Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billige familieferier?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-12, 21:55   #81
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billige familieferier?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

I mitt hode så er i overkant av 80.000 (f.eks 85.000) nesten 100.000 (f.eks 95.000)

Det er godt du ikke er mattelærer.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 22:00   #82
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billige familieferier?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

To lærere? Da har dere vel i overkant av 80.000. Så litt i nærheten er det vel?

Vi har ikke hatt utbetalt over 80000 noen gang. Det er først siste året vi har bikket 400000 i lønn, og så er det noe med at vi trekkes for noen dager pga at vi bare har fire uker og en dag med ferie tror jeg som gjør at vi får mindre feriepenger enn mange andre? Ikke stø i dette kjenner jeg. Som regel har vi hatt utbetalt rundt 70000 i juni tror jeg. Mye av dette er jo allerede bundet opp til faste utgifter, så vi har jo langt i fra dette til å reise på ferie for.

Akkurat nå er jo jeg på AAP, så nå blir det i hvert fall ikke så veldig fett i juni :-)

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 22:04   #83
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige familieferier?

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Det er godt du ikke er mattelærer.

Poenget var -trekker et dypt sukk- er 18.000 forskrekkelig mye penger dersom man har utbetalt 80.000 eller 100.000 i juni? Jeg synes ikke det, selv om vi (som har utbetalt mindre enn 100.000, faktisk) selvsagt heller ikke har mulighet til å bruke alt det på ferie.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 22:08   #84
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billige familieferier?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Poenget var -trekker et dypt sukk- er 18.000 forskrekkelig mye penger dersom man har utbetalt 80.000 eller 100.000 i juni? Jeg synes ikke det, selv om vi (som har utbetalt mindre enn 100.000, faktisk) selvsagt heller ikke har mulighet til å bruke alt det på ferie.

Jeg syns heller ikke det. Har man utbetalt 30 000 ekstra i juni så vil det for mange gå helt fint å bruke 18 000 på ferie.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 22:10   #85
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Billige familieferier?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Jeg syns heller ikke det. Har man utbetalt 30 000 ekstra i juni så vil det for mange gå helt fint å bruke 18 000 på ferie.

Men de fleste har ikke utbetalt tredve tusen ekstra? Eller er det på flere inntekter?

Uansett så er det vel vanlig å spare til ferie, er det ikke det da? Jeg pleier å betale turene på våren.

  Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 22:15   #86
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billige familieferier?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Men de fleste har ikke utbetalt tredve tusen ekstra? Eller er det på flere inntekter?

Uansett så er det vel vanlig å spare til ferie, er det ikke det da? Jeg pleier å betale turene på våren.

Det var tenkt på to inntekter. Jeg har ikke 30 000 ekstra utbetalt i juni nei. Helt ærlig så vet jeg ikke hvor mye jeg får utbetalt i juni i år, men jeg vet hva mannen får og det er langt unna 30 000.

Vi sparer til ferie hele året.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 22:28   #87
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Billige familieferier?

Enkel sjel. Sommerferien tilbringes best i Norge.

I og med at vi har den muligheten, bruker vi ofte litt av ferien vinterstid og reiser da, for å bryte opp vinteren. Problemet vårt er at vi bestemmer oss såpass sent hvor vi skal reise, så der blir som regel litt dyrt likevel. Og fordi det ofte blir i forbindelse med påske nå som vi har skolebarn. Men ikke veeldig dyrt. :liker å reise utenom allfarvei:

Vi bruker inntil 20k på reise pluss overnatting (a la hostal,b&b) og mat

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 22:32   #88
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billige familieferier?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Men de fleste har ikke utbetalt tredve tusen ekstra? Eller er det på flere inntekter?

Uansett så er det vel vanlig å spare til ferie, er det ikke det da? Jeg pleier å betale turene på våren.

Jeg sparer også til ferie. Selve ferieturen går vanligvis av oppsparte midler, lommepenger og moro går av feriepengene.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 22:35   #89
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige familieferier?

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg sparer også til ferie. Selve ferieturen går vanligvis av oppsparte midler, lommepenger og moro går av feriepengene.

Jeg har jo allerede blitt kritisert for manglende regnekunnskaper, så det skader vel ikke å stille følgende spørsmål: Blir det ikke omtrent det samme om jeg legger av 5.000 i fire mnd som om jeg planlegger å bruke "overskuddet" på f.eks 20.000 i juni til ferie.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 22:39   #90
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billige familieferier?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

For et par år siden satt jeg og mannen min og snakket om å reise til Disney World i Florida innen et par-tre år. Vi tenkte at det MINST ville komme på 50.000 for 3 uker. Men det koster vel mye mer enn det? Jeg så på flybilletter dit, og bare det kom jo på minst 40.000. Men det avhenger vel når man reiser, vi har jo stort sett bare fellesferien til rådighet.

Det kommer jo helt an på. Jeg planlegger tur om noen år, høsten, da er det helt andre priser. Kommer til å ordne alt selv og helt sikkert spise endel i huset/leiligheten som vi leier. Mat er rimelig i Florida, og mat må man ha hjemme også. Men klart, det koster å være i Florida, det gjør det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 22:39   #91
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige familieferier?

Vi kan jo spare i flere år og ta DEN Floridaturen sommeren 2017 eller noe.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 22:48   #92
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billige familieferier?

Smilefjes: Synes det høres ut som en grei pris for ferien, jeg. Vi betaler omtrent det samme for en uke i Danmark på Skallerup Klit, hvor det er stort innendørs lekeland, badeland mm. Ferjebilletter og frokost og middag på ferjen er også inkludert. Vi var der en uke i fjor også, 25 grader hele uken, så da var det absolutt verdt hver krone. Nå skal jeg faktisk reise med barnas pappa, samme gjorde vi i fjor, så vi betaler 9000 kr hver. Da føles det greit. Pga at jeg reiser med ham har vi valgt et litt større hus så vi ikke går hverandre på nervene. Tror ikke jeg hadde vært villig til å betale 18 000 kr for det alene. Da hadde jeg nok heller valgt noe annet. Vi lager forresten det meste av maten selv.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 00:45   #93
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billige familieferier?

Det hørtes veldig bra ut Smilefjes.

Jeg har akkurat bestillt ferie for 6 stykker, der 3 går på voksenbillett, 3 uker i Spania pluss fly til rett over 18 000, det kan jeg leve godt med.

Over 30 000 for ferie er utelukket for mitt vedkommende, med mindre vi snakker om å dra til USA, australia eller lignende.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 06:38   #94
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billige familieferier?

Vi (les: jeg) har ikke råd til å ta med ungene på dyre ferier, og er veldig glad jeg har unger som er glade i naturen, fiske, teltturer og fjellet Lykken i fjor var de vi pakket sammen og dro på fisketur, med overnatting i telt. Det gjentas også i år
Nå skal det sies at mine to er en del hos faren og besteforeldre totalt sett om sommeren, og de er ikke veldig begeistret for å reise veldig mye mer enn det, med mindre målet frister veldig

Nå skal vi til Kreta i september, vi er blitt bedt med av mine foreldre som skal feire 60-års dag. Men jeg vet vi betaler under 40 k for 7 voksne og 5 barn, selv om to av de voksne skal være der i to uker også

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 07:16   #95
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige familieferier?

Det hørtes ut som en rimelig ferie for så mange, Smilefjes. Jeg liker Danmark som ferieland.

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Slippe å sette sammen ferie selv, slippe å lage mat, slippe å vaske og rydde, masse opplegg for ungene etc etc. :lat:

Slippe å vite hvilket land man er i, slippe å menge seg med lokalbefolkningen og sørge for levedyktig økonomi ... Jeg syns det høres ut som helvete på jord, ikke paradis.

Vi betaler omtrent det samme for dobbelt så lang tid i Florida, og kunne fått det betydelig billigere også, om vi hadde valgt annen flyrute og annet hus. Men vi er helt klare på at det er en dyr ferie vi tar oss råd til etter å ha spart i lang tid, selv om vi kunne gjort samme ferien både dyrere og billigere.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 08:06   #96
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige familieferier?

Fin pris, smilet. Selv priser jeg meg lykkelig over at Danmarksferiene er over.

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

For et par år siden satt jeg og mannen min og snakket om å reise til Disney World i Florida innen et par-tre år. Vi tenkte at det MINST ville komme på 50.000 for 3 uker. Men det koster vel mye mer enn det? Jeg så på flybilletter dit, og bare det kom jo på minst 40.000. Men det avhenger vel når man reiser, vi har jo stort sett bare fellesferien til rådighet.

Om vi hadde bestilt de billettene vi så på (i oktober), hadde USA-billettene våre (3 voksne, 1 barn) komt på 23 000 kr. Vi bestilte ikke, men valgte heller Spania. For oss 4 kommer fly, leilighet og leiebil på ca 25 000 kr for 2 uker.


Sist redigert av 007 : 30-03-12 kl 10:03.
007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 09:16   #97
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billige familieferier?

Om jeg ikke hadde kunnet planlegge sommerferien tidlig så hadde vi heller aldri tatt oss råd til å dra sydover på sommerferie.

Da vi bestilte flybillettene våre til Spania i september kostet de 11.300,- Sjekket SAS for en måneds tid siden og da kostet samme reisen 23.000,- VAr inne og så i går (pga denne tråden) og da kostet de hele 26.000,- Kun for fly for oss 4!!

Jeg er flink til å spare og har snart spart opp det vi må betale for å leie huset, det må betales i mai, og har betalt fly og leiebil for lenge siden så da har vi feriepengene igjen. Det er jeg som betaler for reisen så mannen får betale for mat og det vi gjør på ferien.

Jeg har også begynt å drømme om Orlando/Florida i 2014. 3 ukers tid.
Vi må dra i sommerferien og et kjapt overslag viser at fly koster ca 30.000,- Leiebil for 3 uker rundt 6.000?, leie hus rundt 18.000.
5 dager i park + etpar dager i badeland/krokodillepark rundt 10.000,-
Mat i pakene rundt 1.000 pr dag osv....
Det blir fort 80-90tusen av dette.....

Mulig vi skal dra sammen med en annen familie så da blir huskostnadene halvert. Mulig vi får leie huset rimeligere, får nok det for det er onkelen min som eier det, da får det komme som en positiv overraskelse.
Det er lov å drømme litt så får vi se om vi får spart litt fremover.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 09:18   #98
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige familieferier?

Gina, du får både billigere hus og fly enn det om du planlegger litt. Jeg prutet ned feriehuset vi leier med hele $1000.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 09:19   #99
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige familieferier?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.



Slippe å vite hvilket land man er i, slippe å menge seg med lokalbefolkningen og sørge for levedyktig økonomi ... Jeg syns det høres ut som helvete på jord, ikke paradis.

Ja, man er jo forskjellige.
Neida, men akkurat i år ønsket jeg meg en slik reise, ren bade- og avslappningsferie uten planlegging osv.
Jeg elsker jo egentlig å reise, og oppleve verden, og har store planer om å vise ungene mine verden fremover. Så i år blir det ren badeferie i harryland, mens i årene fremover blir det mer opplevelser, tenker jeg. Jeg kunne aldri reist tilbake på samme sted år etter år. Jeg drømmer om å reise til USA, spesielt Miami, Los Angeles, New York, San Fransisco og Las Vegas. Og Egypt!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 09:28   #100
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billige familieferier?

Vi skal til Alcudia i sommerferien. Bestilte tidlig og fly fant vi til 8600 for alle fem. Stor toppleilighet rett bak Sunwing senteret 15 000. To uker.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no