Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-07, 11:00   #21
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Her er det abstrakt.
De bildene jeg har oppe pr dags dato er laget for å henge der de gjør. De skulle skape farge.
Jeg har et stort prosjekt som jeg håper å ferdigstille iløpet av sommeren. :hemmelighetsfull:

Er det bare meg? Jeg ser ingen bilder..

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 11:02   #22
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Er det bare meg? Jeg ser ingen bilder..

Ikke jeg heller, men jeg tror bare hun mente at det er abstrakte bilder hun har laget

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 11:32   #23
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Ikke jeg heller, men jeg tror bare hun mente at det er abstrakte bilder hun har laget

Dere tenker rett begge to.
Jeg trodde først jeg hadde noen bilder å vise frem, men det var for dårlig kvalitet på de jeg har elektronisk her på jobb.
Glemte å gjøre om innlegget før jeg postet.

Men jeg maler altså abstrakt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 11:51   #24
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Så flinke dere er!
Jeg har mange halvprosjekt, men ingen jeg har gjennomført i det siste....
Dette har jeg og mannen malt sammen...


Veldig naivt, men jeg liker det likevel....mest fordi vi hadde det så koselig da vi holdt på da men

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 11:58   #25
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Bauche: Sammen? Så flinke dere er! Likte godt bakgrunnen. Jeg kunne vel egentlig tenkt meg noen bilder som bare er "bakgrunner".

Blondie: Jeg håper du har tenkt å vise oss senere?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 12:24   #26
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Blondie: Jeg håper du har tenkt å vise oss senere?

Mais oui!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 21:02   #27
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Jeg maler ikke, men jeg fotograferer.

Her er noen få av mine kunstverk. Jeg har de hengendes på kun en vegg, over pc-pulten min.:


Men akkurat dette bildet henger kun på min datters rom. Det er altfor rosa til at jeg orker å ha det på veggen. Haha!





























Dette bildet henger heller ikke på veggen, men jeg er i grunn fornøyd med det.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 21:05   #28
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Du er FLINK jane!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 21:08   #29
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Takk for det, Azi.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 21:11   #30
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Skikkelig stilig Jane!
Jeg likte spesielt rosen (om enn en smule rosa) og kirkebildet var virkelig stemningsfullt!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 21:13   #31
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

jane: Helt klart kunstverk! Du er kjempeflink!

Har du utdannelse innen foto/ bildebehandling, eller er du bare rett og slett naturtalent?

(Det var med tanke på egne foto at jeg ikke bare skrev malerier i tittelen. )

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 21:18   #32
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Jeg maler ikke, men jeg fotograferer.

Her er noen få av mine kunstverk. Jeg har de hengendes på kun en vegg, over pc-pulten min.:

Hva slags kamera maa til for aa lage slike kunstverk da? Skjoenner at det ikke bare er kameraet det kommer an paa altsaa.

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 21:20   #33
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Jane: Utrolig flotte bilder!!

Jeg skal snart begynne på fotokurs, jeg håper å lære meg
lignende teknikker du har brukt!!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 21:22   #34
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

jane: Helt klart kunstverk! Du er kjempeflink!

Har du utdannelse innen foto/ bildebehandling, eller er du bare rett og slett naturtalent?

(Det var med tanke på egne foto at jeg ikke bare skrev malerier i tittelen. )

Nei, jeg har ingen utdannelse innen foto eller bildebehandling. Jeg er nok et sånt naturtalent. Haha!

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 21:25   #35
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Opprinnelig lagt inn av @nne, her.

Hva slags kamera maa til for aa lage slike kunstverk da? Skjoenner at det ikke bare er kameraet det kommer an paa altsaa.

Til disse disse bildene har jeg brukt et Fujifilm Finepix S5500, og et Canon EOS 350D. Til bildebehandlingen har jeg brukt Photoshop.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 21:26   #36
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jane: Utrolig flotte bilder!!

Jeg skal snart begynne på fotokurs, jeg håper å lære meg
lignende teknikker du har brukt!!

Tusen takk, og lykke til på fotokurs. Det er kjempegøy med foto!

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 21:29   #37
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Hvilken linse har du da? (mm tenker jeg på..) *har også EOS 350D og øyner håp*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 21:31   #38
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Nei, jeg har ingen utdannelse innen foto eller bildebehandling. Jeg er nok et sånt naturtalent. Haha!

Ja, seriøst. Det må du jo være!

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 21:33   #39
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Hvilken linse har du da? (mm tenker jeg på..) *har også EOS 350D og øyner håp*

Jeg har dessverre ikke så flotte linser å skryte av.

I tillegg til den som fulgte med kameraet da jeg fikk det (18-55 mm), har jeg en Sigma Apo DG 70-300 mm. En grei nok linse, men jeg ønsker meg så mye annet. Synd foto er en sånn dyr hobby. *sukk*

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 21:42   #40
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

UTROLIG FLOTTE BILDER!

Imponerende!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no