Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Shiseido

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-06, 21:10   #1
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Shiseido

Jeg bruker nå ansiktspleieprodukter fra Mary Key, men jeg tror huden min trenger en pause. Jeg hadde derfor tenkt å skaffe noe fra Shiseido... som jeg har brukt og vært fornøyd med tidligere. Nå er det lenge siden jeg brukte det og jeg husker ikke hva.

Er det noen som bruker rensekrem og dagkrem fra Shiseido, eller av andre grunner har peiling, som kan gi meg råd om hva jeg bør kjøpe? Saken er at mannen min kommer hjem fra USA på fredag, og da skal han handle for meg.

Jeg har typisk fet T-sone, litt sensitiv (og småtørr om vinteren) hud i kinnene... og jeg er 35 år (pur ung ).

Veldig takknemlig for hjelp!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 21:23   #2
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shiseido

Bruker ikke dette, men hva med å ta en tur til et parfymeri og få en liste med tips over hva som passer huden din og gi den til mannen?

Lykke til ihvertfall

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 21:24   #3
tiril
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Shiseido

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg bruker nå ansiktspleieprodukter fra Mary Key, men jeg tror huden min trenger en pause. Jeg hadde derfor tenkt å skaffe noe fra Shiseido... som jeg har brukt og vært fornøyd med tidligere. Nå er det lenge siden jeg brukte det og jeg husker ikke hva.

Er det noen som bruker rensekrem og dagkrem fra Shiseido, eller av andre grunner har peiling, som kan gi meg råd om hva jeg bør kjøpe? Saken er at mannen min kommer hjem fra USA på fredag, og da skal han handle for meg.

Jeg har typisk fet T-sone, litt sensitiv (og småtørr om vinteren) hud i kinnene... og jeg er 35 år (pur ung ).

Veldig takknemlig for hjelp!

Har samme type hud som deg og har brukt dag og natt kremmen til shiseido, etter anbefaling, veldig fornøyd
Dagkremmen skal vist nok gjere til at sminken sitter ekstra godt

  Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 21:24   #4
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shiseido

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Bruker ikke dette, men hva med å ta en tur til et parfymeri og få en liste med tips over hva som passer huden din og gi den til mannen?

Lykke til ihvertfall

Det var det jeg hadde tenkt, men vær og føre frister ikke til å ta ut i morgen... så tenkte jeg på forumet da vettu... men om jeg ikke får hjelp her må nok jeg og lillesøster ta en tur i morgen .

Takk for tips anyway!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 21:25   #5
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shiseido

Opprinnelig lagt inn av tiril, her.

Har samme type hud som deg og har brukt dag og natt kremmen til shiseido, etter anbefaling, veldig fornøyd
Dagkremmen skal vist nok gjere til at sminken sitter ekstra godt

Gidder du å sjekke hva de heter?

Bruker du ikke rensekrem derfra?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 21:25   #6
tiril
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Shiseido

kan elles anbefale decleor sin harmonie dagkrem og renseprodukt! spesielt til vinteren!

  Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 21:27   #7
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shiseido

Opprinnelig lagt inn av tiril, her.

kan elles anbefale decleor sin harmonie dagkrem og renseprodukt! spesielt til vinteren!

Får man det på Tax free? Eller på parfymerier i USA?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 21:37   #8
tiril
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Shiseido

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Gidder du å sjekke hva de heter?

Bruker du ikke rensekrem derfra?

på nattkremmen står det:

The skincare
night essential moisturizer soin hydratant essentiel nuit(puh!).

For øyeblikket har eg berre en sånn liten prøve i hus...prøvde å leite på strawberry sine sider,men fant den ikkje der trur eg...


Prøva på dagkremmen gjekk desverre i boss i dag då eg var tom(lite smart då eg skal ha ny )men trur det var denne:

  Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 21:39   #9
tiril
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Shiseido

Desverre ikkje flink å bruke renseprodukt....så har ikkje det i den serien desverre. Men brukte decleor sine rense prod. og dag og natt krem som va helt fantastisk på vinters tid

  Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 21:40   #10
tiril
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Shiseido

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Får man det på Tax free? Eller på parfymerier i USA?

Litt usikker på det....

kanskje andre som veit?

  Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 21:58   #11
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shiseido

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Får man det på Tax free? Eller på parfymerier i USA?

Jeg tror ikke man får Decleor på Taxfree på Gardermoen ihvertfall.
Sjekk her hva de har: http://www.duty-free.no/kunder/trn/t...me|Skin%20Care

Her kan du finne Decleor i USA: http://www.decleor-us.com/

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 22:18   #12
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shiseido

Jeg også er tilhenger av Declore.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 22:41   #13
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shiseido

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg også er tilhenger av Declore.

Er det ikke Dermalogica du bruker?

Jeg vil egentlig ha det du bruker (både fordi du og mange andre skryter av det og fordi det er et naturprodukt), men det er jo så vanskelig å få tak i.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 22:51   #14
Solregn
Aktiv
 
Solregn sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 291
Solregn er litt kulSolregn er litt kulSolregn er litt kul
Standard

Sv: Shiseido

Jeg bruker The Skincare-serien til Shiseido, og er kjempefornøyd!
Det beste av alt er at det er i "lotionform" og i pumpeflasker, trekker raskt inn i huden og er enkel å smøre på uten for mye kliss og søl.

Jeg har dagkrem, nattkrem og renselotion. Renselotionen tar du bare på og tørker av med bommullpads etterpå. Ikke noe søl med vann heller altså.

Jeg er 35 år, har litt sensitiv hud, ikke noen spesielle hudproblemer.

Solregn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 10:10   #15
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shiseido

Opprinnelig lagt inn av Solregn, her.

Jeg bruker The Skincare-serien til Shiseido, og er kjempefornøyd!
Det beste av alt er at det er i "lotionform" og i pumpeflasker, trekker raskt inn i huden og er enkel å smøre på uten for mye kliss og søl.

Jeg har dagkrem, nattkrem og renselotion. Renselotionen tar du bare på og tørker av med bommullpads etterpå. Ikke noe søl med vann heller altså.

Jeg er 35 år, har litt sensitiv hud, ikke noen spesielle hudproblemer.

Den hørtes virkelig ut som noe for meg... men jeg har begynt å få kalde føtter fordi jeg er redd han ikke finner Shiseido... kanskje jeg skulle satse på Kanebo i stedet.

Noen som vet om de har Shiseido på Tax free i København?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 10:17   #16
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shiseido

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Er det ikke Dermalogica du bruker?

Jeg vil egentlig ha det du bruker (både fordi du og mange andre skryter av det og fordi det er et naturprodukt), men det er jo så vanskelig å få tak i.

Jeg bruker Declore. Det selges i en del tax-freebutikker har jeg sett, og også faktisk i en del parfymerier i utlandet.

(Jeg anbefaler spesielt de essensielle oljene Ylang Ylang, Neroli eller Rose D`orient, og Harmonie essensielle krem over. Evt. Baume essensiel som nattkrem dersom du trenger mye fuktighet).

Du kan jo be mannen om å se etter både Declore og Shiseido? En av dem finner han nok.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no