Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Barnas Ridderuke og Ridderrenn (filmsnutt)

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-16, 13:29   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barnas Ridderuke og Ridderrenn (filmsnutt)

Lillegutt (13) har nettopp deltatt i Barnas Ridderuke på Beitostølen, et supert opplegg i regi av Beitostølen Helsesportsenter, Ridderrennet, og Lions Club.

Dette er en langrennssamling på én uke hvor funksjonshemmede barn, og studenter som er i praksis fra flere høgskoler bor sammen i hytter, og gjør masse aktiviteter sammen. Også kulminerer det hele i Barnas Ridderrenn hvor man kan gå alt fra noen hundre meter til 8km.
Sønnen min hadde med seg egne BPA-assistenter på turen (brukerstyrt personlig assistanse)

Kjenner dere noen som er i målgruppa (i utgangspunktet fysisk funksjonshemning) er dette absolutt å anbefale!!!

Her er en liten filmsnutt jeg har satt sammen fra oppholdet:
(Kilde:
(Kilde:
(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)
)
)


Jeg har sladdet etpar ansikter og sjekket med arrangøren at dette skal være ok å legge ut, forøvrig. Musikken er dog, kremt, lånt.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-16, 13:37   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnas Ridderuke og Ridderrenn (filmsnutt)

For en herlig videosnutt! Og jeg blir helt rørt her jeg sitter.
Han er bedre på ski enn meg.

Det ser ut som han har hatt en fantastisk opplevelse, og så godt at han får mulighet til å være med på noe sånn.
Syns han det er ok å være så lenge borte fra deg? Og syns du det er ok at han er så lenge borte?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-16, 13:41   #3
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnas Ridderuke og Ridderrenn (filmsnutt)

Så flott. Det så veldig kjekt ut! Flink han er på ski da.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-16, 14:02   #4
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnas Ridderuke og Ridderrenn (filmsnutt)

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Syns han det er ok å være så lenge borte fra deg? Og syns du det er ok at han er så lenge borte?

Jada, strålende å være på tur, synes han! Meg, not so much, savner han veldig
Og litt misunnelig på opplegget, men så er det liksom "leirskole" så foreldre skal ikke nødvendigvis være med

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-16, 14:06   #5
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnas Ridderuke og Ridderrenn (filmsnutt)

Så herlig!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-16, 14:23   #6
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barnas Ridderuke og Ridderrenn (filmsnutt)

Så herlig. Jeg har vært på Beitostølen på opphold to ganger selv som ungdom og det er helt fantastisk opplegg der. Jeg gikk også Ridderrennet for voksne ene gangen jeg var der. Frister absolutt til gjentagelse. Det var også unger der når jeg var der og det virket som de hadde et kjempefint samhold

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-16, 14:24   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnas Ridderuke og Ridderrenn (filmsnutt)

Fine Ridderrennet! Der har jeg vært ledsager noen ganger, som skolebarn.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-16, 14:25   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnas Ridderuke og Ridderrenn (filmsnutt)

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jada, strålende å være på tur, synes han! Meg, not so much, savner han veldig
Og litt misunnelig på opplegget, men så er det liksom "leirskole" så foreldre skal ikke nødvendigvis være med


Jeg tror jo det er aldeles fantastisk for ham.
Å få gjøre og oppleve ting uten foreldre er så godt og så utviklende. Min Pode er jo bare 10, men jeg merker det godt at han vokser og trives når han får gjøre ting uten oss.
Så jeg blir litt lykkelig på Ms vegne når han kan gøre slikt, og har assistenter som funker. Det er så bra! Så godt!

Og selv om du savner han veldig, så tror jeg jo du har godt av det også.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-16, 14:41   #9
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.008
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnas Ridderuke og Ridderrenn (filmsnutt)

For et flott opplegg, og så fint at også han kan gjøre ting på egenhånd ved hjelp av flotte assistenter! Synes selv det er rart å sende sønnen min på 12 av gårde alene, men han elsker jo å gjøre ting uten mamma på slep! De har så godt av det!

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-16, 16:30   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.805
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnas Ridderuke og Ridderrenn (filmsnutt)

For et fantastisk fint opplegg - og for en tøff og herlig ung mann!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-16, 16:47   #11
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.391
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnas Ridderuke og Ridderrenn (filmsnutt)

Så hyggelig å få se! Han er kjempegod på ski, jeg er imponert over 8 km på ski. Og så er han tøff som reiser bort ei hel uke aleine, så flott at han får muligheten til å delta på dette opplegget.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-16, 16:54   #12
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnas Ridderuke og Ridderrenn (filmsnutt)

Han er altså utrolig god på ski! (Mye) Bedre enn meg. Så bra at du har fine assistenter som gjør det mulig å være med på slik.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-16, 18:32   #13
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnas Ridderuke og Ridderrenn (filmsnutt)

Takk! BPA-ordningen gjorde det mulig at han kunne være med, uten å ha med seg meg

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-16, 19:20   #14
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnas Ridderuke og Ridderrenn (filmsnutt)

Tusen takk for titten! 8 km skirenn er bare så utrolig bra! Han er så friskusfin han sønnen din altså. Epler og stammer og sånn.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-16, 20:10   #15
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barnas Ridderuke og Ridderrenn (filmsnutt)

Tusen takk for titten! Jeg blir rørt her jeg sitter. 8 km på ski er imponerende, altså! Han er virkelig flink på ski.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-16, 20:58   #16
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnas Ridderuke og Ridderrenn (filmsnutt)

Wow, så flink han er, og så gøy å se. Det ser ut som de har hatt det kjempefint. Takk for titten.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 22:49   #17
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnas Ridderuke og Ridderrenn (filmsnutt)

Så flott opplegg! Kjempefin og flink sønn du har, synes det var veldig gøy å se filmen!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 22:58   #18
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barnas Ridderuke og Ridderrenn (filmsnutt)

Jeg er dypt imponert av ham, altså! 8 km på ski og en uke uten deg.

Jeg har forresten også en Magnus. Han liker også ski.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 23:17   #19
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnas Ridderuke og Ridderrenn (filmsnutt)

Så ut som han har hatt en virkelig topp tur.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-16, 20:37   #20
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.604
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnas Ridderuke og Ridderrenn (filmsnutt)

Jeg har en barndomsvenninne som sitter i rullestol og hun var en del på beitostølen. Det er noen av hennes beste minner i livet. Dritimponert over skiferdighetene!8 km på ski er langt! Og så stas å dra på tur alene selv om det sikkert var deilig å komme hjem igjen. Takk for titten!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no