Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-11, 11:09   #81
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Det var mer en generell betraktning om hvordan vi har det på FP, ikke et direkte svar til deg, SF.

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

(Inntil da var jeg ikke noe konsekvent på det, det var der jeg fant ut at det var en smart måte å se det på. Jeg praktiserer det ikke hundre prosent konsekvent nå heller, men jeg mener ihvertfall konsekvent at det er sånn det skal være.)

Det første steget er å bli konsekvent i forhold til hva man mener.

Jeg er i prinsippet enig med deg, men jeg ignorerer heller prikketiggere, i et håp om at det man ikke vanner, det visner. Ikke at den strategien har fungert så bra at det gjør noe.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 11:11   #82
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Det funker nok bedre å helle på noe ugressmiddel.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 11:17   #83
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

For et engasjement!

Det kan man trygt si.

Tangerine er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 11:26   #84
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.096
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg tror det er meg som er den berømte mobberen det hintes til her.

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Men da fikk jeg jo himmlinger fra 007 og svar fra Huldra om "Men søte og greie, er vel ikke det jeg forbinder med FP."

Jeg himlet over at du nevnte at du mangler 13 poeng, at du deretter sutret over en rødprikk og at du helt til slutt skrev at noen var heldigvis snille og greie. (Indirekte: De som gav deg grønne prikker.)


Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hm. Nå har jeg sittet halve formiddagen og lurt på hvor jeg leste at vi ble enige om å belønne prikketigging med rødt. Nå tror jeg kanskje det var Ru som var en av de jeg fant ut at jeg var enige med i diskusjonen i det minste, selvom jeg fremdeles ikke husker hvor den står hen. Og Agenten tror jeg også at jeg var enig med. :kilder - nei, det har vi ikke sett :

Pics, or it didn't happen.

Jeg prikker ofte rødt i prikketiggetråder, men ikke i denne. Ennå.

007 er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 11:28   #85
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jeg er også veldig enig med Darth og jane i grunn.

Me too.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 11:30   #86
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

@007 - then it didn't happen. :har gitt opp å finne igjen tråden:
Er ikke sikkert det var deg som var med der heller. Men jeg tror det. Kanskje det var en annen vakker dame med stil og vett og sine meningers mot.

 
Gammel 24-06-11, 11:32   #87
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.096
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Kanskje det var en annen vakker dame med stil og vett og sine meningers mot.

Det var nok meg, ut fra beskrivelsen.

Jeg husker tråden, men husker ikke hva vi ble enig om. Men jeg husker at vi var enig. :god husk:

007 er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 11:35   #88
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Det var nok meg, ut fra beskrivelsen.

Jeg husker tråden, men husker ikke hva vi ble enig om. Men jeg husker at vi var enig. :god husk:

 
Gammel 24-06-11, 11:38   #89
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg hadde ikke helt klart for meg før den tråden hva jeg mente. (Skilpadda hadde sikkert ikke sagt hva hun mente - da pleier jeg å vite hva jeg også mener.)

Men det med den sosiale greia og bli-kjent-for-å-komme-folk-innpå-livet syntes jeg var såpass godt forklart akkurat der at jeg kom til at jeg kunne si meg fullstendig enig. Det var en sammenligning ala "det er forskjell på å overhøre en privat samtale og på å delta i den" eller noe i den duren.

Og man trenger jo ikke å smiske seg frem heller. Jeg har vel sjelden irritert meg mer grønn over noen enn eksemplet oppi her - som jeg nå syns er veldig morsom og grønnet senest for en dag eller to siden.

 
Gammel 24-06-11, 11:40   #90
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Blir jeg kalt mobber av Teo så skal jeg ærlig si rett ut at jeg neppe vil reagere med instant bjeffing, men heller sette meg ned og tenke grundig over min egen adferd.

Steike, Smilefjes. Nå måtte jeg lese fire ganger for å finne ut at nei, jeg har ikke egentlig sagt at du er en mobber. Skremme folk på det viset der. Makan.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 11:43   #91
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Steike, Smilefjes. Nå måtte jeg lese fire ganger for å finne ut at nei, jeg har ikke egentlig sagt at du er en mobber. Skremme folk på det viset der. Makan.


 
Gammel 24-06-11, 11:43   #92
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Ok folkens. Vi vil ikke ha heksejakt her heller, vil vi vel?
Dette virker som det var ment som et hjertesukk fra en bruker som har vært her lenge, ikke veldig aktiv, men dog. Hun har lenge hatt tilgang til markedsplassen, fikk med seg at det ville komme endringer mtp kravene for å delta på markedsplassen, men rakk ikke sluttføre salgene sine før endringen trådde i kraft og endte opp med et hjertesukk.

Det burde absolutt være lov uten å bli slått tildels hardt nedpå med rødprikking og greier.

Jeg er helt enig med deg her. Jeg har vært her inne jevnt og trutt, men likevell så har jeg ikke fått med meg denne endringen. Personlig så synes jeg de gamle reglene var greie, kunne heller økt tilgangen til medlemssalongen. Ikke at det spiller så store rollen for meg da.
Jeg synes noen er på hugget så snart prikker blir diskutert, ofte brukere som har tilgang. Det er faktisk sjelden jeg får prikker for å skrive et morsomt innlegg, så så enkelt er det ikke.
Jeg liker godt utvalg på markedsplassen, og jeg tror absolutt ikke Fp's er plassen å prøve seg på svindelforsøk.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 11:46   #93
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Puhh, klarte å skrive hele innlegget uten å blande noen inn i det

Å jasså! Prøver du å holde meg utenfor?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 12:27   #94
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Jeg syns det første innlegget ditt her er noe av det drøyeste jeg har lest på lenge. Og innlegget du oppfattet som hånlig, leste jeg som "unnskyld". Det er greit å være uenig med folk, men man trenger virkelig ikke å gå til angrep på folk. Ihvertfall ikke gå til personangrep fordi de går til personangrep.

Det var overhodet ikke ment som noe personangrep, men som en generell viderespinn på det Nynne skriver her (jeg burde tatt med quoten i innlegget, men jeg gidder så sjelden det når jeg er inne fra iPhonen):

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Jeg skjønner at jeg virkelig må vende, veie og tenke nøye gjennom hva jeg skriver heretter, noe jeg ikke er så flink til dessverre. Jeg skriver bare akkurat det jeg føler der og da.

Jeg føler mange hevder de må tenke mer, formulere seg mer gjennomtenkt, veie ordene nøyere osv, her på FP, men jeg tenker at man like gjerne kan ta det med andre steder også. Jeg synes ikke FP legger lista for høyt, men at den ligger veldig, veldig lavt på mange andre forum.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder

Sist redigert av Niobe : 24-06-11 kl 12:35.
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 13:06   #95
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.339
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg får ikke prikket Smilefjes, men jeg er helt enig. Om man ikke har fått med seg denne endringen, så er man ikke nok på forumet til å ha gjort seg fortjent til tilgang. Jeg tror forresten jeg husker samme tråd som deg, det var vel en tiggetråd som utviklet seg, og det var i løpet av den jeg bestemte meg for å bli En Som Prikker Tiggere Rødt. Det sa jeg også. Jeg har ikke prikket rødt i denne tråden, selv om jeg oppfattet et par innlegg som vel sutrete, men innlegg av typen "Jeg trenger 20 poeng for å komme inn i medlemssalongen ", de prikker jeg konsekvent. Rødt. Noe annet vil for meg være å undergrave et system jeg synes fungerer bra.

Jeg liker at FP har lukkede underforum, jeg liker at tilgangen er tillitsbasert, jeg liker ikke at folk lurer seg vei inn. Hvis man synes de reglene blir så strenge at man ikke trives her, så er det da massevis av kosemosefora man kan henge i!

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå  
Gammel 24-06-11, 13:24   #96
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Du verden..

Avelonia er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 13:48   #97
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Å jasså! Prøver du å holde meg utenfor?


Er det også feil, jeg prøvde jo bare å være grei og snill som man skal være. Eller var det det man ikke skulle være?

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 13:49   #98
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.339
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Og for å presisere - jeg mener ikke at alle medlemmer bør innom forumet oftere enn hver fjortende dag, altså. Man deltar når man har tid. Det er en grunn til at viktig informasjon blir klistret, det er jo bare å sjekke klistrede tråder med jevne mellomrom.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå  
Gammel 24-06-11, 13:50   #99
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Men jeg skjønner iallefall at man oppfatter og tolker veldig forskjellig, for jeg klarer fortsatt ikke å lese det faktum at noen sier at de mangler 13 poeng som prikketigging, iallefall ikke slik det var skrevet her. Men det er jo det som er greia med forum, folk tolker forskjellig og vips er diskusjonen i gang, og det bør jo være målet :9

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 13:58   #100
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg oppfattet ikke HI som prikketigger, ei heller etter de innleggene som 007 kommenterte surt.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no