Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Hva skulle et barnehagebilde innehold for at det skulle vært noe ekstra?

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-10, 16:15   #1
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Hva skulle et barnehagebilde innehold for at det skulle vært noe ekstra?

Jeg er jo førskolelærer og jobber vanslig vis i barnehage, men har et lite ønske om å bli fotograf.

Har lekt litt med tanken på å ha en ekstra inntekt som barnehagefotograf.
Jeg liker veldig godt å jobbe med barn, og det som gir meg mest for tiden som sykemeldt er å leke med kamera.

Annet enn klare gruppe bilder hvor alle ser i kamera, hva mer kunne dere tenkt dere fra barnehage bilder?

Jeg tenker litt i rettningen av å være noen timer på avdelingen og ta bilder av barna der de er. For det er først da det er bilder av barna i barnehagen for min del.

I morgen skal jeg ta med meg kamera på jobb igjen. Går i aktiv sykemelding så legger dagen litt opp selv. Blir en del protretter av barna i lek da

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 16:19   #2
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399