Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Pepperkakebyen knust

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-09, 11:38   #21
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pepperkakebyen knust

Så nydelig, Anne. Skjønner godt at det ligger mye penger og tid og energi bak dette.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 11:38   #22
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.813
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pepperkakebyen knust

Fy søren så flotte bilder. Når jeg ser på dette, og tenker på at det finnes noen som ødelegger slikt bare for "gøy," ja så er det nesten så jeg blir tilhenger av juling.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 11:39   #23
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pepperkakebyen knust

Opprinnelig lagt inn av Lykketrollet, her.

Idioti.

Særlig smarte er de dog ikke, som la igjen DNA, fotspor og fingeravtrykk.

Tipper det kanskje kan være en gjeng ungdommer som ikke har tenkt lengre enn nesetippen.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 11:39   #24
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pepperkakebyen knust

Åhh jeg blir forbanna! Vi skulle til byn på fredag å besøke Pepperkakebyen før Putti Plutti Pott. Jeg regner med at Bergen by stiller opp med ny pepperkakeby innen fredag, men maken til idioter asså!!

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 11:41   #25
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pepperkakebyen knust

Den kommer nok opp igjen før fredag, så åpningen har jeg tro på at skjer som planlagt.

Jeg tenker bidra, jeg har fri fra jobb tirsdag og melder meg derfor som frivillig til sentrumsforeningen.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 11:47   #26
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pepperkakebyen knust

Slikt som dette gjør meg så ufattelig trist. Det hender jeg glimter til og får en følelse av at det er håp for folk flest, men stort sett er jeg en beinhard realist og har et litt negativt syn på "folk flest". Ting som dette gir den realisten næring, og det liker jeg ikke.

All form for hærværk er helt uforståelig for meg. Jeg kan virkelig ikke fatte det, og jeg ser så mye av det. (Jobber som t-banefører.)

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 11:50   #27
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pepperkakebyen knust

Ja jeg er ikke redd for at Pepperkakebyen ikke skal stå klar neste helg, men blir så lei på alle som har vært med å bidratt og som vil gå og se den sine vegne. De som har gjort dette mangler tydeligvis noe vesentlig i toppen...

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 11:52   #28
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pepperkakebyen knust

Synd, dumt og fryktelig unøvendig. Likevel må jeg tilstå at det ikke er slike nyheter som får det til å rive i hjertet av medlidenhet for barn.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 11:57   #29
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pepperkakebyen knust

Huff, nå ble jeg skikkelig trist! Og forbanna. Og så lurer jeg på hvordan de kom seg inn - er ikke Pepperkakebyen på Galleriet lenger? Det er en stund siden jeg har vært og sett på den nå siden jeg bor på feil kant av landet, men før var den jo alltid der. Uansett, trist. Idioter!!!

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 12:07   #30
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pepperkakebyen knust

Det er så LUMPENT gjort at jeg har ikke ord. Men; står det ute hvert år? Trodde det var øverst på gallieriet jeg? Og noen må da ha sett grauthuenedritthelsikenspøblene? Bergen midt i julebordtida?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 12:08   #31
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pepperkakebyen knust

Lokalet de hadde Pepperkakebyen i på Galleriet ble for lite så de siste årene har Pepperkakebyen vært i et svært telt på Torgalmenningen. De har vel bare løftet på presenningen og komt seg inn rimelig lett vil jeg tro.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 12:09   #32
Callisto
Bør lage seg en tittel selv
 
Callisto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.235
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: Pepperkakebyen knust

Den er flyttet ut i paviljong/telt på Torgalmenningen.

__________________
Snuppa feb '05 og Minisnuppa aug '08
Callisto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 12:13   #33
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pepperkakebyen knust

Utrolig dårlig gjort.

Men hva mener vi om politiets "analyse"?

Sitat:

– Dette er utført av sint ungdom, mest sannsynlig gutter, ingen jenter kan stå bak noe sånt. Dette er gjort for å få oppmerksomhet. Gjerningsmennene klarer ikke skaffe seg positiv oppmerksomhet. Ved å gjøre dette, klarer de å skaffe seg negativ oppmerksomhet, sier politiførstebetjent Carsten Raa.

– Dette er tapere,som ikke er flinke verken i skole, idrett eller sosialt. De må nærmest være tilbakestående, sier Raa

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 12:17   #34
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pepperkakebyen knust

Utrolig trist! Lykke til, til alle de som har bidratt og som kommer til å bidra til oppbyggingen.

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Utrolig dårlig gjort.

Men hva mener vi om politiets "analyse"?

Og utrolig trist kan man vel også kalle politiets analyse. Jeg holdt på å sette kaffen i vrangstrupen.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 12:19   #35
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pepperkakebyen knust


Tragisk, trist og ufattelig idiotisk.

Og politiet imponerer ikke akkurat i sin uttalelse, selv om de muligens snakker av erfaring.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 12:21   #36
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pepperkakebyen knust

Jeg skrev først litt tull om denne analysen, helt til jeg leste det litt mer inngående. Jeg vil si at politiets uttalelse reflekterer verre holdninger enn de som har utført denne idiotiske handlingen. Kvalmende! Og jeg blir rasende på vegne av utviklingshemmede og personer som ikke utmerker seg faglig, sportslig eller sosialt. Hadde jeg vært journalist, ville jeg mye heller laget en reportasje om de holdninger - eller mangel på sådan - lovens lange arm avslører.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 12:22   #37
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pepperkakebyen knust

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Utrolig dårlig gjort.

Men hva mener vi om politiets "analyse"?

Latterlig. Det kan godt hende det er ungdommer som står bak, men de antar vel mye her...

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 12:30   #38
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pepperkakebyen knust

Forbanna dumt, men det tristeste er nesten Raas menneskesyn, jenter kan ikke bli trist og forbanna nok til å ødelegge bakeverk, det er bare gutter som kan det :spy:

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 12:34   #39
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pepperkakebyen knust

Hvem har latt denne politimannen uttale seg? For en dust.

Jeg lurte på hvor det ble av kommentarene om denne uttalelsen fra politigjøken, men det kom etterhvert. uster lettet ut for at FP fortsatt står til påske, eller noe:

Ungdommene er idioter.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 12:39   #40
Didjeridust
Forelska
 
Didjeridust sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 843
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pepperkakebyen knust

I høve til slikt tarveleg nidingsverk finst det ikkje kraftige nok uttrykk.

Offentleg buksevatn på Torgallmenningen ein laurdag i 12-tida vil vera ein adekvat reaksjon mot slike tølparar og bytingar om dei vert tekne.

__________________
Rart er fint
Didjeridust er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no