Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Arrangere konfirmasjon - for dummies

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-17, 15:39   #101
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Arrangere konfirmasjon - for dummies

Eg kjøper ei gåve tilsvarande 500 kr. Vel å merke om me får nokon til å stille.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-17, 15:40   #102
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arrangere konfirmasjon - for dummies

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Eg kjøper ei gåve tilsvarande 500 kr. Vel å merke om me får nokon til å stille.

Også til kakebakarane??

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-17, 15:47   #103
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Arrangere konfirmasjon - for dummies

Vi skal ikke ha kjøkkenhjelp (trenger vel ikke det når vi har catering) men har tenkt å kjøpe en vinflaske eller noe til en av kakebakerne(moren til en venninne av meg). De andre kakebakerne skal delta i selskapet så de får klare seg uten.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-17, 16:22   #104
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arrangere konfirmasjon - for dummies

Vi skal ha kjøkkenhjelpere som er venner av konfirmanten. De skal vi betale, men jeg vet ikke hvor mye.

Av kakebakere tenker jeg at familie ikke får noe, men snille kolleger som stiller opp tenker jeg skal få en blomst. Hadde nok ikke gjort det om det var aktuelt å gjøre tilsvarende gjentjeneste, men jeg sparer andre for det, altså.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-17, 21:50   #105
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Arrangere konfirmasjon - for dummies

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Også til kakebakarane??

Neida, ingenting til kakebakarane. Det er vanleg her at ein bakar til kvarandre i bryllup, barnedåp, konfirmajon og runde dagar. Eg har bakt til mange ila. åra, så eg får nok tilbake litt.

Men til dei som står på kjøkkenet på ein søndags formiddag, tenker eg det er naturleg å gi noko. Det blir fort 4-5 timar totalt, og det er mykje jobb.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-17, 22:20   #106
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Arrangere konfirmasjon - for dummies

Kjøkkenhjelperne mine på 17 og 18 får 500,- hver, venninna mi som har hovedansvar skal jeg spandere spakveld på (sammen med meg )

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-17, 23:01   #107
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arrangere konfirmasjon - for dummies

Kjøkkenhjelpen min på 18 år får 150 kroner timen fra hun drar hjemmefra til hun kommer seg hjem igjen. 20 minutter å kjøre til lokalet også, men hun har lappen og egen bil, så vi slipper å skaffe henne transport, noe som er kjekt siden hun skal ut litt før vi er ferdig i kirken.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-17, 12:03   #108
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.767
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arrangere konfirmasjon - for dummies

Hm, blomster til bakerne? Har jeg ikke tenkt på. Tenkte å invitere alle som har hjulpet på noe vis til åpent kakehus dagen etter. Om jeg orker.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-17, 22:33   #109
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.939
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Arrangere konfirmasjon - for dummies

Erfaring: vent med å få lungebetennelse til uka etter i stedet for uka før konfirmasjonen neste gang.

banana er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-04-17, 10:36   #110
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arrangere konfirmasjon - for dummies

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Erfaring: vent med å få lungebetennelse til uka etter i stedet for uka før konfirmasjonen neste gang.


Usj, god bedring!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no