Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Et fantastisk produkt - et must!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-06, 17:04   #101
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: Et fantastisk produkt - et must!

Jeg lar meg snart overbevise....

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 11:53   #102
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Et fantastisk produkt - et must!

Kjempefint, mehmet!!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 13:26   #103
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.620
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et fantastisk produkt - et must!

Jeg får en vipp jeg også av varmetangen (kjøpte ny og prøvde igjen, den gikk istykker før jeg rakk å ta bilde), men vippen varte dessverre ikke spesielt lenge. Har medium lange, svarte vipper - men de er rette og STIVE. Så for meg funker den tradisjonelle vippetangen bedre, men kommer til å bruke "varmtang" også som en avlastning. Vanlig vippetang sliter noe sinnsykt på vippene.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 18:07   #104
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Et fantastisk produkt - et must!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg får en vipp jeg også av varmetangen (kjøpte ny og prøvde igjen, den gikk istykker før jeg rakk å ta bilde), men vippen varte dessverre ikke spesielt lenge. Har medium lange, svarte vipper - men de er rette og STIVE. Så for meg funker den tradisjonelle vippetangen bedre, men kommer til å bruke "varmtang" også som en avlastning. Vanlig vippetang sliter noe sinnsykt på vippene.

Mine vipper er også rette, men ganske myke. Når jeg bruker varmetanga med mascara holder det omtrent hele dagen - jeg ser ikke forskjell på vippen nå og da jeg sminket meg i morges.

Jeg prøvde den faktisk på en av mannens vipper (uten mascara ) en kveld - han hadde like fin scwung morgenen etter!

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no