Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Om du har en Dixie-veske; hvilken? Er du fornøyd?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-16, 14:17   #61
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du har en Dixie-veske; hvilken? Er du fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg må bare dra opp denne tråden igjen, for jeg fikk en Molly-veske i burned tan til jul, og det ble fullkommen kjærlighet ved første blikk. Det er faktisk den første veska jeg har følt meg fullstendig fortrolig med, og den får være med meg over alt!

Ja, sånn er den!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-16, 14:56   #62
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du har en Dixie-veske; hvilken? Er du fornøyd?

Åh, den Mollyveska! Har ei fin skinnveske, men den er ALT for liten. Trenger plass til bok, vannflaske, penner, papirer, lommebok, snop, votter, + litt ekstra.

Mulig dette må bli bursdagsgaveønske.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-16, 22:22   #63
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Om du har en Dixie-veske; hvilken? Er du fornøyd?

Er det flere rom i Mollyvesken?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-16, 07:41   #64
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du har en Dixie-veske; hvilken? Er du fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Er det flere rom i Mollyvesken?

Den har ett hovedrom og to små rom, alle med glidelås.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-16, 16:22   #65
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du har en Dixie-veske; hvilken? Er du fornøyd?

Ny veske fra Dixie, den heter Gran. Litt smalere enn Molly, men ellers samme stil. Så den kam funke for de som synes Molly var litt stor.

http://www.moolo.no/vesker/dixie/dixie-veske-gran

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (9,0 KB, 31 visninger)
__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 14:04   #66
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Om du har en Dixie-veske; hvilken? Er du fornøyd?

Har sett på disse lenge og nå var det salg på Moolo

Har bestilt denne i svart som het det samme som hjemstedet mitt.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 14:55   #67
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om du har en Dixie-veske; hvilken? Er du fornøyd?

Jeg har Kirkenes, og synes egentlig den er litt for stor. Vanskelig å finne ting nedi der....

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 14:26   #68
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du har en Dixie-veske; hvilken? Er du fornøyd?

Hver gang man googler havner man hit inn.

Hvor mye får jeg i Molly? Mac, lader, skrivebok, perm, termos osv? Bare å du opp?

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 14:27   #69
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du har en Dixie-veske; hvilken? Er du fornøyd?

Jeg får hele livet mitt i den. Men ikke flere ringpermer og pc samtidig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 14:31   #70
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du har en Dixie-veske; hvilken? Er du fornøyd?

Men en ringperm og PC, pluss termos?

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 14:43   #71
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du har en Dixie-veske; hvilken? Er du fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Men en ringperm og PC, pluss termos?

Sånn bred ringperm? Njaaaaih, jeg får det oppi. Så vidt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 14:45   #72
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du har en Dixie-veske; hvilken? Er du fornøyd?

Da blir den nok for liten. Jeg vil gråte! Den som fins i blå og alt mulig.

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 14:46   #73
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om du har en Dixie-veske; hvilken? Er du fornøyd?

Jeg får ikke igjen glidelåsen hvis jeg har i en ringperm. Jeg testet det nå her på kontoret. Du får nok oppi en liten termos også. Det har jeg ikke sjekket for jeg har ingen termos. Men en vannflaske går oppi sammen med ringpermen.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 14:46   #74
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du har en Dixie-veske; hvilken? Er du fornøyd?

Du kommer til å elske den uansett.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 14:46   #75
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du har en Dixie-veske; hvilken? Er du fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg får ikke igjen glidelåsen hvis jeg har i en ringperm. Jeg testet det nå her på kontoret. Du får nok oppi en liten termos også. Det har jeg ikke sjekket for jeg har ingen termos. Men en vannflaske går oppi sammen med ringpermen.

Haha, jeg også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 14:47   #76
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om du har en Dixie-veske; hvilken? Er du fornøyd?

Du må slutte med ringperm så går det bra.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 14:48   #77
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om du har en Dixie-veske; hvilken? Er du fornøyd?

Som om jeg ikke har annet å finne på.

Det er helt sant at du bare må ha den veska. Plass til alt annet enn ringpermer og veldig fin.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 15:01   #78
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Om du har en Dixie-veske; hvilken? Er du fornøyd?

Siden jeg skal skifte "liv" og forhåpentligvis karrierevei, funker Molly som "lærerveske", med plass til laptop, a4-skriveblokk osv? Er den god å bære?

(Jeg ser på den svarte).

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 15:25   #79
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du har en Dixie-veske; hvilken? Er du fornøyd?

Jeg har hatt en MacAir, en litt større Dell-PC (14"), Bose Hodetelefonetui, kindle, iPad, lommebok, Contigokopp og diverse annet stæsj (PC-mus, ladekabel til PC, sminke, nøkler, rot) og samtidig fått igjen glidelåsen.

Elsker min Molly, den er god å bære, er slitesterk og fiiiiiin.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 17:30   #80
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du har en Dixie-veske; hvilken? Er du fornøyd?

Ingen som skal selge sin da, så kan jeg forsvare både Molly og stor sekk?

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no