Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Lavvo?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-09, 00:03   #1
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Lavvo?

Vi gir opp teltplaner. Skal alle + litt til få plass blir det både tungt og dyrt. Lavvo derimot kan gå fint og vi kan til og med ha med andre på tur.
Noen som har lavvo og kan dele litt erfaring ?

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 01:19   #2
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lavvo ?

Vi har ikke selv, men noen vi kjenner har.
De er kjempefornøyd.
Får plass til hele familien + alt pikkpakk.
Men kjøp bunn til også.

Ønsker meg egentlig en lavvu selv.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 04:27   #3
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lavvo ?

Jeg lånte lavvo av en kamerat ifjor, og den var genial. Lett i vekt (veldig tynn duk) og teleskop-prinsipp på stanga...iallfall sånne biter som kunne legge sammen så den ikke ble lange biten.
Vi var på tur i høyden og sov altså ute i snø, vi hadde ikke duk men det funka som bare rakkern for det. Kanskje verre om sommeren når det regner uten duk?

Jeg hadde iallfall satset på å finne en som er lett i vekt! Tror den jeg lånte var under 6 kg.

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no