Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Oh yes!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-07, 19:57   #1
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Oh yes!

Gjett hvem som gleder seg til neste uke. http://www.tiff.no/

  Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 20:08   #2
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Oh yes!

Regner med at det er du og mannen din som gleder seg!

...men er det ikke "bare" sånne sære søramerikanske filmer på filmfestivaler?

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 20:14   #3
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Oh yes!

Bare jeg, ikke Mannen.

Masse, masse god film, godt øl i pausene, og god stemning i byen (og trøtt på jobb neste dag).

  Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 15:09   #4
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Oh yes!

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Regner med at det er du og mannen din som gleder seg!

...men er det ikke "bare" sånne sære søramerikanske filmer på filmfestivaler?

I år er det visst film fra USA som er tema. Men sære filmer fra USA, da, må vite!

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 15:22   #5
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oh yes!

Kos deg da.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 15:55   #6
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oh yes!

Jeg har faktisk aldri kommet meg på filmfestivalen. Er vel litt mer musikkfestivalmenneske. Buktafestivalen er min husmorferie.

Er filmene bra?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 16:13   #7
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Oh yes!

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Jeg har faktisk aldri kommet meg på filmfestivalen. Er vel litt mer musikkfestivalmenneske. Buktafestivalen er min husmorferie.

Er filmene bra?

Det er et lite sjansespill. Noen dårlige filmer har jeg jo sett, men jevnt over er kvaliteten veldig høy. Herlig å se filmer som ikke kommer fra Hollywood.

  Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 17:24   #8
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Oh yes!

Skal du se Kill Buljo?

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 18:16   #9
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oh yes!

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Det er et lite sjansespill. Noen dårlige filmer har jeg jo sett, men jevnt over er kvaliteten veldig høy. Herlig å se filmer som ikke kommer fra Hollywood.

Men er de gode på å forutse hva som blir populært, sette opp gode filmer flere ganger og unngå timesvis med kø for billetter?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 18:25   #10
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Oh yes!

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Men er de gode på å forutse hva som blir populært, sette opp gode filmer flere ganger og unngå timesvis med kø for billetter?

Det er alltid kaos. Litt av sjarmen, det. Jeg stiller meg ikke i kø for å hente billetter uten å ha med kaffe.

  Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 20:04   #11
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oh yes!

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Det er alltid kaos. Litt av sjarmen, det. Jeg stiller meg ikke i kø for å hente billetter uten å ha med kaffe.

Jeg haater å stå i kø. Men det er en kjempejobb de har gjort med å bygge opp en så anerkjent filmfestival i Tromsø, når utgangspunktet var at byen hadde 2 kinosaler.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 20:12   #12
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Oh yes!

Jeg savner studentdagene, da jeg kunne gå på film hele dagen under filmfestivalen...

*sukk*

Med kul på magen, er det ikke kult med kø og trengsel - jeg kommer sterkere tilbake som festivaldeltaker til neste år!

:gledermeg:

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 22:58   #13
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oh yes!

Skal prøve meg bittelitt i år, har kjøpt billett til lørdag ettermiddag (regner med det blir litt øl før eller etter eller begge deler).
Kill Buljo ble utsolgt en halvtime etter at nettsalget startet, så det får bli en annen gang.

Men - må jeg ha festivalpass for å komme inn på filmen? Har bare kjøpt én billett altså, det holder det?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 13:09   #14
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Oh yes!

Du må ha festivalpass uansett.

Det er bare sånn de kan vise filmer som ikke har gått igjennom "sensuren", eller hva det nå heter. De som setter aldersgrense på filmene og sånt.
Når du kjøper festivalpass blir du på en måte "medlem", samme som for filmklubber, tror jeg.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 22:39   #15
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oh yes!

Festivalpass? For å se én film? Nei, da gidder jeg ikke.

Billett til Vinterland på lørdag til salgs!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 12:54   #16
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Oh yes!

Du trenger visstnok ikke festivalpass for å se filmer på søndag, kanskje du kan bytte inn billetten?

Ellers har akademisk kvarter på universitetet festivalpass til halv pris så jeg.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no