Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Jentejegere

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-08, 22:26   #1
Tispa
Hundegal
 
Tispa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 106
Tispa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jentejegere

Noen av dere jentene her som går på jakt?

Jeg jakter, hadde vært trivelig å hatt kontakt med flere jente jegere

__________________
Snille jenter kommer til himmelen, trollete jenter kommer dit de vil.
Tispa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 22:56   #2
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jentejegere

Nei har ikke fått vært pga. jeg har blitt gravid hver gang jeg skulle ta jaktprøven. Stod for noen år siden å å holdt den flotte hagla som var satt ned fra 16 000 kr til 10 000 kr. Var nære ved å kjøpe den.

Viss framtiden vil det, så kommer jeg til å ta jaktprøven. Blir med fugl jeg kommer til skyte.

Tok meg forresten 6 mnd. å finne ut at jeg skyter lings, kunne ikke forstå at det gikk ann å bomme så vannvittig som jeg gjorde. Ble et annet resultat når jeg fant ut av det ja.

Hva skyter du da?

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 23:00   #3
Tispa
Hundegal
 
Tispa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 106
Tispa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Jentejegere

Jeg jakter rådyr og elg. + litt rev.

Håper du får tatt jegerprøven snart. NJFF har masse fine jentekurs også.
Hvor bor du da? Jeg er aktiv i JFF.

__________________
Snille jenter kommer til himmelen, trollete jenter kommer dit de vil.
Tispa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 09:25   #4
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jentejegere

Opprinnelig lagt inn av Tispa, her.

Jeg jakter rådyr og elg. + litt rev.

Håper du får tatt jegerprøven snart. NJFF har masse fine jentekurs også.
Hvor bor du da? Jeg er aktiv i JFF.

Jeg kommer nok aldri til å bli så tøff at jeg skyter en elg. Ikke liker jeg det heller.

Søstra mi jakter en del på fugl. Tenkte vi kunne gå på gåsjakt, rypejakt osv. Hun har jo fulehund også. Jeg hadde før, men hun døde for 1 1/2 år siden av kreft.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 09:43   #5
Donald
Superduperaktiv
 
Donald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 751
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Sv: Jentejegere

Er en stund siden nå, men det gikk stort sett i rovvilt.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 09:53   #6
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.085
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jentejegere

Jeg har vært med på jakt mange ganger, men jeg skyter ikke med annet enn luftgevær og luftpistol.

Jeg liker ikke viltkjøtt, og da ser jeg heller ingen grunn til å plaffe løs på gøy.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 18:05   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.432
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jentejegere

Nei, jeg skyter bare pistol på blink.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 18:19   #8
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jentejegere

Jeg jakter ikke, men kunne godt tenkt meg å være med på å felle noen flåttverter ja.

  Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 17:29   #9
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jentejegere

Tok jegerprøven for et par år siden, og har vært med på due- og rypejakt to høstsesonger.

Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 17:51   #10
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.331
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jentejegere

:misforstår trådtittelen støtt og stadig:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 17:53   #11
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jentejegere

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

:misforstår trådtittelen støtt og stadig:

Jeg som tenkte jeg skulle vente høflig på at de hadde pratet seg ferdige om jakta før jeg begynte å fjase om trådtittelen... Men du var selvfølgelig før meg.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 17:55   #12
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.331
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jentejegere

Man er da ikke fjasejunta for ingenting.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 18:34   #13
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jentejegere

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nei, jeg skyter bare pistol på blink.

Jeg også! Men den er ikke min og jeg er ikke flink, bare ville være med i tråden.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 18:48   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jentejegere

:ønsker at mannen gikk på jakt og fisket slik at man kunne fylle fryseren med vilt og fisk:

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 19:01   #15
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jentejegere

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nei, jeg skyter bare pistol på blink.

Jeg også. Jeg blir gjerne med mannen på jakt (har ikke blitt med ennå), men kun for å se på alle dyrene han skryter av at går forbi.

Å skyte dyr tror jeg ikke jeg klarer, men viltkjøtt er godt. Mannen jakter og gjør alt som skal gjøres med dyrene før de puttes i fryseren. Jeg tiner kjøttet og tryller frem de lekreste retter.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 20:01   #16
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jentejegere

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Jeg også. Jeg blir gjerne med mannen på jakt (har ikke blitt med ennå), men kun for å se på alle dyrene han skryter av at går forbi.

Å skyte dyr tror jeg ikke jeg klarer, men viltkjøtt er godt. Mannen jakter og gjør alt som skal gjøres med dyrene før de puttes i fryseren. Jeg tiner kjøttet og tryller frem de lekreste retter.

Før jeg skjøt min første fugl, så trodde jeg det skulle være verre. Men når den kom flygene på skuddhold, var jeg bare fokusert på å treffe, og etterpå, da var det på en måte blitt til dødt kjøtt = mat. Større dyr tror jeg derimot jeg ville ha mer problemer med, så jeg holder meg til fugler så langt.

Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 20:19   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.432
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jentejegere

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Jeg også! Men den er ikke min og jeg er ikke flink, bare ville være med i tråden.


Det er ikke min pistol heller, jeg låner hver gang, men jeg er forholdsvis flink. Hvertfall når jeg skyter 22 med begge hender i stedet for konkurransestyle. Det er lenge siden sist nå, først ble jeg gravid, så ble min skytebuddy gravid. Men har veldig lyst til å ta det opp igjen.

Det er gøy å skyte pistol. Men ikke få varme hylser i BHen. :deler:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 20:26   #18
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jentejegere

Siden det ikke er noen egen jegertråd for menn, får jeg snike meg inn her for å skryte av mine skyteferdigheter. Det begrenser seg til luftgevær og blink, men et par ganger har jeg vært på viltjakt med luftgevær og skutt veps. Ikke noe rølpeskyting, men presisjonsskyting fra 10 meter.

  Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 21:45   #19
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Jentejegere

Innimellom jakter jeg på menn. Teller det?

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 22:20   #20
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jentejegere

Jeg har skutt gullfuglen. (Nei, ikke Dragen!)

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no