Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

OL-skravlings!

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-14, 18:09   #21
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: OL-skravlings!

"Det ypperste vi har av idrettsskunst i norsk idrettshistorie".
(Måtte bare skrive det ned før jeg glemte det).

Betyr egentlig denne setningen noe? Det blir i overkant pompøst, mye av det som blir sagt om vinnerne.

Men det er veldig morsomt å se på konkurransene!

Jeg ønsker meg et sånt kostyme som de blomsterfatbærer-damene. En helt fascinerende blanding av drillpike, disneyprinsesse og russisk skjønnhet.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 18:27   #22
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.329
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: OL-skravlings!

Flott innsats så langt!

Og over til de viktige detaljene: Er det bare jeg som dånte litt av sølvsixpencene? Selv staute Aksel så usedvanlig bortkommen ut iført hodeplagget. Jeg måtte flire av hopper Tom Hildes (som vel ikke kvalifiserte seg til OL) kommentar da han så hva som var plassert på hodet til nordmennene:
- En bitteliten trøst er jo at jeg slapp å ha på den capsen der.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 18:47   #23
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: OL skravlings!

Jeg er vinteridrettsidiot og storkoser meg med OL. I dag har jeg tørket tårer flere ganger - over langrennsjentene og Astrid Uhrenholdt Jacobsen og over Bjørndalen og hans fantastiske seier i dag. Jeg unner dem det så inderlig alle sammen!

Og tenker veldig på hvordan det må være å få en slik beskjed som Jacobsen fikk i går og hvordan man klarer å gå videre. Samholdet i jentegjengen ser ut til å være så bra, og det rører meg rett og slett.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 19:00   #24
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.993
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: OL-skravlings!

Fikk ikke sixpencen pes når klærne ble lansert også?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 19:17   #25
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: OL skravlings!

Opprinnelig lagt inn av star, her.

P1 henger jo en løper etter sendinga på TV.

De var foran under skiskytinga

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 19:23   #26
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.993
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: OL skravlings!

Opprinnelig lagt inn av Fara, her.

De var foran under skiskytinga

Ikke hos meg. Da var de etter.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 22:05   #27
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: OL skravlings!

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Ikke hos meg. Da var de etter.

Jeg hørte på web radio, melig det er derfor?

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 22:14   #28
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.993
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: OL skravlings!

Opprinnelig lagt inn av Fara, her.

Jeg hørte på web radio, melig det er derfor?

Hørte på via pc'en.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-14, 09:51   #29
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.961
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: OL-skravlings!

Da er en ny dag i gang og vi starter med bronse.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-14, 09:56   #30
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: OL-skravlings!

Det ble ikke så mye OL i går. Var på jobbseminar til kl. 14 og deretter rett i akebursdag. I dag, derimot er planen klesvask, OL og innlevering av første arbeidskrav på studiet mitt.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-14, 10:30   #31
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: OL-skravlings!

Det er veldig stor forskjell på jentenes slopestyle og guttenes som vi så i går. Spennende å se hvordan Norendal gjør det i 2. omgang.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-14, 10:34   #32
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: OL-skravlings!

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Det er veldig stor forskjell på jentenes slopestyle og guttenes som vi så i går. Spennende å se hvordan Norendal gjør det i 2. omgang.

Stor forskjell ja! Ikke like imponerende å se på. Eller, altså, jeg hadde jo dødd om jeg skulle prøvd meg. Men gutta har endel mer heftige svev og triks.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-14, 10:37   #33
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: OL-skravlings!

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Stor forskjell ja! Ikke like imponerende å se på. Eller, altså, jeg hadde jo dødd om jeg skulle prøvd meg. Men gutta har endel mer heftige svev og triks.

Hehe ja jeg også hadde dødd, har prøvd snowboard noen ganger og det går bare ikke! Kroppen min vil ikke stå sidelengs.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-14, 10:53   #34
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: OL-skravlings!

Og der falt Silje Norendal. Hun så utrolig usikker og nervøs ut.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-14, 11:14   #35
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: OL-skravlings!

Ja, hun har ikke fått det helt til dessverre. Men hun er jo egentlig kjempegod! Hun vant jo amerikanske x games. Du vinner ikke den om du ikke har peil på det du driver med for å si det sånn.
Innmari synd!

Nå er det heia Petter og Martin!

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-14, 11:18   #36
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: OL skravlings!

Opprinnelig lagt inn av star, her.

P1 henger jo en løper etter sendinga på TV.

Oi, det høres da voldsomt ut. Snakk om lynsjestemning liksom.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-14, 11:56   #37
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: OL skravlings!

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Oi, det høres da voldsomt ut. Snakk om lynsjestemning liksom.

Hehe, Uffda.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-14, 13:01   #38
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: OL-skravlings!

Skal tro om Sundby mister bronsen?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-14, 13:03   #39
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: OL-skravlings!

Han beholder den

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-14, 17:26   #40
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: OL-skravlings!

For en mann! Da snakker jeg om Bjørndalen som akkurat fikk det velfortjente gullet sitt.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no