Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Spin-off: har du TV på soverommet?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Se resultatene: Har du TV på soverommet?
Yes, åff kårsj, søvn er for pingler 23 12,37%
Jepp, men brukes ikke rett før sengetid 12 6,45%
Har hatt, men kastet den ut for å satse på hænky-pænky 5 2,69%
Er du gal? 37 19,89%
Jeg er asket og har ikke en gang madrass og dyne på soverommet, kun spikermatte 1 0,54%
Helt ærlig, soverommet er for soving og LØØØV, ikke for flimrende skjermer 82 44,09%
Brokkoli-TV 26 13,98%
Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-17, 17:30   #101
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.862
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off: har du TV på soverommet?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det er godt å se at nærmere 70 % er eller har blitt vettug i denne totalt uhildete pollen. Skuffet over generell manglende askese.

Jeg er asketisk. De tror jeg aldri noen har hatt grunn til å kalle meg før.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-17, 17:50   #102
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.435
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: har du TV på soverommet?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Men du ser vel at "tv på soverommet" er noe avhengig av boforhold?

"Nei, vi kunne aldri i verden hatt tv på soverommet, gud forby, men vi har tv i stua, kjellerstua, gjesterommet, kontoret og kinolerret på loftstua" er jo noe helt annet enn vår "Ja, vi har tv på soverommet som er vårt eneste oppholdsrom utover stua".

Haha, akkurat dette tenkte jeg også tidligere i tråden.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-17, 21:18   #103
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.442
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spin-off: har du TV på soverommet?

Jepp, selvom jeg bor i et stort hus med flere oppholdsrom! #gal Den har ikke noe koblet på seg så brukes ikke i det hele tatt, men hadde jeg hatt en sånn chromecast til så hadde den blitt innstallert på den tv'en og jeg kunne sett på tv i senga i stedet for å sovne på sofaen når jeg ser på tv.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-17, 22:39   #104
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spin-off: har du TV på soverommet?

Her har jeg det, nettopp fått det, for bruker MYE tid på soverommet under valping osv. Men hos han eg dater så er det nei.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-17, 02:57   #105
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.975
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off: har du TV på soverommet?

Nei, niks, njet, no, non, osv. Vi bor fire mennesker på 67 kvm og her er det headset som er greia. Tv'en brukes på ettermiddagen av knøttene, og de får pent bli enige uten for mye krangling. Under viktige eventer som håndball EM og slikt har jeg forrang for mannen vet hvordan jeg blir å ha i hus om jeg ikke får håndballen min.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no