Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hunderaser med dårlig rykte (Dagbladet)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-07, 08:57   #41
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hunderaser med dårlig rykte (Dagbladet)

Pitbull er forbudt her i landet fordi den har veldig dårlig rykte og har gjort mye skade. Når en pitbull først går til angrep, er det ofte med dødelig utfall. Den er oppavlet til å være kamphund, det er ikke de andre rasene. Jeg har sett utallige klipp på Animal Planet hvor pitbullene går amok, og det er skremmende.

Jeg har også sett svære aggressive rottweilere hvor eieren har hatt store problemer med å holde igjen hunden, fråden har skummet fra kjeften når vi har møttes. Det er ikke normalt. Slik skal det ikke være, men jeg vil ikke forby rasen av den grunn.

For 20 år siden var golden retrivier norges farligste hund, rett og slett fordi det var den mest populære rasen og det fantesflest av dem.

Det drives hundeavl i stor stil for å fremskaffe spesielle særpreg, men noen ganger går dette helt galt. Da bør man ikke drive videre på disse genene.

Selv har vi hatt flere blandingshunder, de har mye bedre helse enn mange renrasede hunder.

Når det gjelder elghund, har jeg sett dem stå ute i hundegård på gårder, dag ut og dag inn. Eierne går lite tur med dem, bortsett fra i jakta. Derfor kan en del hunder være aggressive, det skjønner jeg godt. Jeg har også snakket med barn som vokser opp med slike "burhunder". De er ofte redde for hunden. Disse hundene er lite sosialisert.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 10:38   #42
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hunderaser med dårlig rykte (Dagbladet)

Sånn som jeg har forstått det så er Pittbull en farligere rase fordi skadeomfanget ofte er så stort hvis den først angriper. Jeg har også forstått det sånn at antall angrep i fht til antall hunder også er stort. I tillegg så er dette ofte en hund som kjøpes av et spesielt og kanskje uegnet klientell som har feil intensjoner for hunden*.

Men dette er bare et inntrykk jeg har. Er det feil?

Er det noen som vet på hvilket grunnlag de forbød disse hundene i norge?



*= tror jeg får mye pryl for denne påstanden

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 10:49   #43
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hunderaser med dårlig rykte (Dagbladet)

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

I tillegg så er dette ofte en hund som kjøpes av et spesielt og kanskje uegnet klientell som har feil intensjoner for hunden.

Jeg er enig med deg i den påstanden. Jeg har inntrykk av at "bolere" som får seg hund, får seg oftere pitbull enn andre hundeeiere.
Ergo er det lett å vike unna alle med pitbull fordi man har en negativ oppfatning av hunderasen. Selv om den sikkert i enkelte tilfeller kan være en fin familiehund.
Da jeg hadde hund, pleide vi ikke "gidde" hilse på de som gikk tur med kamphunder, jeg har opplevd dem som mer uforutsigbare enn andre raser.

Igjen vil jeg gjerne presisere at jeg tror at det er endel eiere som skaffer seg hund - og da kanskje feil type hund - på gale premisser.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx

Sist redigert av tiddelibom : 13-03-07 kl 10:59. Årsak: presisering
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 10:54   #44
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunderaser med dårlig rykte (Dagbladet)

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Sånn som jeg har forstått det så er Pittbull en farligere rase fordi skadeomfanget ofte er så stort hvis den først angriper. Jeg har også forstått det sånn at antall angrep i fht til antall hunder også er stort. I tillegg så er dette ofte en hund som kjøpes av et spesielt og kanskje uegnet klientell som har feil intensjoner for hunden*.

Men dette er bare et inntrykk jeg har. Er det feil?

Er det noen som vet på hvilket grunnlag de forbød disse hundene i norge?



*= tror jeg får mye pryl for denne påstanden

Om hundene av typen PitBull er født evil, såkalt devildog? Nope!

Hunderasen blir misbrukt pga sitt utseende og slossferdigheter.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 10:57   #45
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hunderaser med dårlig rykte (Dagbladet)

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Jeg er enig med deg i den påstanden. Jeg har inntrykk av at "bolere" som får seg hund, får seg oftere pitbull enn andre hundeeiere.
Ergo er det lett å vike unna alle med pitbull fordi man har en negativ oppfatning av hunderasen. Selv om den sikkert i enkelte tilfeller kan være en fin familiehund.
Da jeg hadde hund, pleide vi ikke "gidde" hilse på de som gikk tur med kamphunder, jeg har opplev dem som mer uforutsigbare enn andre raser.

Det blir litt samme greia som alle de "poshe bæibsene" i Oslo som har miniatyrhunder. Skal matche imagen liksom. Teit grunnlag å velge en hunderase på.
Vi har en Paris-kopi rett nedi gata her btw.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 10:58   #46
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hunderaser med dårlig rykte (Dagbladet)

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Sånn som jeg har forstått det så er Pittbull en farligere rase fordi skadeomfanget ofte er så stort hvis den først angriper. Jeg har også forstått det sånn at antall angrep i fht til antall hunder også er stort. I tillegg så er dette ofte en hund som kjøpes av et spesielt og kanskje uegnet klientell som har feil intensjoner for hunden*.

Men dette er bare et inntrykk jeg har. Er det feil?

Er det noen som vet på hvilket grunnlag de forbød disse hundene i norge?



*= tror jeg får mye pryl for denne påstanden

Nei, det er akkurat slik det er.

Mamma Rosa: Dressur funker ikke like bra på alle hunder. Det finnes raser som er lite mottakelige, akkurat som det finnes raser som tar alt kjempelett. "Kamphundene" er ikke noen av de som tar det lett. Ergo kreves det en enda dyktigere eier enn det andre hunder ville krevd.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 11:02   #47
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hunderaser med dårlig rykte (Dagbladet)

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Det finnes raser som er lite mottakelige, akkurat som det finnes raser som tar alt kjempelett. "Kamphundene" er ikke noen av de som tar det lett. Ergo kreves det en enda dyktigere eier enn det andre hunder ville krevd.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 11:06   #48
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hunderaser med dårlig rykte (Dagbladet)

Jeg har veldig lyst på et Rottweiler, men jeg har ikke kapasitet til å trene den opp nå.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 11:07   #49
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hunderaser med dårlig rykte (Dagbladet)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Om hundene av typen PitBull er født evil, såkalt devildog? Nope!

Hunderasen blir misbrukt pga sitt utseende og slossferdigheter.

Nemlig.
De har blitt slik pga bruken.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 11:13   #50
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hunderaser med dårlig rykte

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Hvordan den ser ut er vel i allerhøyeste grad opp til øyet som ser? Jeg synes den er utrolig fin, rent utseendemessig.

Ja jeg syntes også at den er pen rent utseendemessig.
Det er dessverre vi mennesker som gjør enkelte av disse hundene til rene drapsmaskiner. Det er vi som er med på å forsterke eller dempe egenskapene/instinktene til hunder

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 11:18   #51
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hunderaser med dårlig rykte (Dagbladet)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Om hundene av typen PitBull er født evil, såkalt devildog?

Det tror jeg de er. Født med demoner inni seg, klare til å angripe enhver som er dum nok til å gå innenfor rekkevidde.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 11:19   #52
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunderaser med dårlig rykte (Dagbladet)

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Det tror jeg de er. Født med demoner inni seg, klare til å angripe enhver som er dum nok til å gå innenfor rekkevidde.

Satans avkom på jord!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 11:21   #53
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hunderaser med dårlig rykte (Dagbladet)

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 11:30   #54
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hunderaser med dårlig rykte (Dagbladet)

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Nei, det er akkurat slik det er.

Mamma Rosa: Dressur funker ikke like bra på alle hunder. Det finnes raser som er lite mottakelige, akkurat som det finnes raser som tar alt kjempelett. "Kamphundene" er ikke noen av de som tar det lett. Ergo kreves det en enda dyktigere eier enn det andre hunder ville krevd.

Ja, det finnes raser som ikke lett tar dressur. Men faktisk (nå vet jeg ikke med pit) så tar både am.staff og eng.staff lett dressur, bare man er konsekvent.
..Jeg tror jeg må la være å diskutere dette. Blir bare lei meg på min hunds vegne.
Mange tror hun er farlig, og så gjør hun ikke en flue fortred.
Antageligvis ville mange av dere ikke latt ungene leke i hagen vår, for der løper hunden fritt rundt.
Nå husker jeg hvorfor jeg sluttet å henge på Canis.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 11:33   #55
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hunderaser med dårlig rykte (Dagbladet)

Hvilken hund har du Mamma Rosa?
Vi hadde en british stafford bullterrier-valp her på besøk herfor et år siden. Det var den artigste hunden jeg har truffet. Søt var hun ikke, men hun snorket og gryntet og laget masse rare lyder og var helt spinn vill.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 11:37   #56
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hunderaser med dårlig rykte (Dagbladet)

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Hvilken hund har du Mamma Rosa?
Vi hadde en british stafford bullterrier-valp her på besøk herfor et år siden. Det var den artigste hunden jeg har truffet. Søt var hun ikke, men hun snorket og gryntet og laget masse rare lyder og var helt spinn vill.

Staffordshire Bullterrier ja. Hun grynter når hun er glad.
Hun er også spinnvill. Som en valp enda.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 11:40   #57
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hunderaser med dårlig rykte (Dagbladet)

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Staffordshire Bullterrier ja. Hun grynter når hun er glad.
Hun er også spinnvill. Som en valp enda.

Jeg er ikke fordommsfull når jeg kjenner eierene til hunden. Er noe HELT annet med fremmede hunder.
(Kan ikke si jeg kjenner deg da, men hadde ikke hatt noe problem om gjorde det og du gikk god for hunden. Regner ikke med at du sender barna dine ut i hagen med en drapsmaskin liksom )

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 11:42   #58
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hunderaser med dårlig rykte (Dagbladet)

Artig hund. Det er ikke noen kamphund, men familiehund. Men jeg skjønner dem som er skeptisk. Det var jeg også før jeg ble kjent med nurket.
Vedlegg 2940

__________________
Tenk positivt.

Sist redigert av kisha : 30-07-07 kl 11:41.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 11:51   #59
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hunderaser med dårlig rykte (Dagbladet)

Det burde vært et hundesertifikat, der de potensielle kjøperne måtte bevise at de hadde de evner og kunnskaper som er nødvendige for å klare å dressere den enkelte rase før de evt. fikk lov til å anskaffe seg denne.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 11:59   #60
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hunderaser med dårlig rykte

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Det mest fascinerende med denne artikkelen er at man skriver at hunden døde "umiddelbart". Etter femten skudd.

Det reagerte jeg på også. Og den videoen takler jeg ikke å se.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no