Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

5:2-diett - vennligst hei på meg!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-17, 20:05   #41
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.384
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 5:2-diett - vennligst hei på meg!

Heia!

__________________

tink er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-01-17, 14:43   #42
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: 5:2-diett - vennligst hei på meg!

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Takk for denne tråden! Hver gang jeg er i ferd med å ta meg noe sjokolade i skapet, tenker jeg på den og klarer å la være.



Hver gang jeg tenker på å ta meg en godis, tenker jeg at jeg ikke klarer å lyve i denne tråden.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-17, 18:27   #43
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.014
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 5:2-diett - vennligst hei på meg!

Jeg opplever det samme med din egen tråd. Det hjelper!

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-17, 20:48   #44
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.458
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 5:2-diett - vennligst hei på meg!

Bra jobba!!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-17, 21:35   #45
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: 5:2-diett - vennligst hei på meg!

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.



Hver gang jeg tenker på å ta meg en godis, tenker jeg at jeg ikke klarer å lyve i denne tråden.

Mannen knasket litt sjokkis, men flinke meg tok en pære!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-17, 19:48   #46
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: 5:2-diett - vennligst hei på meg!

Søren!! I dag røk jeg på en sjokolade, en stor også. Lite søvn og mensen på trappene. MEN fortsetter uka uten! Så får jeg holden meg til kun lørdag denne uka.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-17, 11:31   #47
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: 5:2-diett - vennligst hei på meg!

En ting er sikkert - jeg går tydeligvis all in for denne "dietten". På søndag forsynte jeg meg (av gammel vane) av godte-skålen som sto på stuebordet. Med en gang sukkertøyet havnet i munnen reagerte jeg med å spytte det ut som om jeg hadde spist brennende kull. Fordi jeg i samme sekund som sukkersmaken touchet tungen min, innså at jeg hadde jeg hadde brukt opp ukes-kvoten min på godtespising.
Det var av ren refleks og ikke bevisst i det hele tatt, så kroppen og underbevisstheten min er tydeligvis helt med på min nye diett.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-17, 16:45   #48
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 5:2-diett - vennligst hei på meg!

Hvor mye er "full tilgang: i 2 dager da? Gjelder det boller og kaker og?
Jeg er som sagt på 0 godis nå, alle dager. Men planen er å kun spise snop lørdag. Fast.
Og da må jeg avvennes litt først. Noe som har gått overraskende bra

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-17, 11:13   #49
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: 5:2-diett - vennligst hei på meg!

Nessie: For meg er "full tilgang" alt som er søtt, salt og godt - deriblant kaker og slikt. Jeg er ikke en kake-person, så det er ikke et problem for meg.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no