Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hvilket hjemmetreningsapparat eller hjemmetreningsutstyr har du brukt mye?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-14, 15:06   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilket hjemmetreningsapparat eller hjemmetreningsutstyr har du brukt mye?

Etter min erfaring blir slike ting enten mye brukt eller stuet bort. Her i huset har jeg hatt mye glede av ellipsemaskinen, yogamatta, manualer, rokkering og treningsstrikker, men jeg har også kjøpt en del som ganske fort har havnet i boden.

Hva er din erfaring?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-14, 15:13   #2
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket hjemmetreningsapparat eller hjemmetreningsutstyr har du brukt mye?

Spinningsykkel, manualer, strikk og matte brukes mye.

Rokkeringen og treningsballen tar mest plass.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-14, 15:13   #3
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket hjemmetreningsapparat eller hjemmetreningsutstyr har du brukt mye?

Blant nær familie har jeg sett så mange treningsapparater raskt bli til opphengingstasjon for skjorter som skal strykes, plasskrevende støvsamler etc, at jeg aldri har ønsket å kjøpe noe selv. Men har rockering, matte og manualer, som stadig vekk er i bruk. (Det hender også at de har la-a-ange pauser, men de tar ikke så stor plass, så det er helt greit.)

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-14, 16:42   #4
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket hjemmetreningsapparat eller hjemmetreningsutstyr har du brukt mye?

Akkurat nå blir ellipsemaskinen mye brukt, men det går i perioder.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-14, 18:01   #5
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket hjemmetreningsapparat eller hjemmetreningsutstyr har du brukt mye?

Ergometersykkel har jeg brukt mye. Pleide å sette på en film og tråkke i vei. Den var eksen sin da så den har jeg ikke tilgang til lengre. Romaskinen jeg kjøpte av en tidligere kollega ble ikke mye brukt ...

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-14, 18:05   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket hjemmetreningsapparat eller hjemmetreningsutstyr har du brukt mye?

Jeg har brukt Redcord slynge med diverse tilbehør mye, Airex-matte, pilatesball og en periode også rockering. Skulle veldig gjerne hatt ellipsemaskin, men har ikke noe sted å ha den.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-14, 18:15   #7
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket hjemmetreningsapparat eller hjemmetreningsutstyr har du brukt mye?

Jeg har slitt ut en ergometersykkel og en ellipsemaskin.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-14, 18:33   #8
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket hjemmetreningsapparat eller hjemmetreningsutstyr har du brukt mye?

Tredemølle og matte er det jeg bruker aller mest. Justerbare manualer kom i hus i fjor og de brukes også innimellom. Spinningsykkelen står mest til pynt.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-14, 18:58   #9
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket hjemmetreningsapparat eller hjemmetreningsutstyr har du brukt mye?

Ergometersykkel og Active på Nintendo Wii.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-14, 19:43   #10
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket hjemmetreningsapparat eller hjemmetreningsutstyr har du brukt mye?

Rokkeringen, matter, strikker og manualer har blitt periodevis mye brukt.
Step maskin(mini) og yogaballen har blitt barneleker og er for det meste i veien.

Jeg har hatt lyst på en elipsemaskin lenge, men aner ikke om den hadde blitt brukt da, og ikke har jeg noe sted å sette den heller...

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-14, 20:01   #11
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket hjemmetreningsapparat eller hjemmetreningsutstyr har du brukt mye?

Chin/pullup-bar er jevnlig i bruk, selv flere år etter innkjøp.

Pushup-barene mine er mer i ujevnlig bruk, men de blir brukt.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-14, 21:04   #12
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket hjemmetreningsapparat eller hjemmetreningsutstyr har du brukt mye?

Ellipsemaskinen blir brukt nesten hver dag, den tykke treningsmatten også. Rockering og manualer et par ganger i uken.
Jeg har en ergometersykkel og en sånn stor ball også, de støver ned.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 06:15   #13
Hatt
Fullverdig medlem
 
Hatt sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2013
Innlegg: 51
Hatt er litt kul
Standard

Sv: Hvilket hjemmetreningsapparat eller hjemmetreningsutstyr har du brukt mye?

Treningsmatta blir stadig brukt. Både av meg og av barna.

Hatt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 08:49   #14
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket hjemmetreningsapparat eller hjemmetreningsutstyr har du brukt mye?

Jeg har brukt ellipsemaskinen mye, men nå er det lenge siden jeg har benyttet den. Ellers brukes treningsmatte og manualer relativt jevnlig.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 12:16   #15
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket hjemmetreningsapparat eller hjemmetreningsutstyr har du brukt mye?

Ellipsemaskina var i bruk 4-5 gonger i veka før eg meldte meg inn i treningssenter. Da var det bærbar dvd-spelar og Nip/tuc, Cold Feet eller CSI. Perfekt.

Manualane har også vore jamnleg brukt, men meir sporadisk etter at eg byrja å trene på senter.

Trenings-dvd har eg kjøpt, men sjeldan brukt. Storesøster har ein sånn tung rockering, men den er ikkje i bruk.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 12:47   #16
2ne
Superaktiv
 
2ne sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 339
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilket hjemmetreningsapparat eller hjemmetreningsutstyr har du brukt mye?

Tredemølle, sykkelrulle og manualer er mye brukt her i huset.

Mannen er aktiv sykler og bruker rulle om vinteren. Jeg løper/går fort på mølle som oppvarming, trener styrke med manualer inspirert av diverse treningsfilmer.

__________________
2003-2007-2012
2ne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 13:23   #17
goldnugget
fornøyd
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Innlegg: 1.894
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket hjemmetreningsapparat eller hjemmetreningsutstyr har du brukt mye?

Elipesemaskin, matte og manualer brukes ofte. Treningsballen brukte jeg alltid tidligere da jeg satt ved pc ved bordet. Det var i den tiden jeg var gravid. Nå har jeg mest iPad i fanget. Burde sitte mer på den egentlig....

__________________
2004 2006 2008
goldnugget er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 13:27   #18
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket hjemmetreningsapparat eller hjemmetreningsutstyr har du brukt mye?

Spinningsykkel og yogamatte. (Hadde en ergometersykkel før spinningen.)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 20:10   #19
Moia
Feil planet
 
Moia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
Innlegg: 505
Moia er litt kulMoia er litt kul
Standard

Sv: Hvilket hjemmetreningsapparat eller hjemmetreningsutstyr har du brukt mye?

Xbox Kinect med Dance Central

__________________
'08, '12
Moia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 20:18   #20
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket hjemmetreningsapparat eller hjemmetreningsutstyr har du brukt mye?

Tredemøllen og matten man kan ligge på.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no