Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Man har vært her inne litt mye tror jeg … (om prikkesystemet)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-07, 09:24   #41
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Man har vært her inne litt mye tror jeg … (om prikkesystemet)

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Kostelig. Jeg tar meg stadig vekk i å bruke smileyskoder i e-poster. : glis : og : knegg : er gjengangere. Tror de av vennen mine som ikke vanker i forumverdenen syns jeg skriver litt rare e-poster innimellom... (Spesielt siden jeg nok ikke har for vane å verken knegge eller glise IRL).


Jeg kjenner meg igjen i mye som blir sagt her.

Dessuten tar jeg meg i å føre pekeren over avisoverskriftene for å se hva innlegget handler om.

Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 09:28   #42
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Man har vært her inne litt mye tror jeg … (om prikkesystemet)

For en tråd.
Nå ble jeg i godt humør på morgenen.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 10:10   #43
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Man har vært her inne litt mye tror jeg … (om prikkesystemet)

Jeg skvatt også litt i går, da det i en overskrift i VG sto med store bokstaver: "Ikke ring vedrørende prikkene dine" eller noe sånt. Hvem har telefonnummeret til FP liksom.

http://www1.vg.no/bil-og-motor/artik...p?artid=146385

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 10:45   #44
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Man har vært her inne litt mye tror jeg … (om prikkesystemet)

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg skvatt også litt i går, da det i en overskrift i VG sto med store bokstaver: "Ikke ring vedrørende prikkene dine" eller noe sånt. Hvem har telefonnummeret til FP liksom.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no