Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Anbefal meg en film jeg kan se på kino helt alene til uka!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-07, 16:53   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefal meg en film jeg kan se på kino helt alene til uka!

Etter å ha tenkt etter kan jeg ikke huske sist jeg var helt alene, og jeg begynner å kjenne det på humøret. Derfor skal jeg på kino til uka. Helt alene. Men jeg har ikke oppdatert meg på kinoprogrammet om dagen, noen tips? Gjerne med litt info om filmen, men ingen spoilere.

Har sett Pans Labyrint og Black Dahlia.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 18:10   #2
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Anbefal meg en film jeg kan se på kino helt alene til uka!

Jeg skal se Marie Antoinette denne uka eller neste, alene eller sammen med en venninne. Har ikke vært på kino på evigheter, så jeg kan dessverre ikke anbefale noe av det som går.

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 19:00   #3
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en film jeg kan se på kino helt alene til uka!

Den 19.01 har Parfymen premiere. Den skal nok jeg se når den kommer hit.
http://www.filmweb.no/oslokino/incom...icle111099.ece

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 19:54   #4
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en film jeg kan se på kino helt alene til uka!

Jeg vil og se Marie Antoinette. Den handler om dama, men har etter hva jeg forstår en blanding av kostymedrama og moderne musikk, slik at man ender opp med en rock-and-roll periodedrama.
Hvis ikke ville jeg sett The Holiday, som vel er en hel strait amerikansk rom-com som har fått helt greit kritikk, men ikke noe mer. Hvis du ikke har sett James Bond ennå så kan den også anbefales på det varmeste.

God tur, det var forresten en god ide, kanskje jeg og skal ta meg en tur?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 20:07   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en film jeg kan se på kino helt alene til uka!

Jeg har tenkt litt på Marie Antoinette faktisk. Den virker interessant. Jeg har jo både likt og ikke likt ting av Sofia Coppola før. Virgin Suicides og Lost in Translation var nydelige filmer, men videoen hun lagde for White Stripes' I just don't know what to do with myself var tragisk. Men det var jo bare en video. Dumt å avskrive dama for tre minutter stripping med Kate Moss, egentlig.

Det er lurt å gå på kino alene i ny og ne. Eller café. Eller tur. Jeg trenger det i allefall, å puste litt, uten å sosialisere. Jeg anbefaler det på det sterkeste!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 23:34   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en film jeg kan se på kino helt alene til uka!

Min kjære og jeg var og så "The Prestige" på lørdag - den var veldig bra!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 00:12   #7
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en film jeg kan se på kino helt alene til uka!

Jeg har tenkt å se Marie Antoinette. (Men da kan jeg spare meg å spørre om du vil være med, forstår jeg. ) The Prestige kunne jeg forresten også tenke meg, og kanskje Flags of Our Fathers og kanskje The Queen. Hvis du ikke har sett The Departed, så bør du gjøre det, da.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 00:53   #8
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en film jeg kan se på kino helt alene til uka!

"The Prestige" anbefales på det varmeste!

Jeg har forresten bestemt meg for å begynne å gå alene på kino. Jeg ender alltid opp med å flytte på meg likevel, siden kinoens lengste ev. mest bråkete person alltid sitter foran meg. Så da kan jeg like gjerne dra alene og sitte bakerst og ytterst som jeg liker å gjøre. :suspektperson:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 09:04   #9
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en film jeg kan se på kino helt alene til uka!

Bobby
"Bobby" er en fiktiv historie spunnet rundt flere forskjellige mennesker, hvis liv veves sammen før og under snikmordet på senator Kennedy. Filmen fokuserer på forholdet mellom kjønnene, mellom raser og de sosiale forskjeller som utgjør selve fundamentet for menneskeheten.

Flags of Our Fathers
Ett eneste bilde kan endre krigens og historiens gang. Men noen ganger forteller bildet bare deler av historien. Slik er det også med motivet av seks amerikanske soldater som heiste det amerikanske flagget på Stillehavsøya Iwo Jima under kampen mot japanerne i februar og mars 1945.

Kunsten å tenke negativt (Norsk)
Kunsten å tenke negativt er et burlesk drama om den trafikkskadde og handikappede Geirr (35), som i et forsøk på å vise alle hvor jævlig han har det har nådd enden av sin egen blindvei. Isolasjon, våpenfiksering, egenmedisinering og grenseløs bitterhet gjør at kjæresten Ingvild (33) ikke lenger vet hva hun skal gjøre.

Illusjonisten
The Illusionist er et overnaturlig mysterium som kombinerer romantikk, politikk og magi, en ny film fra skaperne av Oscar-vinnerne Crash og Sideways. Hovedrollene ivaretas av Edward Norton og Paul Giamatti som de to mennene som står overfor hverandre, Norton den mystiske magikeren Eisenheim som vrir på naturens lover foran sitt målbundne publikum, og Giamatti som Wiens kløktige politiinspektør Uhl, en mann viet til å ivareta lover og regler og som ikke finner noen plass til magi i sin ordnede verden.

Shortbus
New York er stedet der alle er åpne for de nye og de gamle, stedet alle reiser til for å søke tilgivelse, stedet der alt kan skje og alt skjer. Handlingen utspiller seg i og rundt Shortbus, en 'salon' der frisinnede møtes og opplever litteratur, musikk, gode samtaler og sex.

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 09:57   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en film jeg kan se på kino helt alene til uka!

Takk for mange fine forslag! Tror jeg skal gå å se en sambo ikke er så interessert i, så kan jeg nyte den i fred og ro.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men da kan jeg spare meg å spørre om du vil være med, forstår jeg.

Hehe, det hadde vært veldig hyggelig, men ja. Etter at jeg hadde avklart med sambo om at vi hadde en kveld ledig jeg kunne gå på kino begynte jeg å tenke at det kunne jo vært hyggelig å gå med en venninne jeg ikke har sett på en stund. Men jeg trenger virkelig alenetid. Med skole, kollokviegrupper, en jobb som består av veldig mye sosialisering, en samboer og et barn i senga hele natten begynner jeg å bli litt desperat etter alenetid.

Er forresten magikerfilmer det nyeste? Jeg registrerer både the Prestige og Illusjonisten.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 10:49   #11
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en film jeg kan se på kino helt alene til uka!

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Er forresten magikerfilmer det nyeste? Jeg registrerer både the Prestige og Illusjonisten.

Visstnok.... og begge skal være like bra. Har kun sett Illusjonisten (lastet ned) og den var ihvertfall full av intriger og mystikk...just the way I like it.

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 11:08   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en film jeg kan se på kino helt alene til uka!

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Visstnok.... og begge skal være like bra. Har kun sett Illusjonisten (lastet ned) og den var ihvertfall full av intriger og mystikk...just the way I like it.

Da tror jeg at jeg sparer den til en koselig kveld med sambo, det høres ut som en film vi begge kunne like.

Det blir nok den franske dronningen, tenker jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 12:07   #13
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en film jeg kan se på kino helt alene til uka!

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Visstnok.... og begge skal være like bra. Har kun sett Illusjonisten (lastet ned) og den var ihvertfall full av intriger og mystikk...just the way I like it.

Jeg har bare sett The Prestige og den var fantastisk bra! Jeg har hørt at Illusjonisten ikke skal være like bra, men hva vet jeg ...

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 12:10   #14
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en film jeg kan se på kino helt alene til uka!

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har bare sett The Prestige og den var fantastisk bra! Jeg har hørt at Illusjonisten ikke skal være like bra, men hva vet jeg ...

Illusjonisten var bra og det kan jo hende at The Prestige er BEDRE??

Men hva vet jeg....

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 12:38   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en film jeg kan se på kino helt alene til uka!

Illusjonisten har et stort pluss i Edward Norton :sikle: Men et minus i hun der fra den presteserien.

Prestige har et stort pluss i Hugh Jackman, men et lite minus i Christian Bale.

Må nok se begge!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 13:08   #16
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en film jeg kan se på kino helt alene til uka!

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

, men et lite minus i Christian Bale.

Han er langtifra noe minus i denne filmen i alle fall. Den som svikter mest er faktisk fagre Scarlett.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 10:10   #17
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en film jeg kan se på kino helt alene til uka!

Jeg var og så The Prestige alene i går, og jeg likte den godt. Jeg synes Christian Bale gjorde en meget god figur, jeg (men jeg likte ham fra før, også, da). Men det var en litt frustrerende film å se alene ettersom jeg gjerne skulle ha snakket litt om den etterpå, og det er ikke en film det egner seg å diskutere med noen som ikke har sett den enda, for man bør ikke avsløre hva som skjer.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 10:18   #18
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Anbefal meg en film jeg kan se på kino helt alene til uka!

Da har jeg sett Marie Antoinette, og jeg er ikke imponert. Nå aner jeg ikke hva slags tanker Sofia Coppola hadde med filmen, men jeg syns ikke den var særlig nyansert, den fremstilte MA veldig ensidig. I tillegg var slutten teit, og jeg hadde ventet meg mer historikk, og ikke bare en overfladisk kostymefilm.

Men, artig å ha sett den, og den viser nok godt hvordan livet ved hoffet artet seg - men som sagt, jeg ville hatt med mer historie.

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 10:21   #19
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en film jeg kan se på kino helt alene til uka!

Vi så Pans Labyrint i går, det er en veldig god, men ganske brutal og skummel, eventyrfilm.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 13:24   #20
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en film jeg kan se på kino helt alene til uka!

Marie Antoinette var en skuffelse og en dårlig variant av Romeo og Julie som er støpt over samme lest. Kostymene og settingen er overdådig og veldig flott. Bruken av moderne musikk virket tilfeldig, karakterene var overfladiske og helt uten dybde og det vises ingen indre utvikling i noen av karakterene.

Jeg synes ikke man trenger å vise monotonien og kjedsomheten ved hoffet så til de grader at man som tilskuer også kjeder seg! Filmen slutter brått og det virker som om Coppola ikke hadde noe mer å si når tiden for overdådighet og fester er over.
Konklusjon: grei tidtrøyte.

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no