Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-23, 15:57   #1
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Jeg har en samsung watch som er ganske voksen og ikke like samarbeidsvillig lenger, så jeg lurer på om jeg skal begynne å snoke etter ny.

Ønsker:
-Rosa eller på annen måte feminin/søt/nett
-God på å måle puls når jeg trener
-Sier fra når telefonen min ringer eller får sms
-Helst batteri som varer mer enn et halvt døgn


Jeg trenger ikke at den lever sitt eget liv uten mobilen. Jeg hadde e-sim aktivert på Samsungen et halvt års tid, det var bare unødvendig. GPS ikke viktig. Musikkstyring ikke viktig, men jeg bruker det av og til. Hvis den kan ha Google wallet er det et pluss, men jeg vet ikke om det går på noen klokker.

Legger ved et bilde av min lekresmekre klokke så dere ser hva jeg sammenligner med.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-23, 17:38   #2
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Garmin Venu 2s har jeg og er utrolig fornøyd, den holder en god uke på strømmen, måler puls, søvn m.m og har google pay mulighet.

Ikke helt så fin og rosa som den du har, men fin nok.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-23, 18:04   #3
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Ja, den var fin! Skal lese litt om den.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-23, 18:13   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Jeg er også veldig fornøyd med min Garmin, men den er ganske gammel. Hadde den dødd, hadde jeg nok kjøpt Vivomove Style eller Luxe. Jeg er veldig glad i mine rosegull urskive og at den også er en analog klokke.

https://www.garmin.com/nb-NO/p/662694/pn/010-02241-01

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-23, 18:23   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Takk, de var også nice! Den luxe var nok hakket over budsjett, muligens.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-23, 18:49   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

For meg også, men jeg synes jo uansett at rosa style med vevd bånd var finest, og man kan designe den sånn man vil også. Vet ellers ikke hva som er forskjellen på Luxe og Style.

Jeg har silikonreim nå og hadde valgt vevd om jeg skulle bytte. Synes silikonreima blir litt klam.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-23, 20:38   #7
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Garmin Venu 2s har jeg og er utrolig fornøyd, den holder en god uke på strømmen, måler puls, søvn m.m og har google pay mulighet.

Ikke helt så fin og rosa som den du har, men fin nok.

Den har jeg også, veldig fornøyd.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-23, 20:52   #8
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Den ser veldig bra ut. Jeg har sendt navna på alle sammen til mannen som liker å lese tester og reviews, men jeg har lyst til å se de live, og. Er det klokkebutikk, sportsbutikk eller elektronikkbutikk som er stedet å gå, da?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-23, 21:14   #9
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Den ser veldig bra ut. Jeg har sendt navna på alle sammen til mannen som liker å lese tester og reviews, men jeg har lyst til å se de live, og. Er det klokkebutikk, sportsbutikk eller elektronikkbutikk som er stedet å gå, da?

Jeg kjøpte min på Power. Der hadde de utstilt, og jeg fikk god hjelp.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-23, 10:43   #10
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Jeg har Garmin Vivomove Sport, og er veldig fornøyd med den. Jeg har den i fargen cocoa, men den finnes i andre fine farger, og man kan kjøpt ulike remmer til. Jeg har kjøpt en grå skinnrem, og bruker silikonremmen mest når jeg trener. Jeg bruker appen til mye forskjellig, også registrering av migrenen min. Men mest av alt bruker jeg den for å holde telefonen min på lydløs, men likevel få med meg at folk ringer eller tekster.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 13:31   #11
*TB*
Superaktiv
 
*TB* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 494
*TB* er litt kul*TB* er litt kul*TB* er litt kul
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Jeg har Garmin Venue 2 Plus, og elsker den! Jeg er usikker på hvilke funksjoner den har som ikke 2S har, men 2 Plus er hakket dyrere så noe må det være.

__________________
Mamma til
Storebror -02, Mellomsøster -05 og Lillesøster mai-09
*TB* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 14:39   #12
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av *TB*, her.

Jeg har Garmin Venue 2 Plus, og elsker den! Jeg er usikker på hvilke funksjoner den har som ikke 2S har, men 2 Plus er hakket dyrere så noe må det være.

Kanskje den kan trene for deg?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 15:39   #13
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Din samsung er lekker, mye penere enn min. Jeg har sølvfarget rundt og hvit reim, reimen kan selvsagt skiftes da. Jeg har den nyeste, watch 6.

Den er litt for fysisk stor til å være rent feminin synes jeg. Men batteriet holder et par dager (jeg har ikke alltid aktiv skjer), jeg lader den mens jeg dusjer og av og til litt på kveldene og bruker den ellers døgnet rundt. Den måler puls og søvn (og påstår jeg er dårlig på å legge meg i tide) har kontroll på meldinger og telefoner og alarmer dersom den er nær nok telefonen.

Den har et lite hav av trenings - greier men slikt driver jeg ikke med

Men den er ikke så liten å smekker

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no