Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 6

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-09, 11:47   #101
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Flyttet til barneutsyrshjørnet

__________________
Angelique

Sist redigert av Angelique : 15-03-09 kl 15:01.
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 15-03-09, 12:22   #102
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6



Skogstad skalljakke, rød, utrolig lekker rødfarge.


Skogstad softshellbukse, lett fleeceforet, tipper den blir deilig på litt kjøligere dager.

I tillegg ble det Devold thermojakke i ull, og en rød Devold lue, som passet kjempefint til jakken.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 11:15   #103
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.







Disse i brunt:


...pluss et sort, smalt skjørt.

*desperat etter nye klær*

- Øverste passet greit
- Nr. 2 var altfor stor (kjøpte 2 forskjellige størrelser for å finne ut hvilken som passet best)
- Nr. 3 så latterlig ut på meg. Fikk dessuten den i svart i stedet for mønstrert
- Skoene var fine, men veldig vanskelige å få av og på (den lille spennen), så de blir sendt i retur. Orker ikke å stresse med det hver gang jeg skal ha dem på/av.
- Et skjørt jeg fikk i tillegg var akkurat passe/på nippet til å være for lite. Skal tenke litt mer på det.

Note to self: La Redoute er ikke for min kropp. Jeg klarer sjelden å finne noe som passer kroppen min. Synd, for de ha SÅ mye fint!

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 13:30   #104
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Litt nytt som passer til magen, selv om det ikke er mammatøy....

Fra Cathrine Hammel



Skal ha en sort cardign over fra Ti Mo og sorte ballerinasko tenker jeg.

Denne


Kjøpte begge på Cornelias hus.

Topp fra Mala

En til også fra Mala


I tillegg har jeg shoppet weekendtur til meg og mannen til London i pinsehelgen

morgana er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 13:33   #105
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Den var kjempefin!

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg hadde en tilgodelapp i en butikk i bygda til svigermor, og siden vi er her i helga måtte jeg innom for å se om jeg kunne få brukt den. Der fant jeg denne fine grå silketunikaen med rynkede halvlange ermer fra DAY Birger et Mikkelsen. Den hadde opprinnelig kostet 2499,-, men var på restesalg til 400,-. Den satt kjempefint på og blir flott utover våren.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 17-03-09, 14:04   #106
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Den var kjempefin!

Takk! Den er så fin på. Jeg har brukt den to dager nå og fått mange komplimenter.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 17-03-09, 15:23   #107
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Kan man legge mammaøy her også ?

Fikk dette fra mammahuset i dag

morgana er ikke aktiv  
Gammel 18-03-09, 13:11   #108
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Beige lave IJ gummistøvler. I riktig størrelse, 39. Hadde høye, men føler at disse lave er veldig OK.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 18-03-09, 15:28   #109
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Finner ikke noe bilde på nett, ikke nettsider heller for den saks skyld...

1 stk knall lekker Mario Conti tunika med skjerf i kjempefine farger.
1 sort kirtermer bluse fra samme merke.

__________________
Propellen januar 2005

Sist redigert av Camomilla : 18-03-09 kl 16:16.
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 18-03-09, 16:16   #110
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Sånn, ja. Fant det til slutt



Denne tunikaen med matchende smalt sjerf som kan brukes sammen med kjolen eller sammen med den sorte blusen jeg kjøpte

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 18-03-09, 18:27   #111
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Måtte bare ha denne

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv  
Gammel 18-03-09, 22:13   #112
Merete
Superaktiv
 
Merete sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Innlegg: 310
Merete er litt kulMerete er litt kul
Stort smil

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av SIS, her.

Måtte bare ha denne

den var drit lekker, hvor er den kjøpt?

Merete er ikke aktiv  
Gammel 19-03-09, 16:30   #113
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Merete, her.

den var drit lekker, hvor er den kjøpt?

www.MadsogMille.dk

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv  
Gammel 19-03-09, 16:38   #114
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Og jeg venter på denne jakka:


Er spent på om den passer, siden jeg har bestilt den fra Danmark...
Jeg bestilte samtidig et par nye jeans, som det også knytter seg stor spenning til.

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 21-03-09, 15:55   #115
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Og jeg venter på denne jakka:


Er spent på om den passer, siden jeg har bestilt den fra Danmark...
Jeg bestilte samtidig et par nye jeans, som det også knytter seg stor spenning til.

Den er kjempefin. Håper den passer og du blir fornøyd!

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 23-03-09, 17:46   #116
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Mitt første Ebaykjøp!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 26-03-09, 15:37   #117
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Sommertøy som passer magen








morgana er ikke aktiv  
Gammel 26-03-09, 17:41   #118
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Nå er jakka mi på postkontoret!! Og buksa!!

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 26-03-09, 18:54   #119
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Nå er jakka mi på postkontoret!! Og buksa!!

Så spennende

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 26-03-09, 19:20   #120
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Hvor har du kjøpt denne? :sikle:

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no