Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

30-årsdag = 18-årsdag?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-10, 21:19   #21
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Miss sixty passet ikke min kropp Selv ikke da, jeg var en lang str 40.
Heldigvis kan jeg berette at jeg aldri brukte Buffalosko heller. Men søstrene mine som gikk på barne og ungdomskolen gjorde.
18åringer gikk vel ikke med Buffalo? Unntatt de veldig lave som endelig kunne være høye?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 21:19   #22
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Miles Ahead.


Miles Ahead

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 21:21   #23
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Miss sixty passet ikke min kropp

Jeg brukte heller ikke de buksene, enda det var en av de ytterst få poplulære plaggene jeg ønsket meg. Den gang brukte jeg str 34, men ikke smal nok i egne øyne.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 21:22   #24
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Ah, nå kom jeg på en utrolig sær 1998-mote; boblevest med små broderier av bamser på. Det hadde "alle", med hvit skjorte inni.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 21:27   #25
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Ja!! Boblevest.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 21:29   #26
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Noen av oss gikk i mammabukser og ammebh, har jeg hørt.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 21:30   #27
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

SNC var vel heller ikke helt ute ennå?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 21:38   #28
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Urge og vodka, korte gensere, gjerne med høy hals, bar mage, svarte, rette bukser, svart skinnjakke, svart hår i stram hestehale, rød lebestift og klumpete, høye sko. Og ring i leppa.

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 21:54   #29
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Også var det denne....


(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)



Husker jeg fikk singelen av den når jeg kjøpte skolebøker, grusom sang.

__________________
"Minne kan gjera det småe stort"
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 21:55   #30
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Hvite skjorte var kjempe poppis.

__________________
"Minne kan gjera det småe stort"
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 22:02   #31
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Miss sixty- og Killah-jeans iallefall. Hm.. Alanis Morisette... Ymse variantar av rusbrus var også hot då? Syns huske eg hadde ei heil avdeling med ullgensrar frå benetton i forskjellige fargar, men det var ikkje type partyantrekk.

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 22:06   #32
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Var Hooch en populær rusbrus den gang?

__________________
"Minne kan gjera det småe stort"
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 22:07   #33
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Ah, nå kom jeg på en utrolig sær 1998-mote; boblevest med små broderier av bamser på. Det hadde "alle", med hvit skjorte inni.

Iiik! Det gikk jeg aldri i.
Ike Buffalosko heller.
Men så skal det sies at jeg har tviholdt på min gen stil - stort sett den samme - siden 1989, så jeg er ikke representativ.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 22:22   #34
mammamia
Superaktiv
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 474
mammamia er litt kulmammamia er litt kul
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Noen av oss gikk i mammabukser og ammebh, har jeg hørt.

Ja, de har jeg også hørt om...

mammamia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 23:06   #35
Eni
tøff som havregrøt
 
Eni sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Innlegg: 337
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Var Hooch en populær rusbrus den gang?

Hooch var vel den første Rusbrusen som kom?
Jobba i bar da, og det var i alle fall den første vi fikk...

Ellers var vel Vodka-Battery en stor slager...

Eni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 23:11   #36
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Red Bull var en storslager, importert fra Sverige. Og en gang ble jeg sjenket full på ekstremt hjemmemekket White Russian med varm helmelk i.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 23:16   #37
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

I 1998 gikk jeg rundt i klær jeg hadde funnet i kjellern til farfar. (Skikkelig, skikkelig gamle skinnjakker, slengbukser og stygge skjorter ) Jeg drakk øl i store mengder og hadde et anstrengt forhold til sex. Jeg syns du skal bake inn det i festen din.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 23:20   #38
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

I 1998 var jeg ferdig med hovedfaget mitt og begynte å jobbe ... Jeg flyttet fra Trondheim til Eidsvoll i august og husker at "alle" jentene på skolen jeg jobbet på på Eidsvoll hadde buffalosko. I Trondheim kan jeg ikke huske å ha sett noen. Kan de ha vært en østlands-"ting"?

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 23:24   #39
Eni
tøff som havregrøt
 
Eni sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Innlegg: 337
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

I 1998 var jeg ferdig med hovedfaget mitt og begynte å jobbe ... Jeg flyttet fra Trondheim til Eidsvoll i august og husker at "alle" jentene på skolen jeg jobbet på på Eidsvoll hadde buffalosko. I Trondheim kan jeg ikke huske å ha sett noen. Kan de ha vært en østlands-"ting"?

Overhodet ikke...
Jeg bor noe lengre nord enn Trondheim, og her var de veldig vanlige...

Jeg var jo fattig student, og hadde selvfølgelig ikke råd til originalen... Men tror kanskje jeg har mine fra Økonomisko liggende et sted enda...
*klarer ikke kvitte meg med gammelt skrot*

Eni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 23:28   #40
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Hooch kom på slutten av nittitallet ja. :russ i 99:

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no