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Skjorte i herrestr

Vi skal snart i konfirmasjon. Yngste på straks 13 trenger ny skjorte. Tenkte å se på finn, mye fine skjorter der. Han er ca 162 cm høy. Hvilken str ser jeg da på i herre? S?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-21, 08:40   #2
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjorte i herrestr

Jeg ville tro xS. S passer fint til en som er ti cm høyere og slank, så det blir nok veldig stort til ham.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-21, 08:42   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjorte i herrestr

Hvis han bare er 162 cm høy, så kan han vel fremdeles handle i barneavdelingen. Knerten er høyere enn det, og handler stort sett på HM eller Cubus. Det er veldig mye billigere enn hvis han skal i herrebutikk, og det han har prøvd der har foreløpig vært altfor stort.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-21, 08:49   #4
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skjorte i herrestr

Jeg tror du skal se etter skjorte i 170 hos HM eller lignende. Vår erfaring er at HM hadde helt fine rimelige skjorter og dresser til gutt i voksealder.

Sønnen min har passert 170 med noen cm, men er fremdeles så spinkel at XS fra Dressmann er litt romslig over skuldrene. Han er helt midt på treet slank og normalvektig, ser ut som en vanlig slank gutt kan man si. Herrestørrelsene krever litt mer muskulatur for å fylle ut skulderpartiet.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-21, 09:14   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skjorte i herrestr

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hvis han bare er 162 cm høy, så kan han vel fremdeles handle i barneavdelingen. Knerten er høyere enn det, og handler stort sett på HM eller Cubus. Det er veldig mye billigere enn hvis han skal i herrebutikk, og det han har prøvd der har foreløpig vært altfor stort.

Han kan absolutt handle i barneavd enda, ja. Tenkte mer hvis jeg skulle kjøpe brukt på finn. Ligger så mange flotte i herreavd.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-21, 09:14   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skjorte i herrestr

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Jeg tror du skal se etter skjorte i 170 hos HM eller lignende. Vår erfaring er at HM hadde helt fine rimelige skjorter og dresser til gutt i voksealder.

Sønnen min har passert 170 med noen cm, men er fremdeles så spinkel at XS fra Dressmann er litt romslig over skuldrene. Han er helt midt på treet slank og normalvektig, ser ut som en vanlig slank gutt kan man si. Herrestørrelsene krever litt mer muskulatur for å fylle ut skulderpartiet.

Greit å vite

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-21, 09:39   #7
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skjorte i herrestr

Jeg tok med sønnen min til Dressmann, og ekspeditøren skulte på ham en kort stund, sa så at det er mulig han er stor nok til str 44. Blazer i 44 var for løs, så vi ble enige om at vi venter med herrestørrelse i jakke. Skjorte i xs var fin på ham, stor stas å få kjøpe klær i herrestørrelse og i en butikk for kun menn.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-21, 11:38   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skjorte i herrestr

Fant en fin linskjorte i lyseblått på Kappahl på nett nå i 164 til kr 87 på salg! Med en ekstra rabattkupong på 50 kr koster den meg bare 37 kr. Godt mulig den bare brukes en gang, men det lever jeg greit med til den prisen. Det er ikke mye han bruker skjorte lenger. Det har ikke vært klassebursdager i koronatiden.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-21, 11:59   #9
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skjorte i herrestr

Både HM og Cubus har dress og skjorte som passer til gutt i den størrelsen.

Dressen til eldstepode begynner å bli snau nå, den var i 164 og fra Cubus, han er vel rundt 168 høy nå.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-21, 12:03   #10
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjorte i herrestr

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Fant en fin linskjorte i lyseblått på Kappahl på nett nå i 164 til kr 87 på salg! Med en ekstra rabattkupong på 50 kr koster den meg bare 37 kr. Godt mulig den bare brukes en gang, men det lever jeg greit med til den prisen. Det er ikke mye han bruker skjorte lenger. Det har ikke vært klassebursdager i koronatiden.

Ha ha, nei, en dobbel cappucino brukes også bare en gang, og har omtrent samme pris.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-21, 13:21   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skjorte i herrestr

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Både HM og Cubus har dress og skjorte som passer til gutt i den størrelsen.

Dressen til eldstepode begynner å bli snau nå, den var i 164 og fra Cubus, han er vel rundt 168 høy nå.

Han fikk ny dressbukse fra Lindex forleden i 170 og har jakke fra før av. Nå mangler han bare sko.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-21, 13:22   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skjorte i herrestr

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ha ha, nei, en dobbel cappucino brukes også bare en gang, og har omtrent samme pris.

Det har du rett i. Har jeg flaks passer skjorten til jul og nyttår også.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-21, 13:46   #13
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skjorte i herrestr

På herreskjorter bør man vel måle snipp også. Det er veldig stygt når de er for vide i halsen.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-21, 13:47   #14
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skjorte i herrestr

Forresten tror jeg vi har noen skjorter i skapet i den størrelsen hvis du bor i Oslo og kan hente. Det er Zara/HM tenker jeg. Skal sjekke nærmere hvis det er interessant

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-21, 09:31   #15
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skjorte i herrestr

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Forresten tror jeg vi har noen skjorter i skapet i den størrelsen hvis du bor i Oslo og kan hente. Det er Zara/HM tenker jeg. Skal sjekke nærmere hvis det er interessant

Takk, men bor på Sørlandet.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no