Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Back in the saddle! aC vil ri igjen!

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-09, 13:38   #1
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Back in the saddle! aC vil ri igjen!

Det er mulig det er den ukjente, gule greia på himmelen som gjør at jeg plutselig er full av tiltakslyst, bær over med meg. Det går sikkert fort over.

Uansett, da jeg var Purung og Lovende tilbrakte jeg svært mye tid i staller og på hesterygger, og jeg var faktisk ganske god til det også. Da jeg kun hadde et barn og ikke minst en mann i tillegg hadde jeg også rimelig mye stalltid, men nå er det jaggu lenge siden sist jeg var i nærheten av en hest.



Er det noen som helst måte å få til for en alenedeltidsmor å komme innenfor hestemiljøet igjen i Oslo? På en måte som ikke tar All Tid og Alle Penger? '

Gode forslag mottas med takk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 13:48   #2
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Back in the saddle! aC vil ri igjen!

Du får gå til http://www.pennyklubben.no/ og ta det derfra.

:har ikke glemt golfmobbing:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 13:52   #3
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Back in the saddle! aC vil ri igjen!

Du kan få være med storesøster på ponnikurs, du kan få leie ponnien hennes også.

Men: jeg har ei venninne som har ridd endel i Sørkedalen. Det er kanskje feil side av byen?
Mulig det var denen: http://www.stall-nordbye.com/ ?

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 13:53   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Back in the saddle! aC vil ri igjen!

I gode, gamle dager bedrev jeg endel stall- og leieopplegg med handicappede, det var stas.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 13:54   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Back in the saddle! aC vil ri igjen!

Er ikke du barnløs annen hver uke da? Er det ikke mulig å bare ri i partallsuker, eller noe slikt?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 13:56   #6
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Back in the saddle! aC vil ri igjen!

Hest.
Jeg skal på rideferie til våren, det er bankers.
Jeg hadde hest som ungdom, og det var en fin greie. Jeg savner virkelig det opplegget, og har tenkt Hannah skal få begynne med noe hesteopplegg snart.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 13:58   #7
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Back in the saddle! aC vil ri igjen!

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Du kan få være med storesøster på ponnikurs, du kan få leie ponnien hennes også.

Men: jeg har ei venninne som har ridd endel i Sørkedalen. Det er kanskje feil side av byen?
Mulig det var denen: http://www.stall-nordbye.com/ ?

Jeg red på Stall-Nordbye for et par år siden og jeg har bare en ting å si. Det er bare møkkahester der. Jeg sluttet der i protest.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 14:00   #8
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Back in the saddle! aC vil ri igjen!

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Er ikke du barnløs annen hver uke da? Er det ikke mulig å bare ri i partallsuker, eller noe slikt?

Jo, var det jeg også tenkte på. Jeg har en lokal stall, (opptil flere, faktisk), kanskje det er et opplegg for deltidsforeldre der.

Og så har jeg lyst til å klatre også. Kan muligens kombineres hvis jeg finner en svær hest? :flirer:

Gaaah, egentlig vil jeg bare slutte å jobbe og bare leke i stedet for.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 14:00   #9
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Back in the saddle! aC vil ri igjen!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

I gode, gamle dager bedrev jeg endel stall- og leieopplegg med handicappede, det var stas.



Øh. Åja.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 14:01   #10
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Back in the saddle! aC vil ri igjen!

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Hest.
Jeg skal på rideferie til våren, det er bankers.
Jeg hadde hest som ungdom, og det var en fin greie. Jeg savner virkelig det opplegget, og har tenkt Hannah skal få begynne med noe hesteopplegg snart.

Hvor skal du på rideferie da? Jeg har vært på 2 steder.

Både Sulseter og på Fjellrittet.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 14:02   #11
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Back in the saddle! aC vil ri igjen!

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.



Øh. Åja.


Fnis. Du tog'an til slutt, ja? Gå tilbake til å slå baller med kølle sammen med kompisene dine, du. Fin, maskulin sport, det der.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 14:04   #12
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Back in the saddle! aC vil ri igjen!

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Hvor skal du på rideferie da? Jeg har vært på 2 steder.

Både Sulseter og på Fjellrittet.

Blir nok oppi Stuggudal i Tydal tenker jeg. Jentetur.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 14:06   #13
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Back in the saddle! aC vil ri igjen!

Se så herlig!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 14:08   #14
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Back in the saddle! aC vil ri igjen!

Blir vel litt for langt, men du kan gjerne komme hit og ri hesten til datter'n min annenhver uke - hun skal begynne på videregående nå og trenger egentlig en forrytter, for nå tror jeg det kommer til å bli knapt med hestetid... Jeg er nok ikke flink nok til å ri hennes hest, desverre.

Når jeg blir pensjonist skal jeg ha en diger, svart dølahest

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 14:09   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Back in the saddle! aC vil ri igjen!

Sånn ut-på-tur-i-fjell-og-skau var sånn jeg holdt på fra jeg var liten tælp. Fryktelig koselig og fint, og Fjellrittet-stallen var en stor del av barndommen.


...men nå er jeg gammel og kynisk, fikk smaket på sprangridning for noen år siden, og vil fortsette med det.

Skaffe rik mann, kanskje.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 14:10   #16
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Back in the saddle! aC vil ri igjen!

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Blir nok oppi Stuggudal i Tydal tenker jeg. Jentetur.

Å, det blir sikkert kjempegøy! Jeg har lovet datter'n min at vi skal dra på rideleir sammen neste sommer. Hun er veldig, veldig mye flinkere enn meg så jeg er usikker på hvor moro det blir

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 14:13   #17
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Back in the saddle! aC vil ri igjen!

Kanskje en av gutta vil begynne på kurs, og så er du plutselig med den veien? Mellomste min begynte på kurs i vår, og det er topp å være tilbake i manesjen igjen, men jeg er blitt for gammel og pysete til å hoppe noe særlig mer enn en halvmeter og kun hvis det ligger travbom foran. :kjerring:

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 14:15   #18
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Back in the saddle! aC vil ri igjen!

Her har vi aC:




Hm, der jeg tenkte på må barna være 6 år for å gå på rideskole. Så får vel vente et par år da.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 14:18   #19
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Back in the saddle! aC vil ri igjen!

Fin hobby, gratulerer med beslutningen

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 14:19   #20
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Back in the saddle! aC vil ri igjen!

Hånei, jeg red aldri poshe konkurranser Nessie, jeg bare trente hestene til en sprangtrener.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no