Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Drømmen om Bulgaria

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-17, 18:02   #1
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Drømmen om Bulgaria

Min 11- åring har tre ting på sin reise- bucketlist. Øverst står Bulgaria. Han har mast om det et års tid. På plass nummer to er USA, og tredjeplassen er en tur med Kiel- båten.

Jeg antar at hans hang- up på Bulgaria kommer av hans bulgarsk- ættede etternavn, deler av pappaens familie er der fra, hans søster er født og oppvokst der. Uansett: det er jo ikke det autentiske Bulgaria det drømmes om, men snarere resort- ferie. Ungene er charter- vandte og drømmer om denne type ferie, men altså i Bulgaria. Mannnen er skeptisk, han har vært der, men for 20-25 år siden.

Selv har jeg aldri vært der og er innforstått med at jeg nok liker Mallorca og Spania bedre, men hadde vært hyggelig å oppfylle drømmen. Det ser ut som det er pene hotell, flott strand og fine bassengområdet. Badeland i nærheten, mulighet for turer på havet av ulikt slag. Har sett på Flamingo Grand i Albena, store dobbeltrom på 50 kvm. I følge min sønn hadde noen i klassen sagt det var kjempefint der!

Noen som har gode tips? Anebalinger/ avbefalinger? Det er noen år siden aktuelle tråder, men da sa Candy at hun ikke vill gi seg før hele FP hadde vært i Albena.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 18:09   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drømmen om Bulgaria

Du kan jo kose deg med denne, masse do's and don'ts her.

http://www.foreldreportalen.no/forum...=Charter-candy

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 18:12   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drømmen om Bulgaria

Stranda i Albena er nydelig. Jeg vil faktisk si den er bedre enn stranda i Alcudia (det er bare det at alt annet er bedre i Alcudia... ). Det er ikke like langgrunt i Albena, og noen dager kommer det kjekke bølger. Med andre ord litt kjekkere for alle som er mer enn 3 år.

Det er riktignok mer enn 15 år siden jeg var i Bulgaria sist, men stranda er nok mye den samme. Det finnes god mat i Bulgaria, men man må gjerne lete litt. Sånn med taxi, ut av turistområdet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 18:30   #4
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drømmen om Bulgaria

Den tråden husker jeg, må lese den på nytt! Men det er jo også endel år siden, så sikkert noen flere som har vært der også.

Og finere strand enn Alcudia?? Virkelig? Hvordan da, liksom? Elsker Alcudiastranda. Der har vi vært mange ganger. Har ellers vært på Rhodos Kallithea, Aya Napa og Kreta (for 15 år siden).

Mine unger elsker forøvrig type hoppeslott, tivoli, show, ræl, suvenirer og badeland.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 18:33   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Drømmen om Bulgaria

En venninne av eldste har vært flere ganger i Bulgaria, så de liker det godt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 18:37   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drømmen om Bulgaria

Vi dro til Albena sommeren etter at Candy hadde vært der (det eneste som var relativt overkommelig i pris den sommeren når det bare regnet hjemme). Siden jeg overhode ikke hadde forventninger etter å ha lest om Candys opplevelse, så overrasket det positivt. Ungene ELSKET det, og vi voksne overså hordene av brautende russere etter beste evne.

Jeg mener å huske at vi bodde på Flamingo.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 18:39   #7
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drømmen om Bulgaria

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Og finere strand enn Alcudia?? Virkelig? Hvordan da, liksom? Elsker Alcudiastranda. Der har vi vært mange ganger. Har ellers vært på Rhodos Kallithea, Aya Napa og Kreta (for 15 år siden).

Vi har feriert i Alcudia flere år på rad nå, og jeg er veldig glad i stranden. Men jeg holder faktisk en knapp på Albena, ja. Strandmessig, kun strandmessig! Fordi: Selv om begge strendene er langgrunne, så er Alcudiastranden så langgrunn at det grenser til latterlig. Selv seksåringen må jo tasse et godt stykke utover for å legge på svøm. Veldig greit når man har barn i alderen 0-3, litt kjedelig etterpå. I tillegg er det mulighet for en del bølger i Albena, mens sjøen ligger som et speil i Alcudia. Igjen, sistnevnte er veldig småbarnsvennlig, og litt kjedelig for alle andre. I tillegg er strandpromenaden, slik jeg husker den for 15 år siden, mer spennende enn turstien langs Alcudiastranden.

Men alt annet er bedre i Alcudia. De som tror restaurantene i Alcudia er harry, skulle virkelig tatt turen til Albena...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder

Sist redigert av Niobe : 10-01-17 kl 19:18.
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 18:41   #8
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drømmen om Bulgaria

Ordentlige Bulgaria er veldig fint, da. Der er folk hyggelige, maten god og det er masse interessant å se. Dessverre er det nok ganske lite av Svartehavskysten som ikke har blitt resortmaskin, men Varna er nå i hvert fall en stor og ordentlig by med skikkelige ting i.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 19:16   #9
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drømmen om Bulgaria

Ja, sant det med Alcudiastranden. Og jeg synes forøvrig Alcudia har mange koselige spisesteder og forventer betydelig større harryfaktor andre steder altså. Det viktigste et at det er gøy for barna. Vi voksne trives med sol, bad (helst god mat, men er ingen gourmeter)' avslapning og vin. Blir sikkert ikke så mye autentisk Bulgaria, men sikkert en tur til Varna. Og så er det mulig med dagstur til Romania, ser jeg.

Ser det står at dobbeltrommet er 50 kvm og når jeg legger inn bestilling står det "dobbbeltrom 2stk". Betyr det at vi disponerer to rom? Blir jo isåfall 100kvm! Har holdt av rom på Grand- delen, den nyeste bygningen. Der legges middagbuffet automatisk inn i prisen. Hvordan var maten på hotellet?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 19:22   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drømmen om Bulgaria

Flamingo? Som de andre stedene. Men vi hadde ikke buffet, bare pizzapastapåmmfrittgreier. Det er virkelig ikke gourmetmat i Albena, altså. Det er som å bo på Kielfergen, egentlig. Så du kan hevde at du slår to fluer i én smekk.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 19:55   #11
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drømmen om Bulgaria

Vi har ikke vært i Bulgaria, men har vært i Romania. Sydenresortopplevelse får dere om dere velger greit hotell og strand regner jeg med. Er dere ute etter noe mer har dere større muligheter enn på spanske øyer altså. Lei bil eller ta tog. Fra Varna er det for eksempel ikke veldig langt til Donaudeltaet. Det går an å kombinere tur i Draculas transylvania, Bucuresti, Sofia og bading i Svartehavet.

Autentisk mat finnes om man drar til vanlige byer.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 21:31   #12
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Drømmen om Bulgaria

Vi var i Bulgaria, Sunny Beach, da jeg var gravid med Lillebror. Var på et fantastisk fint hotell, og hadde det veldig fint, men har egentlig aldri drømt om å reise tilbake.
Maten i byen var veldig dårlig, utvalget var grilla kjøtt og pommes frites. Overalt!

Men det har vel fortsett en grei pris og er ikke så dyrt der, eller? Vi var der sommeren 2011.

Bare husk at du må være veldig glad i russere - de har bygget seg svære gullslotthoteller og tar mye plass.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 22:05   #13
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drømmen om Bulgaria

Blæh, ble litt i tvil nå. Så et på Star tour som var nesten nytt. AI til ca 63000 for oss. Ikke DRITBILLIG, men ser det koster omtrent 10000 mer tilsvarende steder. Riu Helios Paradise i S:t Vlas. Da blir vel Sunny B nærmeste sted med action. Bør vel være nok for ungene der også?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 22:05   #14
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drømmen om Bulgaria

Elsker russere!

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 22:08   #15
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Drømmen om Bulgaria

Jeg ble litt inspirert, , og søkte meg opp litt. Flybilletter til Varna ble ca 10 000,- og skikkelig 'luksus'hotell i 14 dager på Booking.com kom på under 20 000,-. Og da tror jeg nesten jeg valgte det dyreste hotellet som kom opp på side 1. Så - jeg ville bestilt selv, hvis dere tør.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 22:09   #16
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drømmen om Bulgaria

Jeg hadde ikke valgt AI i Bulgaria. Det tror jeg neppe er noe særlig.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 22:15   #17
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drømmen om Bulgaria

Vi har hatt AI i Romania selv om vi stakk fra hotellet flere dager og overnattet i Bucuresti og spiste flere måltider utenom. AI var såpass grei pris at det var verd det selv om vi stort sett brukte det til drikke, is og frokost , samt noen lunsjer. Middag fristet ikke akkurat der vi var, men det var plenty av god middag å få tak i. Nå er nok Mamaia i Romania mer preget av rumenere enn sunny beach er av bulgarere. Der er det også kort vei til constanta hvor det er god mat å få om man liker den type mat.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 22:26   #18
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drømmen om Bulgaria

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg hadde ikke valgt AI i Bulgaria. Det tror jeg neppe er noe særlig.

Det er nytt hotell med 4 restauranter. Får ganske OK reviews. Men man vet jo aldri. Men veldig mange av hotellene har AI som en pakke man må velge. Det måtte man her. 63000. På Flamingo var det 50000 med frokost og middag. Så 13000 ekstra for lunsj og snacks. Men finere hotell. Flamingo fikk litt kritikk for slitenhet, men usikker på om det gjelder grand også.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 22:35   #19
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drømmen om Bulgaria

Var du fornøyd med Romania? Det fremstår som et veldig "fremmed" land for meg, så blei veldig nysgjerrig og lysten på dagstur.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 22:36   #20
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drømmen om Bulgaria

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Jeg ble litt inspirert, , og søkte meg opp litt. Flybilletter til Varna ble ca 10 000,- og skikkelig 'luksus'hotell i 14 dager på Booking.com kom på under 20 000,-. Og da tror jeg nesten jeg valgte det dyreste hotellet som kom opp på side 1. Så - jeg ville bestilt selv, hvis dere tør.

Oi! Usikker på om jeg tar sjansen, men..,

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no