Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva gjør du på internett?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-09, 16:41   #21
KlaraKu
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 121
KlaraKu er litt kulKlaraKu er litt kul
Standard

Sv: Hva gjør du på internett?

Jeg leser andres blogger, men har ingen selv.


Sist redigert av KlaraKu : 11-05-11 kl 10:48.
KlaraKu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 16:54   #22
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du på internett?

Jeg leser aviser, er på div fora, spiller litt, facebook, youtube, og søker endel på måfå.

I tillegg driver jeg et eget forum som jeg da må følge med litt på og holde vedlike, samt et par blogger som jeg har.

Kjeder meg sjelden når jeg sitter her, og skulle det forekomme, så logger jeg av og finner på noe annet.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 18:36   #23
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Hva gjør du på internett?

Opprinnelig lagt inn av KlaraKu, her.

Galt og galt...
Skjønner bare ikke at folk vil utlevere sine vanskelige sjefer, sure unger og kranglete menn i en blogg som ligger åpen for Gud og hvermann. Har reagert på flere slike blogger man dumper innom... og blir stadig overrasket hva folk kan finne på å fortelle om seg og sitt privatliv. Anonymiteten er slett ikke stor på nettet, selv om folk har en tendens til å tro de er ugjenkjennbare.

Ser jo den, og jeg ville nok heller ikke ha blogget detaljert om meg og mine. Men, for noen er det jo som terapi. Og det er jo ikke alle som er like selekvtive med hvem de betror seg til i RL heller. Jeg har bekjente som kan lire av seg en masse dritt om sjefen, f.eks., som jeg er omgangsvenn med. Da velger jeg å ha nok integritet til å ikke plapre om det videre. Men, det er jo meg.

Jeg er selv en person som skriver av meg frustrasjoner og følelser, men ofte bare til meg selv. Med mindre jeg er ute etter sympati, da kommer det et sutreinnlegg på FP eller noe.

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Kjeder meg sjelden når jeg sitter her, og skulle det forekomme, så logger jeg av og finner på noe annet.

Ja, hva gjorde vi før internett?

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 18:45   #24
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du på internett?

Opprinnelig lagt inn av KlaraKu, her.

Det jeg IKKE gjør, er å legge ut utleverende blogger om meg selv og familien min!!!

Jeg gjør heller ikke det selv om jeg har blogg. Det er forskjell på å være privat og legge ut ting i en blogg. Jeg har aldri skrevet om sure sjefer, udugelige menn eller utlevert noen av mine eller meg. Men jeg legger ut bilder av unger, reiser, prosjekter, hverdagsanekdoter som ikke er private, hus, interiør etc.

Man kan fint ha en personlig blogg uten å være privat. Og jeg har blitt kjent igjen på nett (når man bor i et hus som det bare finnes et av så må man regne med det) og har fått utrolig gode tilbakemeldinger på at jeg er flink på å balansere det personlige og ikke bli privat.

Bortsett fra egen og andres blogg bruker jeg tid på FP, HB, Sykroken og jobbrelaterte ting.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 19:09   #25
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva gjør du på internett?

FP, aviser, regninger/bank, noen andre forum , NAV, Finn.no, Googler når jeg leter etter no.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 11:47   #26
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du på internett?

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta25, her.

Noia eller?

Har bilde av deg i hodet mitt hvor du jobber i en LP-butikk og står i rocka klær. Led Zeppelin t-skjorter, og sånn. Stemmer det?

Nope. Rocka klær til tider, men ikke butikk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 12:12   #27
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du på internett?

Opprinnelig lagt inn av KlaraKu, her.

Skjønner bare ikke at folk vil utlevere sine vanskelige sjefer, sure unger og kranglete menn i en blogg som ligger åpen for Gud og hvermann.

Den ser jeg. Selv har jeg heldigvis bare en fantastisk mann, verdens beste svigermor, en usedvanlig hyggelig og kompetent sjef og en veloppdragen og vittig sønn, så jeg er ikke redd for at noen av dem skal snuble over noe av det jeg har skrevet på Internett, å neida.

- Hva jeg gjør på Internett, sa du? Det meste, egentlig, utenom å spise og sove. FP, blogger (på FP og andre steder), fansites, tidsskrifter, oppslagsverk, ferieplanlegging, billettbestilling; lolcats, Fark, vitser og Youtube; jeg handler ting og leser ting og ser på bilder og chatter med venner og finner informasjon til jobben min. Nettbank, jobbsøk, filmomtaler, oppskrifter, helsetips og ja, det meste, egentlig.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 12:45   #28
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør du på internett?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Tydeligvis ganske mye.
:har vært nettløs i snart to uker, og merker det godt:

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 12:53   #29
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør du på internett?

Jeg er først inne på to lokalaviser og ofte også vg.no for å lese nyheter. Så er jeg innom her og sjekker om det er noe liv, et par forum til, innom facebook, surfer litt med tanke på husbygging og kjøkkenet der, er i nettbank, handler, blogger osv.

Ja, og så glemte jeg: for tiden er det mye sjekking av priser og tester på ultraportable.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 13:07   #30
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør du på internett?

Tja, det er en del. Jobber, leser mail, blogger, leser blogger, er på diverse forumer, leser aviser, sladder.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 13:55   #31
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør du på internett?

Forum, Facebook, nettbutikker, youtube, Finn og ebay.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 13:58   #32
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du på internett?

Øhja, jeg glemte å svare.

Jeg forumerer, er innom Facebook, msn, lolcats, leser aviser, gjør research, leser blogger, ser på bilder, youtube og innom myspace en gang i blant.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 16:10   #33
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.102
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du på internett?

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Etter at jeg oppdaget fantastiske Spotify er jeg på Spotify hele tiden.

Men hvordan får man invitasjon til å komme inn?

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 16:55   #34
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva gjør du på internett?

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Men hvordan får man invitasjon til å komme inn?

Du må ha kontakter. Hadde jeg hatt invites skulle du fått, men tydeligvis får man ikke invites å dele ut når man ikke har betal-medlemsskap. Hvis du går inn på siden og klikker på Free og Get started, får du opp en boks hvor du kan fylle inn mailadressen din, og da får du mail med en invitasjon etter en stund (jeg vet ikke hvor lenge, et par uker kanskje?). Jeg ville absolutt gjort det, det er en helt super tjeneste!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 17:15   #35
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.102
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du på internett?

Takk for svar!
17-åringen min hadde fått en invite, nemlig, og var veldig gira over alt han fant. Og mente det var veldig greit å slippe å fylle pc-en med musikk. Nå har jeg sendt en epost, så får vi se.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 01:38   #36
Inka
New kid on the block
 
Inka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Innlegg: 860
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Sv: Hva gjør du på internett?

Njæææh.... aviser, forum, Myspace, Nettby, Facebook, blogger, Ordspill, hestenettsteder og kanskje noen musikksteder.

Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 12:42   #37
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør du på internett?

Opprinnelig lagt inn av KlaraKu, her.

Galt og galt...
Skjønner bare ikke at folk vil utlevere sine vanskelige sjefer, sure unger og kranglete menn i en blogg som ligger åpen for Gud og hvermann. Har reagert på flere slike blogger man dumper innom... og blir stadig overrasket hva folk kan finne på å fortelle om seg og sitt privatliv. Anonymiteten er slett ikke stor på nettet, selv om folk har en tendens til å tro de er ugjenkjennbare.

Jeg har også reagert litt på det. Jeg også gjort det selv, men 'ordna' opp etter meg!
At andre gjør det trenger jo ikke bety at du må gjøre det ...
Stort sett er jo blogger og nettforumsinfo hyggelig lesing eller flåsete info.

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 21:58   #38
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.490
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva gjør du på internett?

Mail, forum, aviser, diverse informasjonsinnhenting, blogger. Søker og sjekker blogger om ting jeg er interessert i (for tida blogger om bøker/litteratur/forfattere).

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 18:02   #39
Kristin74
Nybegynner
 
Kristin74 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 12
Kristin74 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva gjør du på internett?

  1. Kaffi og gmn + nettaviser
  2. Facebook
  3. Forum
  4. Facebook
  5. Forum
  6. Facebook
  7. Forum
  8. Facebook
  9. Forum
  10. Dååårlig samvittighet


    Burde vasket hus, syslet med hobbyer (strikke og brodere), lese bøker, trent, gått turer, besøkt venner.............

Kristin74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 18:04   #40
Kristin74
Nybegynner
 
Kristin74 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 12
Kristin74 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva gjør du på internett?

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta25, her.

Her var det mange fine forslag! Skal helt klart utvide horistonten min. Sjekke litt blogger og sånn.

Klara Ku: Hva er galt med at folk blogger om seg og sitt?

Blogger er utrolig kjekt å lese.
Spes. bloggene til venner som bor langt unna!!

Kristin74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no