Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

30-årsdag = 18-årsdag?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-10, 18:56   #1
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

30-årsdag = 18-årsdag?

Jeg blir jo tre... *hostekremte* tjueti i år. Siden jeg aldri hadde en ordentlig fest da jeg fyllte atten, vurderer jeg å ha en "attenårsdag" i sommer i stedet for tre..... tjuetiårsdag. Altså en fest ala 1998. Hva spiste vi da? Hva hørte vi på? Og hvordan kledde vi oss? Hva drakk vi?

Alle tips mottas med stor takk, og invitasjon.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 19:11   #2
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 30 årsdag=18 årsdag?

1998 - det var jo nettopp det jo. :grubler: Her fant jeg forresten en oversikt over musikk. http://www.djdelgado.com/top20098.html

Og her kan du kose deg med alle VG listene fra 1998 http://lista.vg.no/show_list.php?Lis...=1998&listID=2

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 19:23   #3
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 30 årsdag=18 årsdag?

Jeg fløy rundt i buffalosko og batikkbukser med sleng. Og bar mage med navlering. Jeg hadde forøvrig også piercing i nesa, øyebrynet og i tunga, den i tunga lyste i blacklight.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 19:26   #4
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Vi drakk Teezer Barcelona, gjørde vi ikke? Eller kom den senere? I hvert fall var rusbrus blitt megapoppis.

Piercinger var blitt hot, og tatoveringer av små, kinesiske tegn her og der. Oh! Og håret: En farge oppå og en grell kontrastfarge i nakken.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 19:39   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Jeg hadde svarte smale minimalistiske filippa K klær og spiste vel ca det samme som nå. men jeg var ikke 18 i 1998, sikkert bedre svar fra dem som var det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 19:42   #6
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Tjueti er ikke noe å skamme seg over.
Jeg gikk med Buffalosko på den tiden.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 19:43   #7
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Hva er buffalosko? :gammel:

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 19:45   #8
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?


__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 19:49   #9
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.


Disse har jeg virkelig aldri sett før. Var det skikkelig mote blant "de unge" i 1998. Jeg trodde ikke jeg var sååå gammel, men gammel nok til å ikke ha fått det med meg.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 19:52   #10
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Jeg husker Miss Sixty-bukser og Buffalosko fra den tiden. Var det ikke omtrent da mange hadde en farget stripe på hver side av midtskillen? Sefa-bukser var også stas.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 19:52   #11
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Disse har jeg virkelig aldri sett før. Var det skikkelig mote blant "de unge" i 1998. Jeg trodde ikke jeg var sååå gammel, men gammel nok til å ikke ha fått det med meg.

Jadda! Jeg var 18 år og hadde 3 par.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 19:53   #12
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Jeg hadde ikke sånne sko i 98. Jeg var russ det året, blir tjueelleve i år, men kjenner meg ikke igjen i beskrivelsene... Men jeg var ikke "moderne" eller "populær" da, og drakk ikke alkohol (da heller) så sannelig om jeg vet svarene...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 19:54   #13
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

miss sixty derimot, sånne hadde jeg ja... to stk kjøpt på shopping sammen med ei motebevisst, ny venninne høsten 98, nyfersk student...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 19:56   #14
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Hm. I 1998 gikk jeg på høgskolen, men jeg husker liksom ikke helt klesstilen? Men jeg mener vi ofte hadde dressjakker på fest iallefall.

De skoene har jeg aldri sett?!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 20:01   #15
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Ok.
Bladde kjapt i album. Og vi hadde som sagt mye dressjakker på (fest iallefall), hvite skjorter og så var det ganske mye gensre?! Ofte type høyhalset så jeg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 20:18   #16
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Jeg husker at vi skrålte og sang på Hit me baby one more time da jeg var atten, så antrekket til festen er i hvertfall i boks.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 21:02   #17
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg husker Miss Sixty-bukser og Buffalosko fra den tiden. Var det ikke omtrent da mange hadde en farget stripe på hver side av midtskillen? Sefa-bukser var også stas.

Ja alt dette, og Fruit of the Loom gensere.
Ullgensere med vhals og ruter. Skjorte inni. Perleøredobber. Pen pikestil.

Vi drakk rusbrus. Two dogs het den ene som jeg husker ihvertfall.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 21:04   #18
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Også var det denne....


(Kilde: youtube.com)

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 21:12   #19
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Two dogs het den ene som jeg husker ihvertfall.

Den husker jeg også. Så husker jeg at det var pop å blande 50/50 eplecider og øl

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 21:16   #20
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Jeg var 24, hadde kort lyst typete hår, svarte og grå minimalistiske klær med smal silhuett, høye semskede støvletter og fikk menn til å stamme og stotre. Jeg spiste hyblifisert versjon av det jeg spiser nå, jeg bodde i et matorientert kollektiv der vi laget alt fra kjøttkaker og raspeballer til taco og pizza. Sushi er vel det eneste virkelig nye nye som jeg ikke spiste da.

Jeg hørte på Madrugada, Fugees, Alanis Morisette, Verve, Dum Dum Boys, Nick Cave, Massive Attack og ute hørte jeg mye på electronica og rock og hang mest på Garage, Kvarteret og Miles Ahead.

Jeg gikk selvsagt aldri i de aldeles usmakelige Buffaloskoene eller Miss Sixty jeans. Jeg kjøpte mye klær på Street One, Twisted og No6. Hvit skjorte inni ullgenser, perleøredobber og lite flyvertinneskjerf var meg den gangen heller, jeg hadde en helt annen greie, skjønner jeg. Men jeg var gammel i 1998.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no