Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Deltar barna på organisert idrett/akt. halloween?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-13, 13:59   #61
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jøss. Jeg synes det er hensynsfullt jeg da, så slipper ungene å havne i en skvis. Uavhengig av hva du måtte mene om feiringen så har det jo litt en betydelig markering også i Norge.

Har det det? Er det en betydelig markering når 15 % av befolkningen feirer?

Jeg hater ikke Halloween, men stiller meg temmelig likegyldig til det hele og skjønner ikke helt hvorfor andre begeistres så voldsomt. Ungene skal få være med venn m/forelder for å gå en runde, men ut over det, er det en vanlig kveld.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-13, 13:59   #62
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Ikke særlig mer nedlatende enn å hevde at de som misliker Halloween er humørløse, vil jeg si.

Det har vel noen med den mengden negativ energi som blir lagt inn i å mislike Halloween, med snurtesmileyer, kalle det for en toskete feiring, dustehøytid, banalt og forbasket tull? Du mener det er i samme klasse som å kalle noen humørløse? Artig perspektiv.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-13, 13:59   #63
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Surkjerring-mor var det visst vi var. I tillegg til humørløse. Bad como men det får en leve med.

Altså, er man en surkjerring, sier det seg selv at man også er humørløs, Lisa.

Ser du ikke forskjellen på å kalle Halloween en dustehøytid og å kalle en person av kjøtt og blod, om enn svevende ute i internettet et sted, for humørløs surkjerring, Tallulah?
Vel, jeg er for så vidt enig, det siste er helt klart verre enn det første.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-13, 14:00   #64
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?

Den ivrige fotballtreneren til jentene (10) avlyste faktisk treningen i dag fra 17-18. Jeg er letter sjokkert, og mistenker at det ligger noe annet bak enn Halloween-feiring.

Guttungen(e) på sju skal på trening fra 17-1830. De skal ikke går rundt, men se film og spise forhåndskjøpt godteri. Og kle seg litt ut. De rekker det fint.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-13, 14:01   #65
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?



Ungene gir helt beng i hvor denne tradisjonen opprinnelig kommer fra. Mitt barn er oppriktig sjokkert over at noen voksne er så negative til halloween - det er jo så gøy!

Jeg har lest kommentarfeltet i både aftenposten og østalndssendingens oppslag om halloween-feiringen i dag og makan til surpomperier skal man lete lenge etter.

Om man feirer Guy Fawkes eller halloween eller hvahardu vil antakelig innebære minimal forskjell for barna - begge deler innebærer jo mørke, flammer og skumlerier.

Jeg skal kle ut bikkja og meg selv og pøbelprinsessen og så skal vi på fest og så skal vi på runde til alle naboer med gresskar/fakler ute etterpå. De som åpner blir belønnet med live-utgave av tittellåta til "the Addams Family" på fløyte og et morsomt halloween-dikt.
Er det vanlig at voksne får godterier, forresten? /

*overser surpomp-diskusjonen mellom høyt skattede FP'ere*

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-13, 14:02   #66
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg hater ikke Halloween, men stiller meg temmelig likegyldig til det hele og skjønner ikke helt hvorfor andre begeistres så voldsomt.

Altså - jeg skjønner at ungene synes det er gøy. De får jo kle seg ut og spise godteri og det på en helt vanlig torsdag.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-13, 14:05   #67
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?

Jeg pleier å "få" godteri når ungene har lagt seg.

Ett år fikk ungene tannbørste i stedet for godis av en av naboene. Jeg lo meg ihjel, ungene var litt sjokkerte, stakkars.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-13, 14:06   #68
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg pleier å "få" godteri når ungene har lagt seg.

Ett år fikk ungene tannbørste i stedet for godis av en av naboene. Jeg lo meg ihjel, ungene var litt sjokkerte, stakkars.

Min fikk også tannbørste i fjor og syntes det var supergøy og veldig lurt. Hun er en relativt snusfornuftig unge.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-13, 14:07   #69
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?

Men var det her inne eller på et annet forum hvor det var en mamma som sendte ungene ut med kostyme for å samle godteri mens huns skrudde av alt lys og ikke åpnet når det ringte på hjemme hos seg?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-13, 14:07   #70
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det har vel noen med den mengden negativ energi som blir lagt inn i å mislike Halloween, med snurtesmileyer, kalle det for en toskete feiring, dustehøytid, banalt og forbasket tull? Du mener det er i samme klasse som å kalle noen humørløse? Artig perspektiv.

Litt forskjell på å omtale høytider og mennesker er det ikke? Også et artig perspektiv å likestille .....

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-13, 14:08   #71
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.023
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?

Vi dropper organisert aktivitet i dag. Gutten min ser frem til Halloween hele året.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-13, 14:09   #72
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

De som åpner blir belønnet med live-utgave av tittellåta til "the Addams Family" på fløyte og et morsomt halloween-dikt.

Dere hadde fått langt mer godteri hos meg enn halvvoksne guttebajaser som bare brøler et fååååååå!!! i døra. Jeg er ikke mindre surpomp enn at jeg synes man skal gjøre seg litt fortjent til ting. :kjerring:

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-13, 14:11   #73
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Men var det her inne eller på et annet forum hvor det var en mamma som sendte ungene ut med kostyme for å samle godteri mens huns skrudde av alt lys og ikke åpnet når det ringte på hjemme hos seg?

Det var her inne. Og jeg ble oppbrakt, husker jeg. Altså, jeg ønsker jo Halloween dit peppern gror, men når ungene gleder seg og drar rundt og tigger godter av andre, føler jeg det blir _litt_kjipt å slukke lyset og nekte å åpen døra selv. surkjerring er man tross alt ikke.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-13, 14:11   #74
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?

Mine barn gleder seg vilt til Halloween og det er ikke primært til "knask eller knep"-runden, men til alt rundt. Vi har skåret ut gresskar og planlagt skummel mat og (resirkulert) kostyme. De skal henholdsvis ha med seg og være med venner, og så skal vi på en liten runde. Snupp hadde dessuten egentlig planer om å lage spøkelsesgang til Mini og venninnene hennes, men det får vente til neste år, siden han endte opp med å bli bedt med noen andre.

Jeg syns Halloween er en gøyal greie som jeg gjerne er med å feire. Det trenger ikke koste mye penger, men det skaper et morsomt og hyggelig avbrekk i den mørke festen. Man holder seg unna de dørene som signaliserer at de ikke vil være med, og ringer på der det er gresskar og lys.

(Og mine barn hadde sluppet trening, hvis de hadde hatt det i dag.)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-13, 14:13   #75
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Men var det her inne eller på et annet forum hvor det var en mamma som sendte ungene ut med kostyme for å samle godteri mens huns skrudde av alt lys og ikke åpnet når det ringte på hjemme hos seg?

Det var her.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-13, 14:13   #76
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?

Jeg syns det for øvrig er kjipt at vi ikke bor midt i løypa. Jeg elsker å kjøpe inn morsom godis og dele ut til de som kommer. I år er vi ute og går begge to, dessverre. Men jeg har litt på lur, hvis det er noen som kommer når vi er hjemmer.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-13, 14:20   #77
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?

Er dette tråden der en Halloweenlikegyldig mor kan spørre hvor man får tak i hvitmaling til små barneansikter?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-13, 14:20   #78
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Men mener du at handelsstanden og "kommersielle krefter" ikke har spilt en rolle i å etablere disse tradisjonene i Norge?

Jeg mener at de ikke hadde fått det til om det ikke var et villig publikum. Det er noe med den litt skrudde troen på markedskreftenes styrke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-13, 14:22   #79
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Litt forskjell på å omtale høytider og mennesker er det ikke? Også et artig perspektiv å likestille .....

Syns du virkelig det er så kjipt å bli omtalt som humørløs (med påfølgende kneggesmiley), men du syns det er helt greit å omtale en aktivitet mange syns er morsom som toskete, forbasket tull? Ja, det syns jeg er et snålt perspektiv.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-13, 14:24   #80
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Er dette tråden der en Halloweenlikegyldig mor kan spørre hvor man får tak i hvitmaling til små barneansikter?

Vanlig ansiktsmaling fra lekebutikken funker her. Hvit øyeskygge har jeg også brukt i desperate stunder. Blandet med fet fuktighetskrem ble det helt gull.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no